gbr
4-stroke force
735 kittet såg trevligt ut..
Inte så säkert...Sätter du på ett 735-kit kan du räkna med ramlagerbyte var 14-15 timme, och allt som det medför.
Klart du ska köpa husa.
Motorrenovering ner det är 3 klick kvar på kamkedjesträckaren, 100-150h, ventiljustering när den blir trögstartad varm.
Sätter du på ett 735-kit kan du räkna med ramlagerbyte var 14-15 timme, och allt som det medför.
Sätter du på ett 735-kit kan du räkna med ramlagerbyte var 14-15 timme, och allt som det medför.
Enda jag känner till är en kille i Australien. Men hjan verkar å andra sidan nöjd. Han har byggt sig en FE700
Finns det nån glad själ som kan nita kamkedjan i min gamla 450 ? Tvivlar på att klämma ihop den bara räcker, och har dåligt med knackpinaler i min verkstad
Har plockat ihop resten nu, förutom låsringen till drevet som jag lyckats supa bort, efter typ 1 år eller så
En liten hammare, gärna kulhammare, och ett litet mothåll.
Enkelt!
Har dåligt med både kulhammare och mothåll
Finns på Biltema, JULA, Clasohlson, Swedol.......
Stick in ett bladmått mellan plattan och länkarna när du nitar så riskerar du inte att det nyper.Jo det vet jag... Får väl bege mig till närmsta Tools imorrn då... Se så man inte knackar ihop för mycket bara
Klart du ska köpa husa.
Motorrenovering ner det är 3 klick kvar på kamkedjesträckaren, 100-150h, ventiljustering när den blir trögstartad varm.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |