gbr
4-stroke force
735 kittet såg trevligt ut..
Inte så säkert...Sätter du på ett 735-kit kan du räkna med ramlagerbyte var 14-15 timme, och allt som det medför.
Klart du ska köpa husa.
Motorrenovering ner det är 3 klick kvar på kamkedjesträckaren, 100-150h, ventiljustering när den blir trögstartad varm.
Sätter du på ett 735-kit kan du räkna med ramlagerbyte var 14-15 timme, och allt som det medför.
Sätter du på ett 735-kit kan du räkna med ramlagerbyte var 14-15 timme, och allt som det medför.
Enda jag känner till är en kille i Australien. Men hjan verkar å andra sidan nöjd. Han har byggt sig en FE700
Finns det nån glad själ som kan nita kamkedjan i min gamla 450 ? Tvivlar på att klämma ihop den bara räcker, och har dåligt med knackpinaler i min verkstad
Har plockat ihop resten nu, förutom låsringen till drevet som jag lyckats supa bort, efter typ 1 år eller så
En liten hammare, gärna kulhammare, och ett litet mothåll.
Enkelt!
Har dåligt med både kulhammare och mothåll
Finns på Biltema, JULA, Clasohlson, Swedol.......
Stick in ett bladmått mellan plattan och länkarna när du nitar så riskerar du inte att det nyper.Jo det vet jag... Får väl bege mig till närmsta Tools imorrn då... Se så man inte knackar ihop för mycket bara
Klart du ska köpa husa.
Motorrenovering ner det är 3 klick kvar på kamkedjesträckaren, 100-150h, ventiljustering när den blir trögstartad varm.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|