Hämtat från ett annat forum:
Hej alla kära ducknet vänner.
Nu har jag nåt jag vill dela med mig av!!!
Idag har jag varit med om en bil olycka som slutade med ett lyckligt slut.
Det började med att jag och kill och tjej kompis skulle in till motala och köpa öl av en kompis.
På vägen hem körde vi rätts så fort för att vi skulle hinna med en buss till en fest.
Som rätts som händer får vi möte och min kompis som körde fick gå ut lite väl mycket mot höger sidan och kommer ner i kruset och får sladd på bilen så vi sladdar över till andra sidan ut mot åkern och våltar runt 4 varv av det jag fick höra efteråt.
När vi hade våltat färdigt fick jag värsta chocken som jag inte kommer ihåg nåt ifrån just nu men det va helt svart kommmer ihåg nada, men min kompis som körde vaknade till och kollade sig runt för att se om alla va okej. Då såg att han att min bil dörr va öppen så han gick och letade efter mig och hittade mig sittande bakom bilen, skrikande för jag hade så ont i min arm, sa han att jag gjorde men jag kommer inte ihåg nåt av detta.
Bilen som körde framför oss såg att vi åkte av vägen så han vände om och stannade till och ringde ambulansen.
Sen stannade det även en kille som körde motorcykel som hade med sig första förbandet som han senare började fixa med min arm som blöde kraftigt.
Tjejen som satt i bilen som hade stora minnesförluster kom inte ihåg äns vart hon satt i bilen när hon pratade med ambulans killarna som hade kommit till platsen.
Jag började komma till förstånd först när jag satt i ambulansen när ambulanskillen började prata med mig sen fick jag black out igen och märker att jag vaknar upp igen vid röntgen bordet där dom röntgade från bäcken benet och uppåt för jag sa att jag hade ont där hela tiden.
Mitt sår på armen är nu igen sytt med 12 styng och jag är lite smått chockad fortfarande och ont i huvudet som hade fått mycket stryk.
Killen som körde mår också bra lite chockad han med han fick lite styng på armen och på axeln. En sak jag inte fattade med honom va att han kommer ihåg allt från platsen och va helt cool lugnt hela tiden mysko...
Tjejen ligger fortfarande kvar på LIM i lkpg för undersökning av hjärnan för hon hade minnesförlust med 2 minuter intevaller, ska ringa och kolla i morrn och se hur det går för henne.
Och dom jag känner lite mer privat här på ducknet vill jag gärna säga att ni inte hälst nämner några namn på tjejen och killen för jag vill vara anonym med derras namn.
Hoppas ni har fått en bild av det jag har försök meddela här, för jag är lite chockad fortfarande lite svårt att skriva.
Och va ni än gör stressa inte i trafiken! /end
Var det någon här som var där?
Tack till den mc föraren isåfall.