Han kan inte vara helt 100% den där "forskaren"... Svarta hål är ju inge hål vet ju alla. Det är ju sinnessjukt mycket koncentrerad massa vilket ger sådan gravitation att ljuset inte undkommer. Skulle ett sådan bara "uppstå" ut tomma intet skulle det kråva jordens och kanske ett ytterligare par planeters massa...
Undras om det var så de resonerade när de skruvade ihop atombomben oxå
Jag har fortfarande "Svart hål" att bocka av på min lista
Nån som känner nån villig negress?
när imorgon testkör de maskinhelvetet? kunde ju vara bra att veta så att man inte vaknar imorgon, sovandes som uppklistrad på södra väggen, och undrar vafan det är som pågår
Jag vill oxå veta. För fem minuter innan vi imploderar så vill jag springa upp och sparka min granne på pungen så mycket jag orkar. Jävlar vad han ska få igen för alla gånger han har kommit hem kl 04 och dragit på stereon
Aha! Nu vet jag varför det ringer så mycket telefonsäljare till mig. Jag har 666 i mitt telefonnummer och de vill väl bara avlägga rapport.Jag tänkte också att allt detta snack om undergång var nonsens, men så läste jag detta: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3268645.ab
Antikrist har alltså kommit till världen och nu förutspås jordens undergång. Sammanträffande? I think not.
Jag tänkte också att allt detta snack om undergång var nonsens, men så läste jag detta: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3268645.ab
Antikrist har alltså kommit till världen och nu förutspås jordens undergång. Sammanträffande? I think not.
Jag vill oxå veta. För fem minuter innan vi imploderar så vill jag springa upp och sparka min granne på pungen så mycket jag orkar. Jävlar vad han ska få igen för alla gånger han har kommit hem kl 04 och dragit på stereon
Jag har fortfarande "Svart hål" att bocka av på min lista
Nån som känner nån villig negress?
Om Jorden blir ett svart hål så kommer våra motorcyklar att bli jättesmå.
Kommer det att påverka försäkringspremierna?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|