I morgon går världen under

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vet man ungefär vilken tid dom drar igång karusellen, och i vilken takt jordskorpan kommer att sugas in i hålet?

Jag tänkte äta en Pizza till lunch i morgon och vill veta hur dags jag ska beställa...

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Uppdaterar lite.

Saker att göra innan jorden sprängs imorgon:

1 Äta godis fixat
2 Pippa fixat
3 Köra hoj fixat
4 Måla huset
5 Rasta hunden fixat
6 Välta kor
7 Bygga färdigt sovrummet
8 Titta på tv fixat
9 Tjuvringa folk
10 Köpa en radiostyrd båt

Bara svåra saker att fixa imorgon.

Om jorden går under imorgon kväll så hinner jag kanske fixa resten efter jag spelat badminton.

Japps

Våga? Vad ska man våga???
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
GSX-R 750
Sen å andra sidan, Starfighter, så var det nog bra att du tankade i dag för i din signatur så kan man ju skjuta upp allt till i morgon det man inte hann med i dag.... :tuttar

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Han kan inte vara helt 100% den där "forskaren"... Svarta hål är ju inge hål vet ju alla. Det är ju sinnessjukt mycket koncentrerad massa vilket ger sådan gravitation att ljuset inte undkommer. Skulle ett sådan bara "uppstå" ut tomma intet skulle det kråva jordens och kanske ett ytterligare par planeters massa...

Jag har fortfarande "Svart hål" att bocka av på min lista :mad:
Nån som känner nån villig negress? :näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
när imorgon testkör de maskinhelvetet?:va kunde ju vara bra att veta så att man inte vaknar imorgon, sovandes som uppklistrad på södra väggen, och undrar vafan det är som pågår:näsblod

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
när imorgon testkör de maskinhelvetet?:va kunde ju vara bra att veta så att man inte vaknar imorgon, sovandes som uppklistrad på södra väggen, och undrar vafan det är som pågår:näsblod

Jag vill oxå veta. För fem minuter innan vi imploderar så vill jag springa upp och sparka min granne på pungen så mycket jag orkar. Jävlar vad han ska få igen för alla gånger han har kommit hem kl 04 och dragit på stereon :mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag vill oxå veta. För fem minuter innan vi imploderar så vill jag springa upp och sparka min granne på pungen så mycket jag orkar. Jävlar vad han ska få igen för alla gånger han har kommit hem kl 04 och dragit på stereon :mad:

:rofl

själv funderar jag allvarligt på att ta ledigt från skolan imorgon. jag menar, tänk om världen verkligen går under...:va vem fan vill jobba/gå i skolan på sin sista dag i livet!?:dummer nejfan, här ska pippas, krökas och köras hoj som aldrig förr!:yoparty... i wish:rolleyes:

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Allt som står på internet är sant :)
Nejmen vafan ska man göra, va hemma imorrn och bocka av listan

*testa heroin(förslagsvis nån timme innan jorden imploderar så man hinner bocka av resten av listan)
*Ta farsans bil, bomba till sthlm. Ta fram en soft-airgun och på med rånarluvan man hade när man va liten, fixa tag på en fet bil med skinnklädsel. Köra den naken, nercabbad genom sthlm så fort man vågar.
*sparka den där utlänningen som va så J*vla dryg mot mig i 7an på pungen tills han hostar upp testiklarna.
*Gå fram till nån som käkar mat på en restaurant, fråga om hon har ätit klart, Sedan ställa sig på bordet, dra ner byxorna och lägger ett par rejäla korvar på maten. Sen går man därifrån.

Dags att börja pricka av:)

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Om Jorden blir ett svart hål så kommer våra motorcyklar att bli jättesmå.
Kommer det att påverka försäkringspremierna?

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh

4 på eftermiddagen "efter jobbet" när vi hederliga ligger och sover? Den jäveln! :mad:

..Me 3 vill oxo veta klockslag! Får man dessutom nån slags förvarning >NÄR< det går snett så är ju det bra, kan man klä av sig naken o öva på att oouiila(kan inte så värst :rodnar ) nånstans centralt alternativt brassa stående i 200++ på E4:an med pungen fladdrande efter som en getingvinge.. :yoparty

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Om Jorden blir ett svart hål så kommer våra motorcyklar att bli jättesmå.
Kommer det att påverka försäkringspremierna?

Naturligtvis kommer premierna att ändras. Eftersom försäkringsbolagena kommer att komma till slutsatsen att det svarta hålet egentligen är motorcyklisternas fel så kommer premierna att höjas markant.
För alla vet ju att allt dåligt är motorcyklisternas fel; fortkörningar, kriminella gäng, krig och aids t ex.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Hörde på radion nu att om vi människor åker igenom ett svårt hål så kommer vi att tänjas ut.

Äntligen kan jag nå ned på en SuperDuke.

Tyvärr så kommer man tydligen att gå av ganska snabbt efter man har blivit uttänjd.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka