BostonGurka
Bannad
Det är nog inte så farligt om Jorden skulle gå under.
Jag tror att det kommer att gå över.
Ja, det här med undergången är bara en hype, nån vecka efter att jorden gått under så är det ingen som pratar om det längre.Det är nog inte så farligt om Jorden skulle gå under.
Dryga 20 minuter kvar. Om man skulle ta en kaffe på det kanske?
Vaddå?! har vi inte gått under än?! Vaffan är det då som gör att min morgon suger så mycket?!
Hrm.. inget kaffe än är en anledning... OCh att jag höll på smälla på vägen hit kanske gjorde sitt till. OCh att det är morgon som känns som en undergång varje dag.
Kan vi inte bara gå under nu på en gång så slipper man lidandet.
Tar en kaffe så länge.
"Bullets don't kill people, holes do!"
21 oktober, om nu nåt skulle hända.Vafan, har vi tagit fel dag eller? Jag förväntade mig att man skulle se träd och skit sugas ner i ett hål nu. Jag har ju en riktigt bra sittplats också. jag ger detta 2 hål av 5 möjliga, endast för spänningen som byggdes upp. När ska vi spika nästa datum, ska vi säga runt jul kanske?
Är det någon mer än jag som har problem med CERNs webcast?
Jag ser bara:
"LHC First Beam - 10th September 2008 - 9am CEST (GMT+2)
Due to a huge interest for this live video feed of the LHC First Beam day, you may not be able to see the live video stream and we apologise for this."
Och så får jag bara upp en svart ruta ....... NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!
De ska inte fortfarande inte krocka protoner med varandra idag...
Så inget kommer hända.
21 oktober, om nu nåt skulle hända.
Vaddå?! har vi inte gått under än?! Vaffan är det då som gör att min morgon suger så mycket?!
Hrm.. inget kaffe än är en anledning... OCh att jag höll på smälla på vägen hit kanske gjorde sitt till. OCh att det är morgon som känns som en undergång varje dag.
Kan vi inte bara gå under nu på en gång så slipper man lidandet.
Tar en kaffe så länge.
Nää...inte när strängen går av på fyllan på mallisBeen there tone that. Var jevvligt angenämt faktiskt.
Nu har dom tydligen lyckats med första testet och jorden gick inte under .... man känner sig lite besviken
inom några veckor smällere!
Grattis till din upptäckt, det skrev jag nog för 40 inlägg sedan att det inte skulle vara en partikelkrock idag.jahapp, så fick man inte veta vad som händer när man åker in i ett svart hål vafan, var ju rent av uppspelt över det här! så hade man fått testa sina överlevnadsskillz på det ultimata sättet! men nähädå! man blir förbannad!
edit: läser man noggrannare på cerns hemsida får man veta att de än så länge bara kört en stråle runt i maskinen. nån partikelkrock har alltså ännu inte ägt rum! det finns hopp! på med foliehattarna igen allihop, inom några veckor smällere!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|