I morgon går världen under

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Dryga 20 minuter kvar. Om man skulle ta en kaffe på det kanske?

Vaddå?! har vi inte gått under än?! Vaffan är det då som gör att min morgon suger så mycket?!
Hrm.. inget kaffe än är en anledning... OCh att jag höll på smälla på vägen hit kanske gjorde sitt till. OCh att det är morgon som känns som en undergång varje dag.

Kan vi inte bara gå under nu på en gång så slipper man lidandet.

Tar en kaffe så länge.

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
Emmaljunga -09
Vaddå?! har vi inte gått under än?! Vaffan är det då som gör att min morgon suger så mycket?!
Hrm.. inget kaffe än är en anledning... OCh att jag höll på smälla på vägen hit kanske gjorde sitt till. OCh att det är morgon som känns som en undergång varje dag.

Tar en kaffe så länge.

Fan, jag såg min signatur nu. Tror ni att det bara är en tillfällighet? :jisses

"Bullets don't kill people, holes do!"

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
Emmaljunga -09
Vafan, har vi tagit fel dag eller? Jag förväntade mig att man skulle se träd och skit sugas ner i ett hål nu. Jag har ju en riktigt bra sittplats också. jag ger detta 2 hål av 5 möjliga, endast för spänningen som byggdes upp. När ska vi spika nästa datum, ska vi säga runt jul kanske?

Solid snake

Guest
De ska inte fortfarande inte krocka protoner med varandra idag... :rolleyes:

Så inget kommer hända.

Vafan, har vi tagit fel dag eller? Jag förväntade mig att man skulle se träd och skit sugas ner i ett hål nu. Jag har ju en riktigt bra sittplats också. jag ger detta 2 hål av 5 möjliga, endast för spänningen som byggdes upp. När ska vi spika nästa datum, ska vi säga runt jul kanske?
21 oktober, om nu nåt skulle hända. :rolleyes:

Last edited:

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Är det någon mer än jag som har problem med CERNs webcast?

Jag ser bara:
"LHC First Beam - 10th September 2008 - 9am CEST (GMT+2)
Due to a huge interest for this live video feed of the LHC First Beam day, you may not be able to see the live video stream and we apologise for this." :va

Och så får jag bara upp en svart ruta ....... NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Är det någon mer än jag som har problem med CERNs webcast?

Jag ser bara:
"LHC First Beam - 10th September 2008 - 9am CEST (GMT+2)
Due to a huge interest for this live video feed of the LHC First Beam day, you may not be able to see the live video stream and we apologise for this." :va

Och så får jag bara upp en svart ruta ....... NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!

Av någon anledning kör de här istället: :va

mms://qstream-live.qbrick.com/00862live80910

Jussi

Nu med mindre hår
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Gixxer 750, Husqvarna TE510
Nu har dom tydligen lyckats med första testet och jorden gick inte under .... man känner sig lite besviken :(

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Tar en kaffe så länge.

Ska vi starta klubb? Jag höll på att få en 740 i sidan imorse :näsblod

Personligen tycker jag det är skönt att de skjutit upp undergången lite, så hinner jag kanske juffsa :brynad

Edit: Går fortfarande lura till sig lite ligga med:

Bifogat

• RAWR.JPG
    RAWR.JPG
    115.1 KB · Visningar: 92
Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Nu har dom tydligen lyckats med första testet och jorden gick inte under .... man känner sig lite besviken :(

HELVETE! Måste kuta in och ta bort bajset på chefens skrivbord!

Och lämna tillbaka de 200 000:- jag lånade av Bogdan igår. :gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
jahapp, så fick man inte veta vad som händer när man åker in i ett svart hål:( vafan, var ju rent av uppspelt över det här! så hade man fått testa sina överlevnadsskillz på det ultimata sättet! men nähädå!:mad: man blir förbannad!:mad:

edit: läser man noggrannare på cerns hemsida får man veta att de än så länge bara kört en stråle runt i maskinen. nån partikelkrock har alltså ännu inte ägt rum! det finns hopp!:) på med foliehattarna igen allihop, inom några veckor smällere!:D

Last edited:

Solid snake

Guest
jahapp, så fick man inte veta vad som händer när man åker in i ett svart hål:( vafan, var ju rent av uppspelt över det här! så hade man fått testa sina överlevnadsskillz på det ultimata sättet! men nähädå!:mad: man blir förbannad!:mad:

edit: läser man noggrannare på cerns hemsida får man veta att de än så länge bara kört en stråle runt i maskinen. nån partikelkrock har alltså ännu inte ägt rum! det finns hopp!:) på med foliehattarna igen allihop, inom några veckor smällere!:D
Grattis till din upptäckt, det skrev jag nog för 40 inlägg sedan att det inte skulle vara en partikelkrock idag.

Du kommer antagligen inte leva när du åker in i ett svart hål, du kommer rivas sönder innan du ens kommer in i hålet.

Skulle du mot förmodan leva i hålet så kommer du krossas av gravitationen.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka