Skrotnisse
What would Shervin do?
Det gör den på min hoj.Hahaha. Visste att den skulle komma.
Men den var det inte. När dödarn ä intryckt funkar inte ens startmotorn
Har jag hört från andra..
Det gör den på min hoj.Hahaha. Visste att den skulle komma.
Men den var det inte. När dödarn ä intryckt funkar inte ens startmotorn
Det gör den på min hoj.
Har jag hört från andra..
Och jag som var glad för din skull att du äntligen började se ljuset i tunnelnSå snabbt en perfekt dag kan förstöras, fick i eftermiddags reda på att en väldigt god vän har en tumör.
Hon är som min själsliga syster, hon har hjälpt mig genom mina 41 operationer, kanske det är dags för mig att vara hennes stöttepelare efter att hon har varit min. Shyte, finns det ingen djävla rättvisa, hon har redan gått igenom för mycket, så kommer detta
Så snabbt en perfekt dag kan förstöras, fick i eftermiddags reda på att en väldigt god vän har en tumör.
Hon är som min själsliga syster, hon har hjälpt mig genom mina 41 operationer, kanske det är dags för mig att vara hennes stöttepelare efter att hon har varit min. Shyte, finns det ingen djävla rättvisa, hon har redan gått igenom för mycket, så kommer detta
Raggmunkarna fastnar i stekjärnet hela jävla tiden.
NASA använder nog fan raggmunkssmet för att klistra ihop rymdskeppen med!
FikCsade....Använd mer valfett!
Kolla om det går att remittera henne till Sahlgrenska.Tack sportbike, jag är ur tunneln, nu kommer jag plocka henne ur sin. Jag kommer att kontakta Gud och kräva att hon klarar sig, annars kommer jag ge honom ett helvete som han aldrig har sett. Hon är en ängel på Jorden som hjälper barn med svåra problem. Om hon dör så kommer jag att ta mitt liv, och när jag kommer till himmelen så kommer jag dunka Guds huvud i backen tills han sänder henne tillbaka, för världen vi lever i är bättre med henne, än utan henne. F:ing F
Så förbannad o trött på att få ta skit på jobbet som inte är mitt fel. Jag kan inte rå för att andra inte kan sköta sitt jobb (chefen). Men jag får ut för det!! När han gör fel o det slår tillbaka så blir han på ett jävla humör o då får jag ut för det för jag jobbar närmast honom. Aldrig ber han om ursäkt heller. Surar o är tvär i flera dagar så helt plötsligt vände det o personen i fråga är jättego igen.
Ni snackar om att kvinnor har PMS den här mannen är nog ännu värre!
Så förbannad o trött på att få ta skit på jobbet som inte är mitt fel. Jag kan inte rå för att andra inte kan sköta sitt jobb (chefen). Men jag får ut för det!! När han gör fel o det slår tillbaka så blir han på ett jävla humör o då får jag ut för det för jag jobbar närmast honom. Aldrig ber han om ursäkt heller. Surar o är tvär i flera dagar så helt plötsligt vände det o personen i fråga är jättego igen.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|