Idag är jag förbannad därför att...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Varför ska det va så svårt att ha en kartläggning av kommunalt avloppsnät tillgänglig på nätet? :mad:

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Så snabbt en perfekt dag kan förstöras, fick i eftermiddags reda på att en väldigt god vän har en tumör.
Hon är som min själsliga syster, hon har hjälpt mig genom mina 41 operationer, kanske det är dags för mig att vara hennes stöttepelare efter att hon har varit min. Shyte, finns det ingen djävla rättvisa, hon har redan gått igenom för mycket, så kommer detta :mad: :huvet :4skrika

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Raggmunkarna fastnar i stekjärnet hela jävla tiden.
NASA använder nog fan raggmunkssmet för att klistra ihop rymdskeppen med!

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Så snabbt en perfekt dag kan förstöras, fick i eftermiddags reda på att en väldigt god vän har en tumör.
Hon är som min själsliga syster, hon har hjälpt mig genom mina 41 operationer, kanske det är dags för mig att vara hennes stöttepelare efter att hon har varit min. Shyte, finns det ingen djävla rättvisa, hon har redan gått igenom för mycket, så kommer detta :mad: :huvet :4skrika
Och jag som var glad för din skull att du äntligen började se ljuset i tunneln :krama

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Med ditt stöd så fixar hon det. Håll hennes humör uppe och stötta henne när hon inte ser nåt ljus. :krama

Raggmunkarna fastnar i stekjärnet hela jävla tiden.
NASA använder nog fan raggmunkssmet för att klistra ihop rymdskeppen med!

Använd mer fett! :mattias

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Tack sportbike, jag är ur tunneln, nu kommer jag plocka henne ur sin. Jag kommer att kontakta Gud och kräva att hon klarar sig, annars kommer jag ge honom ett helvete som han aldrig har sett. Hon är en ängel på Jorden som hjälper barn med svåra problem. Om hon dör så kommer jag att ta mitt liv, och när jag kommer till himmelen så kommer jag dunka Guds huvud i backen tills han sänder henne tillbaka, för världen vi lever i är bättre med henne, än utan henne. F:ing F

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Tack sportbike, jag är ur tunneln, nu kommer jag plocka henne ur sin. Jag kommer att kontakta Gud och kräva att hon klarar sig, annars kommer jag ge honom ett helvete som han aldrig har sett. Hon är en ängel på Jorden som hjälper barn med svåra problem. Om hon dör så kommer jag att ta mitt liv, och när jag kommer till himmelen så kommer jag dunka Guds huvud i backen tills han sänder henne tillbaka, för världen vi lever i är bättre med henne, än utan henne. F:ing F
Kolla om det går att remittera henne till Sahlgrenska.
De är duktiga.

Gick med
2 Jul 2009
Hoj
2003 Yamaha XJR 1300
Har just tillbringat de senaste 7 timmarna med att lufta bakbromsen på min XJR... Jur mycket jag än pumpat på pedaljäveln så fick jag aldrig tryck... Eftersom jag aldrig helt egenhändigt luftat bromsar förrut så googlade jag friskt tills någon skrev att man kunde hänga upp oket så den hängde högre än bromscylindern, varvid jag noterade en ANDRA nippel, då gick det plötsligt fort att lufta...

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Nån idiot snott framkåpan på moppen...
Halvt ovanlig modell också så det är inte helt lätt att få tag på en ny.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Höll precis på att bli prejad av vägen i ca 110km/h.
Undrar nu om man nu såhär i efterhand kan anmäla personen ifråga? Jag har bilnummer på bilen och det var ett seriöst försök att preja av mig från vägen. Inget sånt där oj jag såg dig inte.
Jag körde skåpbil, han körde bil. Hade jag inte tvärnitat och kastat undan bilen hade det blivit seriekrock på E18.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Chefskrället.

Jag är fan trött på att gentemot kunder stå till svars för saker jag inte får vara med och påverka.
Och att täcka upp efter vissa andra som tydligen får diktera sina egna arbetstider, helst gratis.

Inte fan vart han glad när jag ifrågasatte hurvida sånt skit inte var hans ansvar heller.

:mad:

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Så förbannad o trött på att få ta skit på jobbet som inte är mitt fel. Jag kan inte rå för att andra inte kan sköta sitt jobb (chefen). Men jag får ut för det!! När han gör fel o det slår tillbaka så blir han på ett jävla humör o då får jag ut för det för jag jobbar närmast honom. Aldrig ber han om ursäkt heller. Surar o är tvär i flera dagar så helt plötsligt vände det o personen i fråga är jättego igen.
Ni snackar om att kvinnor har PMS den här mannen är nog ännu värre!:huvet

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Så förbannad o trött på att få ta skit på jobbet som inte är mitt fel. Jag kan inte rå för att andra inte kan sköta sitt jobb (chefen). Men jag får ut för det!! När han gör fel o det slår tillbaka så blir han på ett jävla humör o då får jag ut för det för jag jobbar närmast honom. Aldrig ber han om ursäkt heller. Surar o är tvär i flera dagar så helt plötsligt vände det o personen i fråga är jättego igen.

Jag frågade min gamla chef om han hade PMS 2 ggr per år 6 månader åt gången

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj

Företagsledare borde förbjudas i lag. :fakta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Byt jobb, det gjorde jag.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning