Idag är jag förbannad därför att...

Mandelhyndan

Medlem
Gick med
9 Mar 2015
Hoj
Aprilia Tuono 11
Ja nu får det fan räcka. Om man så bara ska hoppa på flyget till Säffle så ska alla ens tillhörigheter gås igenom, kuken ska klämmas på, och skjärten bändas upp och genomsökas i säkerhetens namn. Men om du är en terrorist eller annan kriminell från en konflikthärd i tredjevärlden så är det bara att slänga pass och identifikation vid svenska gränsen så är du välkommen in i den moraliska högborgen Sverige. Här frågar vi minsann inget om vem du är, har gjort, syfte i landet, och om vi skulle göra det så tar vi ditt svar på ordet. Klart 14-åringar från Afghanistan har helskägg, är två meter långa och har en värre bastuba än Bengt Magnusson liksom...
Bläää, kan hålla på hur länge som helst. Blir bara trött situationen har blivit i Sverige. Usch då, nu var jag visst rasistisk igen

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
View attachment 422683

2 personer är döda, minst en av dem halshuggen, av åtminstone en asylsökande från Eritrea som vi inte får skicka tillbaka.
Reaktionen? Ikea ska se över hur de ska göra med knivarna, och polisen måste fundera på hur de rapporterar om det hela så inte media skriver något som kan verka främlingsfientligt, då kan ju någon bli kränkt.

Jag vill spy. Nog nu.
Isis avrättningar på ikea alltså? Dags för svensken att börja bära sköld och yxa igen.. saracenerna fick på huden förr, det kan dom fan få igen..

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Isis avrättningar på ikea alltså? Dags för svensken att börja bära sköld och yxa igen.. saracenerna fick på huden förr, det kan dom fan få igen..

Enligt vittne så var kvinnans huvud avskilt från kroppen. Om det är för att idioten är fullkomligt dum i huvudet eller om det är för att han är fullkomligt dum i huvudet o ville leka terrorist har jag ingen aning om.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja nu får det fan räcka. Om man så bara ska hoppa på flyget till Säffle så ska alla ens tillhörigheter gås igenom, kuken ska klämmas på, och skjärten bändas upp och genomsökas i säkerhetens namn. Men om du är en terrorist eller annan kriminell från en konflikthärd i tredjevärlden så är det bara att slänga pass och identifikation vid svenska gränsen så är du välkommen in i den moraliska högborgen Sverige. Här frågar vi minsann inget om vem du är, har gjort, syfte i landet, och om vi skulle göra det så tar vi ditt svar på ordet. Klart 14-åringar från Afghanistan har helskägg, är två meter långa och har en värre bastuba än Bengt Magnusson liksom...
Bläää, kan hålla på hur länge som helst. Blir bara trött situationen har blivit i Sverige. Usch då, nu var jag visst rasistisk igen

Undrar vad som kommer upp på skärmen om dig när du visar körkortet om du råkar ut för sådana saker. Eller kan du ha överdrivit. :brynad

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Enligt vittne så var kvinnans huvud avskilt från kroppen. Om det är för att idioten är fullkomligt dum i huvudet eller om det är för att han är fullkomligt dum i huvudet o ville leka terrorist har jag ingen aning om.

Jag blir så arg.. Jag blir verkligen så innihelvete jävla arg över skammen som drabbar detta en gång bra land. Jävligt märkligt att våld föder våld. Speciellt nu när SD är på tapeten.. Snacka om bensin på elden. Nästa val.. Nu får fan alliansen göra nått för det här kommer att gå åt helvete. :huvet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
View attachment 422683

2 personer är döda, minst en av dem halshuggen, av åtminstone en asylsökande från Eritrea som vi inte får skicka tillbaka.
Reaktionen? Ikea ska se över hur de ska göra med knivarna, och polisen måste fundera på hur de rapporterar om det hela så inte media skriver något som kan verka främlingsfientligt, då kan ju någon bli kränkt.

Jag vill spy. Nog nu.

Du citerade mig ang en helt annan historia. :)

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Du citerade mig ang en helt annan historia. :)

Det kunde man ge sig fan på. Men nu har jag mutat en polis i Montenegro, alltid bra att veta att det kostar 30 euro att slippa bli av med pass o körkort medan man åker till postkontor o trassla. Så har vi bekräftat ännu en fördom, men satan vad fint det är här!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det kunde man ge sig fan på. Men nu har jag mutat en polis i Montenegro, alltid bra att veta att det kostar 30 euro att slippa bli av med pass o körkort medan man åker till postkontor o trassla. Så har vi bekräftat ännu en fördom, men satan vad fint det är här!

Då borde du inte vara förbannad och skriva här.
Själv har jag mortlat mängder av chili till pulver och kan inte sluta nysa och snörvla, det gör mig förbannad just nu. :4skrika

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Hoj
Z1000SX -18
Vaknade imorse och cykeln som jag inte haft ett år än och la ut ca 6400 på är borta. FAN att man aldrig får ha saker ifred.

Tomas72

Medlem
Gick med
6 Jul 2014
Hoj
Ducati Monster 821; Suzuki KingQuad 500 AXi
Idag var jag förbannad ett tag då vi (precis innan jag skulle iväg och träna) fick stopp i avloppet. :brinnerup

"Sket i det" och avreagerade mig på träningspasset, åkte och köpte mellanöl (tänkte att detta kommer ju ta hela dagen så det blir ingen hojåkning ändå). :huvet

Tog fram rensbandet och högtrycken med avloppsrenstillbehören. 10 minuter senare var det fritt igen till trekammarbrunnen så nu är jag lycklig igen (och har inte druckit öl ännu så det blir en tur idag ändå). :banana

Tomas72

Medlem
Gick med
6 Jul 2014
Hoj
Ducati Monster 821; Suzuki KingQuad 500 AXi
Idag var jag förbannad ett tag då vi (precis innan jag skulle iväg och träna) fick stopp i avloppet. :brinnerup

"Sket i det" och avreagerade mig på träningspasset, åkte och köpte mellanöl (tänkte att detta kommer ju ta hela dagen så det blir ingen hojåkning ändå). :huvet

Tog fram rensbandet och högtrycken med avloppsrenstillbehören. 10 minuter senare var det fritt igen till trekammarbrunnen så nu är jag lycklig igen (och har inte druckit öl ännu så det blir en tur idag ändå). :banana

Nu är jag förbannat förbannad igen. En tur via Landvetter ut mot Härskogen och sen hade jag tänkt mig söderöver. Kommer till Gunnilse från Gråbo, spöregn, inte vattentäta innerjackan på osv. Handlade chips o popcorn istället och åkte hem, får väl bli en film idag.

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha