Idag är jag förbannad därför att...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hur i helvete kan man knivmörda en sjuårig liten tjej?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21170765.ab
Vet inget om detta fallet, men det är lätt att utgå ifrån att vår västerländska inställning att barn är oantastbara och mer värda än vuxna är en självklar sanning.
Det gäller inte i alla kulturer.
I Afrika hörde man ofta "det är ju bara ett barn" när man undrade över idiotiska transportlösningar av avkomma.
Kanhända en afrikan med psykos?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vet inget om detta fallet, men det är lätt att utgå ifrån att vår västerländska inställning att barn är oantastbara och mer värda än vuxna är en självklar sanning.
Det gäller inte i alla kulturer.
I Afrika hörde man ofta "det är ju bara ett barn" när man undrade över idiotiska transportlösningar av avkomma.
Kanhända en afrikan med psykos?

Varför skulle det vara en afrikan? Tror inte att afrikaner är det minsta överrepresenterade när det gäller barnamord i Sverige.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Varför skulle det vara en afrikan? Tror inte att afrikaner är det minsta överrepresenterade när det gäller barnamord i Sverige.

Nu skrev jag "Vet inget om fallet" för att generalisera, men eftersom du frågar så tror jag att han är afrikan eftersom han är från Eritrea.

Bennybira

Medlem
Gick med
17 Jul 2015
Hoj
Japan
Vad som gör mig lack.. the list!
1. Tillbaka på jobb efter semester
2. Dislikes på garaget.org på mina vloggs, utan förklaring... Varför är det så jävla svårt att säga vad någon gör fel.. gör ju videos för att andra ska se dem.
3. Vädret = not so hoj.
4. Ingen att åka med, Någon sugen på lite västersjön / ängelholm trakterna?
5. Världens skick.
6. Allt jävla pack som inte kan sköta sig som folk. (brist på sunt förnuft, mord, förföljelse)
7. Bristen på kärnvapendetonationer på ovanstående hotspots. :död

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Det är en tung värld vi lever i, nån blir lack för en repa, en annan skjuter vilt omkring sig, where the fuck is the world på väg liksom?

Ja du.. Tänkte åka till bike och prova GSX-S och se om de är något för mig med sambo istället för en 1100tuono. Det är ju dock lite kul så här en måndag förmiddag :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu skrev jag "Vet inget om fallet" för att generalisera, men eftersom du frågar så tror jag att han är afrikan eftersom han är från Eritrea.

Jag har inte läst nånstans att han är från Eritrea, enda jag sett är att han ska vara 35 år. Vart finns denna information?

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Hittills har 3 av mina 5 veckor regnat bort, av dessa 3 har jag lyckats vara sjuk 3,5 veckor (var sjuk veckan innan jag gick på semester).
Behöver spänna kedjan på hojen ordentligt och får inte loss spärrbulten. Har provar det mesta och skallen på bulten börjar se konstig ut.
Mitt serviceställe öppnar inte förrän den 3:e augusti så dom kommer väl inte ha tider förrän i mitten av september.
Lika bra att ställa av skiten :huvet

BW

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Blev idag utskälld för att jag skötte mitt jobb.

Enchantment

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
cbr1100xx gasgas 300
Det brukar vara fel på källan när informationen inte stämmer överrens med vissas världsbild. Vilken media anses trovärdig? SVT, SR, Aftonbladet :lol

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha