Idag är jag förbannad därför att...

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Folk som begår försäkringsbedrägeri, dvs låter andra betala för sin egen dumhet.
Grattis, svensk politik i korthet korrekt beskriven..:tummenupp

Igår råkade jag snubbla till ett ögonblick vid datorn, släden på DVDenheten var utskjuten.. ja ni förstår vad som hände..., :huvet
Ny enhet beställd idag....

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Köpte Windows 7 Ultimate (obruten förpackning) av en person på Blocket för några år sedan.
Jag prutade ner priset från 1400 till 500 kronor innan jag slog till.
Vi träffades och gjorde upp affären.

Idag gjorde jag en nyinstallation med de jag hade köpt.
Försökte registrera licensen hos Microsoft, Licensen blockerad :mad:
Undrar om det var stöldgods, skall ringa Microsoft på Måndag.

Berätta hur det går, vet om ett exemplar med samma fenomen.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
För att jag har en vänn som 90% säger kanske/vi får se. Hur jävla svårt är det att säga ja/nej..

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
För att jag har en vänn som 90% säger kanske/vi får se. Hur jävla svårt är det att säga ja/nej..

Jag tolkar alltid ett kanske och liknande svar som ett nej. Brukar berätta det för folk med. Man kan stressa de lite genom att berätta det med.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Jag tolkar alltid ett kanske och liknande svar som ett nej. Brukar berätta det för folk med. Man kan stressa de lite genom att berätta det med.

Felet ligger mest hos mig själv då jag vill tro ja och sen blir det nej. Förändring är inte min starka sida. Så jag får nog börja med att intala mig själv att nej är rätt svar och även påpeka detta!

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Tröttsamt när mottagaren av en skriven text lägger sin egna värdering i det skrivna ordet och tolkar det till något helt annat...

Börjar bli jobbigt att skriva något när alla blir krenGta av i princip allt!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
"Kanske/vi får se" är något fjollor som inte vågar säga nej säger. :nicka

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
"Kanske/vi får se" är något fjollor som inte vågar säga nej säger. :nicka

I intervallet 6-18 år var han på allt 18-25 var han lite mer bestämd (trevligt) 26-> lite löjlig nu igen. Men ja talade om för han idag "det är lite väl mycket kanske/vi får se nu? Mår du bra?" Kände att ja rädda situationen snyggt med en fråga om detta velande ;) Detta är min absolut bästa/närmaste/ställer alltid upp vän. Men han förstod nog vinken:)

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
I intervallet 6-18 år var han på allt 18-25 var han lite mer bestämd (trevligt) 26-> lite löjlig nu igen. Men ja talade om för han idag "det är lite väl mycket kanske/vi får se nu? Mår du bra?" Kände att ja rädda situationen snyggt med en fråga om detta velande ;) Detta är min absolut bästa/närmaste/ställer alltid upp vän. Men han kanske förstod vinken:)

:D :hihi

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Har plockat en hel del svamp på semestern. Det är gott. Kantarelltoast blir jag inte arg av.
Men!!!
Allt jävla skräp längs med grusvägar, avtagsvägar och parkeringsfickor i skogen får en ju att tappa tron på folk. :mad: Inte bara småskräp som påsar och burkar. Hittade ett motorblock 200m ute i skogen längs en traktorstig. Vafan?!

JonneJ

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2014
Hoj
R1 -05, KTM 250EXC-F -04
Kom på en morsa som lät sina 2 barn klättra på hojen idag, hon stod och pratade i telefon och låtsades inte se vad de små glinen gjorde men informerade henne om att barn inte är speciellt hållbara när en hoj välter över dem och fick axelryck och ett "Oj jag såg inte" hade bråttom så såg inte direkt att jag hade fina avtryck av sulor på tailen.. Jävla ignoranta människor det finns :huvet

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Äntligen semester, solen skiner, partaj runt varje hörn, MEN så är alla polare uppbundna utomlands eller med respektive, flyttlass, ungar och you name it... suger! :4skrika

wellwell hoj köra man ju likabra själv, å det är ju alltid nåt. :)

ApriliaChrille

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2014
Hoj
2001 Aprilia Falco, 2004 Aprilia RSV Factory
Har plockat en hel del svamp på semestern. Det är gott. Kantarelltoast blir jag inte arg av.
Men!!!
Allt jävla skräp längs med grusvägar, avtagsvägar och parkeringsfickor i skogen får en ju att tappa tron på folk. :mad: Inte bara småskräp som påsar och burkar. Hittade ett motorblock 200m ute i skogen längs en traktorstig. Vafan?!

Fan som jag letat efter den där. Måste ha ramlat ur fickan när jag var ute i skogen på min morgonpromenad häromdagen.

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha