Grattis, svensk politik i korthet korrekt beskriven..Folk som begår försäkringsbedrägeri, dvs låter andra betala för sin egen dumhet.
Köpte Windows 7 Ultimate (obruten förpackning) av en person på Blocket för några år sedan.
Jag prutade ner priset från 1400 till 500 kronor innan jag slog till.
Vi träffades och gjorde upp affären.
Idag gjorde jag en nyinstallation med de jag hade köpt.
Försökte registrera licensen hos Microsoft, Licensen blockerad
Undrar om det var stöldgods, skall ringa Microsoft på Måndag.
För att jag har en vänn som 90% säger kanske/vi får se. Hur jävla svårt är det att säga ja/nej..
För att jag har en vänn som 90% säger kanske/vi får se. Hur jävla svårt är det att säga ja/nej..
Jag tolkar alltid ett kanske och liknande svar som ett nej. Brukar berätta det för folk med. Man kan stressa de lite genom att berätta det med.
Berätta hur det går, vet om ett exemplar med samma fenomen.
"Kanske/vi får se" är något fjollor som inte vågar säga nej säger.Jag tolkar alltid ett kanske och liknande svar som ett nej. Brukar berätta det för folk med. Man kan stressa de lite genom att berätta det med.För att jag har en vänn som 90% säger kanske/vi får se. Hur jävla svårt är det att säga ja/nej..
"Kanske/vi får se" är något fjollor som inte vågar säga nej säger.
I intervallet 6-18 år var han på allt 18-25 var han lite mer bestämd (trevligt) 26-> lite löjlig nu igen. Men ja talade om för han idag "det är lite väl mycket kanske/vi får se nu? Mår du bra?" Kände att ja rädda situationen snyggt med en fråga om detta velande Detta är min absolut bästa/närmaste/ställer alltid upp vän. Men han kanske förstod vinken
"Kanske/vi får se" är något fjollor som inte vågar säga nej säger.
Vädret.
Har plockat en hel del svamp på semestern. Det är gott. Kantarelltoast blir jag inte arg av.
Men!!!
Allt jävla skräp längs med grusvägar, avtagsvägar och parkeringsfickor i skogen får en ju att tappa tron på folk. Inte bara småskräp som påsar och burkar. Hittade ett motorblock 200m ute i skogen längs en traktorstig. Vafan?!
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|