Att fylla AC är pisslätt!Min förbannade fiat, vars ac knapp inte gör något intressantare än att tända en lampjävel.
Hittade en hoj på Blocket, tyvärr avreg..
Mailade ett par ggr och sen kom vi överens om att jag skulle få den billigare pga detta..
Erbjudandet/budet kom från HONOM, via mail..
Jag kunde inte få hämta på torsd, då var han upptagen så vi kom överens om att jag hämtar på fredag dvs idag..
Ringde för en stund sen fixat släp/spännband etc då hade puckot sålt den!.
Nu sitter jag faktiskt på ett mail om att jag skulle få köpa den..
Förmodligen ingen ide att bråka nu, kan strö ut lite nubb på hans utfart istället..
Hittade en hoj på Blocket, tyvärr avreg..
Mailade ett par ggr och sen kom vi överens om att jag skulle få den billigare pga detta..
Erbjudandet/budet kom från HONOM, via mail..
Nu sitter jag faktiskt på ett mail om att jag skulle få köpa den..
Förmodligen ingen ide att bråka nu, kan strö ut lite nubb på hans utfart istället..
Förmodligen har du rätt..Det är väl bindande? Brutet avtal ju. Stäm!!
Att fylla AC är pisslätt!
Jag måtte var en riktig surgubbe, andra inlägget på två dagar..
Men, jag blir så j-a förb-d på folk som inte kan hålla tider, dvs slösar med andras tid!
Eller helt enkelt stjäl andras tid..
Vi skulle ha EN person på middag idag,, först budet om ankomsttid var k l12 sen kl 13, sen kl 14..
NU är klockan nästan 15, ingen här, maten står på bordet...
Jag också fyfan sånt gör mig galen. Jag och min lillebror var kolleger en gång i tiden. Och eftersom min bror saknade körkort så var jag snäll och hämtade honom varje morgon så han slapp åka buss. Jag hade ett motkrav och det var att han skulle stå på busshållplatsen och vänta på mig inte tvärt om. Men den jäveln var aldrig i tid. Så efter nån vecka lessnade jag. Stod han inte på hållplatsen så lämnade jag fanskapet.
Jag måtte var en riktig surgubbe, andra inlägget på två dagar..
Men, jag blir så j-a förb-d på folk som inte kan hålla tider, dvs slösar med andras tid!
Eller helt enkelt stjäl andras tid..
Vi skulle ha EN person på middag idag,, först budet om ankomsttid var k l12 sen kl 13, sen kl 14..
NU är klockan nästan 15, ingen här, maten står på bordet...
Jag också fyfan sånt gör mig galen. Jag och min lillebror var kolleger en gång i tiden. Och eftersom min bror saknade körkort så var jag snäll och hämtade honom varje morgon så han slapp åka buss. Jag hade ett motkrav och det var att han skulle stå på busshållplatsen och vänta på mig inte tvärt om. Men den jäveln var aldrig i tid. Så efter nån vecka lessnade jag. Stod han inte på hållplatsen så lämnade jag fanskapet.
Är det att flickorna kommer undan som gör dig arg? Eller att det ens finns kulturer som tillåter unga flickor att bli bortgifta?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|