Idag är jag förbannad därför att...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Infektion i handjäkeln. :mad:
Trip till akuten 2 timmar + väntan och en stund efter kniven, så är man sjukskriven och sitter fast i äckellägenheten och knaprar antibiotika och får inte göra någonting. :3freak
Inte köra hoj, inte meka/snickra med något, tillsammans med spritförbud. :gnissla
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Infektion i handjäkeln. :mad:
Trip till akuten 2 timmar + väntan och en stund efter kniven, så är man sjukskriven och sitter fast i äckellägenheten och knaprar antibiotika och får inte göra någonting. :3freak
Inte köra hoj, inte meka/snickra med något, tillsammans med spritförbud. :gnissla

Pffft det där spritförbudet är bara bullshit.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Infektion i handjäkeln. :mad:
Trip till akuten 2 timmar + väntan och en stund efter kniven, så är man sjukskriven och sitter fast i äckellägenheten och knaprar antibiotika och får inte göra någonting. :3freak
Inte köra hoj, inte meka/snickra med något, tillsammans med spritförbud. :gnissla

Du får passa på att umgås med folk. Fika en sväng. Ta en promenad. Läsa en massa serietidningar.
Terrorisera brudar på nätet. Terrorisera karlar på nätet.

Möjligheterna äro oändliga :fakta
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Pffft det där spritförbudet är bara bullshit.

Nå, det är väl huvudsakligen så man inte virrar bort sig med kuren och glömmer bort en dos.
Alternativt att jag lyckas sopa sönder andra handen. :gnissla

Du får passa på att umgås med folk. Fika en sväng. Ta en promenad. Läsa en massa serietidningar.
Terrorisera brudar på nätet. Terrorisera karlar på nätet.

Möjligheterna äro oändliga :fakta

Um-gås? :va
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Yes. Drick bäst du vill. Sprit sämrar icke antibiotikans verkan.

Enligt min läkare så var de antiKbiotika som försämrades inte dagens. Dessutom tror jag att mycket skit som sägs av läkare är lurendrejeri.
Antibiotikan har alltid tagit på mig utan problem OM jag haft en partydag mitt i kuren.
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Enligt min läkare så var de antiKbiotika som försämrades inte dagens. Dessutom tror jag att mycket skit som sägs av läkare är lurendrejeri.
Antibiotikan har alltid tagit på mig utan problem OM jag haft en partydag mitt i kuren.

Trodde inte det fanns läkare som fortfarande hävdar att man ska avstå alkohol under en antibiotikakur? Möjligtvis undvika för stora mängder, det försämrar ju inte antibiotikas effekt, men eftersom man har en infektion eller liknande är det ju en fördel om kroppen kan lägga resurserna på den istället för att bryta ned en massa alkohol.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är rätt många som kan må bra av att avstå alkohol en stund :fyllisar
Sen kan man ju räkna med att alkohol i omåttliga mängder innebär en viss skaderisk :crash
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Gaslarmet i garaget drog igång inatt. Flerfamiljshus med garaget en våning ovan gatuplan som är öppet åt alla sidor.
Larmet är högt som fan och låter över hela området. Sova blev omöjligt.
Givetvis falsklarm, men det tar ändå den slappa jävla entreprenören 7 timmar att stänga av sirenerna.

Inte första gången det händer heller.
 

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
no
En kund lämnade in sin Mercedes för byte av spolarpump, sen gav han sig faan på att det var obalans i alla hjul efter det.
Världsklass :dummer
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Har överlag haft en rolig helg, men tyvärr mycket tråkiga händelser i min närhet också.

Det som gjort mig förbannad är tre kriminella fall.

* I lördags blev en kompis pappa rånad utav två zigenare i centrala Jönköping. Blev av med både plånbok och mobil, mitt på ljusa dagen...

* På kvällen/natten mot söndag så blev två 16-åriga tjejer misshandlade och sexuellt ofredade av en engelsktalande idiot, varav ena är en kompis till en kompis lillasyster i samma ålder.

* Samma kväll som ovanstående blev en kompis granne-på-gatan (på Egnahem) grovt misshandlat av ett ungdomsgäng på sex idioter som först släppade iväg hans soptunnor. Grannen gick ut med kamera/mobil för att dokumentera men blev snabbt nerslagen och sedan sparkad medan han låg på marken...



Sommaren har knappt hunnit börja....
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Har överlag haft en rolig helg, men tyvärr mycket tråkiga händelser i min närhet också.

Det som gjort mig förbannad är tre kriminella fall.

* I lördags blev en kompis pappa rånad utav två zigenare i centrala Jönköping. Blev av med både plånbok och mobil, mitt på ljusa dagen...

* På kvällen/natten mot söndag så blev två 16-åriga tjejer misshandlade och sexuellt ofredade av en engelsktalande idiot, varav ena är en kompis till en kompis lillasyster i samma ålder.

* Samma kväll som ovanstående blev en kompis granne-på-gatan (på Egnahem) grovt misshandlat av ett ungdomsgäng på sex idioter som först släppade iväg hans soptunnor. Grannen gick ut med kamera/mobil för att dokumentera men blev snabbt nerslagen och sedan sparkad medan han låg på marken...



Sommaren har knappt hunnit börja....
När jag var ung, så åkte man aldrig till Jönköping för det var så tråkigt.
Hände aldrig någonting.
För några år sedan var jag där en kväll tillsammans med en gammal kompis.
Vi skulle gå från ena änden av gågatan till den andra.
Polisen stannade oss och avrådde eftersom "det inte är säkert där".
Det är enda gången det hänt mig.
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top