130/70 - Kanon.. på blodtrycksmedicin
http://www.dagensjuridik.se/2016/05/debatt-anders-bergstedt-I
Olaga vapeninnehav plus en mängd andra brott ger skyddstillsyn, vafan är det här.
130/70 - Kanon.. på blodtrycksmedicin
Infektion i handjäkeln.
Trip till akuten 2 timmar + väntan och en stund efter kniven, så är man sjukskriven och sitter fast i äckellägenheten och knaprar antibiotika och får inte göra någonting.
Inte köra hoj, inte meka/snickra med något, tillsammans med spritförbud.
Pffft det där spritförbudet är bara bullshit.
Infektion i handjäkeln.
Trip till akuten 2 timmar + väntan och en stund efter kniven, så är man sjukskriven och sitter fast i äckellägenheten och knaprar antibiotika och får inte göra någonting.
Inte köra hoj, inte meka/snickra med något, tillsammans med spritförbud.
Pffft det där spritförbudet är bara bullshit.
Du får passa på att umgås med folk. Fika en sväng. Ta en promenad. Läsa en massa serietidningar.
Terrorisera brudar på nätet. Terrorisera karlar på nätet.
Möjligheterna äro oändliga
Yes. Drick bäst du vill. Sprit sämrar icke antibiotikans verkan.
Enligt min läkare så var de antiKbiotika som försämrades inte dagens. Dessutom tror jag att mycket skit som sägs av läkare är lurendrejeri.
Antibiotikan har alltid tagit på mig utan problem OM jag haft en partydag mitt i kuren.
Det är rätt många som kan må bra av att avstå alkohol en stund
Sen kan man ju räkna med att alkohol i omåttliga mängder innebär en viss skaderisk
En kund lämnade in sin Mercedes för byte av spolarpump, sen gav han sig faan på att det var obalans i alla hjul efter det.
Världsklass
När jag var ung, så åkte man aldrig till Jönköping för det var så tråkigt.Har överlag haft en rolig helg, men tyvärr mycket tråkiga händelser i min närhet också.
Det som gjort mig förbannad är tre kriminella fall.
* I lördags blev en kompis pappa rånad utav två zigenare i centrala Jönköping. Blev av med både plånbok och mobil, mitt på ljusa dagen...
* På kvällen/natten mot söndag så blev två 16-åriga tjejer misshandlade och sexuellt ofredade av en engelsktalande idiot, varav ena är en kompis till en kompis lillasyster i samma ålder.
* Samma kväll som ovanstående blev en kompis granne-på-gatan (på Egnahem) grovt misshandlat av ett ungdomsgäng på sex idioter som först släppade iväg hans soptunnor. Grannen gick ut med kamera/mobil för att dokumentera men blev snabbt nerslagen och sedan sparkad medan han låg på marken...
Sommaren har knappt hunnit börja....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |