Idag är jag förbannad därför att...

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Jag vet att jag redan har tjatat om vädret men det får mig verkligen på sviindåligt humör :mad:

Jag är Fruktansvärt besviken på vädergudarna, fruktansvärt! :mad:
Om det kan vara till tröst så ska jag berätta att det börjat snöa här också.. Mer än det gjort hittills i vinter.. Lite trist när det igår var vår i luften..

Dominator-Rocks

Guest
Om det kan vara till tröst så ska jag berätta att det börjat snöa här också.. Mer än det gjort hittills i vinter.. Lite trist när det igår var vår i luften..

:(

Nu har jag hällt upp en mugg med chilinötter och tagit fram en iskall folk:öl

:tummenupp :tröstäta

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Varför måste det ALLTID regna/snöa efter att jag tvättat bilen??
Händer VARJE JEFLA GÅNG!!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAH:huvet

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
:mad: Vem i helvete beställde snö???
Och jag ska fan gå rond och skit. *suck* :gnissla

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag vet att man ej ska hänga ut företag på denna sida, men nu är jag less.

Köpte min dator från shg.biz för nåt halvår sedan. Fick först en betalningspåminnelse via mail trots att jag betalat.
Visst, ingen fara med det. Sa att det måste blivit någon miss i systemet och det vart lugnt.
Fick sedan en till påminnelse via mail och funderade lite vad dom höll på med, men okej, jag faxade över ett kvitto på banköverföringen med datum osv.

Sedan fick jag ännu en påminnelse via mail tror jag det var, då ringde jag upp dom och berättade att jag betalat, dom ursäktade sig och inget mer med det.

Nu idag fick jag en betalningspåminnelse via brev med en pålagd summa på ordinarie faktura för den sena betalningen. Nu brast det för snälla farbrorn. Mailade ett inte alltför trevligt e-mail och berättade att dom skulle föra in i sitt jävla system att jag betalat fakturan, mig som kund har dom förlorat i vilket fall som helst.

Någon mer som har haft problem med sagda företag?

SHG kan ta sig i röven, I´ll tell ya!

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Men att massstrejka hjälper ju ingen, det är ju liksom inte fotfolkets fel att sjuksyrrorna har dålig lön men de kommer bli dom som drabbas.

Ska brandmännen sluta släcka bränder i ren protest också ifall dom vill ha högre lön?

Var det inte brandmännen som gick ut med en gång när de skulle strejka att de skulle bara rädda och begränsa bränder men inte släcka utan låta skiten brinna ner

Gabor

Guest
:huvet Jag vill åxå släcka bränder.. fan..:mad: å inge ligga på 28 timmar snart,,:huvet

madman

Mekaniker
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Suzuki GSX-R 1100 -94
Jag vet att man ej ska hänga ut företag på denna sida, men nu är jag less.

Köpte min dator från shg.biz för nåt halvår sedan. Fick först en betalningspåminnelse via mail trots att jag betalat.
Visst, ingen fara med det. Sa att det måste blivit någon miss i systemet och det vart lugnt.
Fick sedan en till påminnelse via mail och funderade lite vad dom höll på med, men okej, jag faxade över ett kvitto på banköverföringen med datum osv.

Sedan fick jag ännu en påminnelse via mail tror jag det var, då ringde jag upp dom och berättade att jag betalat, dom ursäktade sig och inget mer med det.

Nu idag fick jag en betalningspåminnelse via brev med en pålagd summa på ordinarie faktura för den sena betalningen. Nu brast det för snälla farbrorn. Mailade ett inte alltför trevligt e-mail och berättade att dom skulle föra in i sitt jävla system att jag betalat fakturan, mig som kund har dom förlorat i vilket fall som helst.

Någon mer som har haft problem med sagda företag?

SHG kan ta sig i röven, I´ll tell ya!
har bara bra erfarenheter av det företaget, gick snabbt att köpa, samt så skicka dom ut mail att "nu går garantin snart ut, fungerar allt fortfarande?" :tummenupp

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Jag är jävligt tvär, för i går la jag om till sommardäcken...& kolla nu! SNÖSTORM!!!

Jag sa till farsan i helgen "skaru inte kränga på sommardäcken nu? Det lär ju knappast snöa mer i vilket fall, jag hjälper gärna till" Sagt och gjort.

2 dagar senare, snöstorm... man e poppis nu.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jag är förbannad på börshelvetet. Eller rättare sagt på att man* blir så förbannat girig så man* inte kan sälja av och hämta hem vinsten innan det går ner. :mad:

*läs jag

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Varför säger du inte upp dig då?

Personligen har jag själv valt att arbeta inom vården för det ger så väldigt mycket tillbaka, saker som inte kan erättas av pengar. Jag är idag nöjd med lönen efter att ha arbetat hos privata arbetsgivare/gått interna kurser. Det jag blev förbannad på var att jag just då i skrivande stund kom på att vårat fack inte tillåter oss att strejka och jag gillar inte sådana förbud.

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...