Str3 R
Guest
Det problemet fixar man lättast genom att ha en skabbig pendlingshoj som det inte gör så mycket att bli av med, varesig monetärt eller emotionellt.
Ja det står ju bara fula hojar där förstås. Får väl skaffa mig nåt fult, hehe.
Det problemet fixar man lättast genom att ha en skabbig pendlingshoj som det inte gör så mycket att bli av med, varesig monetärt eller emotionellt.
Tragiskt.. otrimmad hoj, som man inte kan använda när man vill.. fattar att du är förbannad!Mnja... *host* Nu är ju inte streeten begåvad med mer än 106 hkr. För det andra tar jag bilen eftersom parkeringen är på baksidan av jobbet, ensamt och usel utsikt. Trist och komma ut i full utstyrsel efter jobbet och hojen är borta på kvällen. Mr Grey och jag är bundisar och Mr Grey ska med hem.
Tragiskt.. otrimmad hoj, som man inte kan använda när man vill.. fattar att du är förbannad!
Att du sen döpt den efter nån pisk och fisting entusiast från tjejlitteraturen gör ju inte saken bättre
Tragiskt.. otrimmad hoj, som man inte kan använda när man vill.. fattar att du är förbannad!
Att du sen döpt den efter nån pisk och fisting entusiast från tjejlitteraturen gör ju inte saken bättre
Haha, kanske borde döpa den till Grålle.
Du får köpa en 15 år gammal Thruxton som pendlarhoj. Tyngre, slöare, fulare och inte stöldbegärlig!
Och använda din trevliga hoj till trevlig hojåkning!
Fulare? Har du fått hjärnblödning gubbe?Du får köpa en 15 år gammal Thruxton som pendlarhoj. Tyngre, slöare, fulare och inte stöldbegärlig!
Och använda din trevliga hoj till trevlig hojåkning!
15 år gammal thruxton är väl astrevlig?
Fulare? Har du fått hjärnblödning gubbe?
Gillar man kantiga plastbitar(som majoriteten av spothojsfolk gör) kan man egentligen inte uttala sig om estetik, men du har helt rätt i att "registerkåpan" ser mer "rätt" ut med luckan för "brytarspetsar" på dom nya. Men det är för mycket fejkat bjäfs typ monobloc kopior och trams på dom för att det ska kännas ok.As? Njaäe.. Trevlig? Inte jämfört med en Street Triple R som inte är tyngre, slöare men stöldbegärlig. Sedan har man haft en konstruktör och formgivare vijlket jag gillar..
Smaken är som baken. Hjärnblödning, eller för många pints, hade den, de som ritade registerkåpan i alla fall. Sen att linjerna är lika tilltalande som proportionerna på tilläggsisolerade hus där fönstrena sitter flera dm in är en sak man kanske inte ser...
Men den är alltså inte fulare däremot tyngre, slöare och inte stöldbegärlig!
Den nya däremot har snygg registerkåpa och linjer som är en fröjd för ögat. Tillräckligt med hästar och väghållning för att ha kul på bana har den också. Men då är den inte lika bra som pendlarhoj istället för "Herr Grå" och lite dyrare också...
Gillar man kantiga plastbitar(som majoriteten av spothojsfolk gör) kan man egentligen inte uttala sig om estetik, men du har helt rätt i att "registerkåpan" ser mer "rätt" ut med luckan för "brytarspetsar" på dom nya. Men det är för mycket fejkat bjäfs typ monobloc kopior och trams på dom för att det ska kännas ok.
I övrigt ser dom bara bulligare och klumpigare ut plus att dom har fel sorts vevaxel för en triumphtwin..
Och retrohojar kan ju för fan inte ha vattenkylda klumpar till motorer..
Tar hellre en luftkyld borrad till 1100cc med runt hundra hästar alla dar i veckan, men det är ju en smaksak som sagt.
Jag hade ju hellre haft en speed triple isf, 675 känns lite.. pluttigt.Nu tillhör jag inte majoriteten och har heller inte några kantiga plastbitar på någon motorcykel i garaget så då får jag kanske ha åsikter om vad som jag tycker är vackert?
Men jag håller med dig om att det ska vara äkta och inte fusk, ett stötstångsrör ska innehålla stötstänger annars är det trams. Därför sitter det brytarspetsar bakom locket på registerkåpan på min tvåcylindriga Triumph! Visst kräver dessa lite skötsel och omvårdnad men funktionen är inte digital vilket jag gillar!
Få av oss är objektiva när det gäller motorcyklar. Man ska köra det man gillar och gillar man en 15 år gammal Thruxton ska man köra det och inte en Street Triple R tycker jag.
Skönhet ligger hos betraktaren och världen vore bra tråkig om alla tyckte "rätt" hela tiden!
View attachment 443923
Jag hade ju hellre haft en speed triple isf, 675 känns lite.. pluttigt.
Fast allra helst en daytona t595.. dom gillar jag! Kommer garanterat bli en i framtiden. Och fler meridenhojar så klart..
106 hästar i en lätt hoj med väghållning och bromsar som en Babytona är inte pluttigt om man kört en!
Men jag föredrar också en 97-01 Daytona även om jag är snabbare på bana med en 675:a. Hör av dig när det är dags att köpa. Jag har kört några mil och sköter allt underhåll själv så jag har lite erfarenhet...
F,låt ämnesflykt, det här är ju mer än här...
Problemet är att jag tycker Thruxton är snygg…Du får köpa en 15 år gammal Thruxton som pendlarhoj. Tyngre, slöare, fulare och inte stöldbegärlig!
Och använda din trevliga hoj till trevlig hojåkning!
Jättesnygg förutom att den har bsa-tank!Problemet är att jag tycker Thruxton är snygg…
Eller nja, i alla fall den grå R-modellen som kom förra året (tror jag att den gjorde ja).
Borde passa i mitt garage då, jag har en BSA från 1944 som är superfint renoverad.Jättesnygg förutom att den har bsa-tank!
Uuh så underbart!Borde passa i mitt garage då, jag har en BSA från 1944 som är superfint renoverad.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |