Str3 R
Guest
Cyklister i klunga ...
Hände en incident på just slingerbulten i förrgår där en ur ett cykelgäng slog sönder vindrutan på någons bil. Hon ville bara köra om och uppmärksamma dem om det men en lackade ur rejält.
Cyklister i klunga ...
Hände en incident på just slingerbulten i förrgår där en ur ett cykelgäng slog sönder vindrutan på någons bil. Hon ville bara köra om och uppmärksamma dem om det men en lackade ur rejält.
- Vilken onormal reaktion på en sådan bagatell
Vågar man gissa på att det antingen var tuffa tonåringar och/eller ett gäng från ett icke skidåkande land?
Tonårsdröm motorcyckeln har dykt upp med lågt miltal till salu i Vanda.
Hur ska det nu gå vägen att inte skuldsätta sig?
Som oskyddad trafikant är saknar man nog självbevarelsedrift totalt ifall man vågar sig på att påbörja ett road rage mot tyngre fordon.
Bara att låna, du kommer ångra dig om du inte köper.
Ett varningens ord bara: Dina medfångar kan gadda ihop sig och fuska åt sig dina stålarFast hade man vart klok hade man ju satsat stålarna på kåken istället...
Ett varningens ord bara: Dina medfångar kan gadda ihop sig och fuska åt sig dina stålar
Trött på livet?
STR3 R | Nina
Det får de vara om de känner för det, bara de ger fan i att vara i vägen för mig Finns det cykelbana tycker jag gott att de kan hålla sig till den, oavsett livsglädje eller avsaknad därav
Cyklister är kul. Körde förbi en ute på vägen häromdagen. Sida vid sida med den vägen går en jättefin liten cykelväg, väl separerad från resten av vägen med både dike och räcke. En liten fristad för cyklister som samtidigt förhindrar att de kommer ivägen för bilisterna. Då blev jag en smula konfunderad... Varför cyklade inte cyklisten på cykelvägen, varför envisades han med att ligga ute på stora vägen bland bilar och annat?? Vad är logiken bakom det??
En äldre värmländsk kollega la inte fingrarna emellan, ledsnade totalt på en grupp norska spandexcyklister som fördröjde vår dagliga hemresa och prejade dom helt sonika ner i diket medan jag satt i passagerarstolen. Tror det är preskriberat nu..Han vill ju bli skitarg på alla som inte håller ut två meter vid passage.
Den fina blyfria toppen jag köpt till min gamla hundkoja visade sig vara inte alls fullt så fin som lovat. Hade jag litat på säljaren, som annonserade toppen som "redo att monteras", hade jag kunnat göra skrot av hela motorn då ett av ventilsätena satt löst. Hade varit halvkul om det spruckit, vibrerat loss och trillat ner i motorn under gång... Och givetvis svarar inte säljaren på mina försök att få tag i honom
Ljuger han om skicket så kanske den inte är blyfri heller.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|