Vill helst inte chansa, känns som en olycka som väntar på att hända om jag ska ge mig på något sådant Sen verkar ju toppen i klippet vara gjort av alu, min är gjutjärn... Så nej, toppen vågar jag nog inte använda utan att få sätet omfräst/ipressat av någon som kan... Blir till att se sig om efter en ny. Kunde jag sen bara få tillbaka en del av pengarna för skrotklumpen som jag köpt så vore allt frid och fröjd, men det återstår väl att se.
Kanske du skulle lyssna med Polarmotor i Vega (Haninge), www.polarmotor.se. Han är skitduktig på mycket men jag vet inte om han bara mekar mc men han är bra på gamla saker, kan vara värt och lyssna med honom? Kenneth heter han, hälsa från hans granne Nina.
-Rött o grönt!? O det säger du nu...
Sköne Guy Martin sammanfattar det så bra.Fotbollstävlingar tar lite för stor plats i medieflödet. Vuxna människor som irrar runt på en gräsmatta är ganska nära definitionen på hur tråkigt något kan bli.
Sköne Guy Martin sammanfattar det så bra.
- Du råkar inte ha numret till hans frisör?
Fråga efter vilka skincareprodukter han använder oxå
Har ni för lite att göra på jobbet eller?Alla tröttmössor på vägarna som inte ens orkar hålla upp hastigheten... Måste de köra 15-20 km - under - gällande hastighet..? Va? Va? Va?
Alla tröttmössor på vägarna som inte ens orkar hålla upp hastigheten... Måste de köra 15-20 km - under - gällande hastighet..? Va? Va? Va?
Har ni för lite att göra på jobbet eller?
Dä ä ju bara å köra om.
Det är väl hela poängen med att sitta på 130 hästar? Snabba omkörningar är säkra omkörningarVisst, blir ju lite spännande med möten bara.
Det är väl hela poängen med att sitta på 130 hästar? Snabba omkörningar är säkra omkörningar
Mnja... *host* Nu är ju inte streeten begåvad med mer än 106 hkr. För det andra tar jag bilen eftersom parkeringen är på baksidan av jobbet, ensamt och usel utsikt. Trist och komma ut i full utstyrsel efter jobbet och hojen är borta på kvällen. Mr Grey och jag är bundisar och Mr Grey ska med hem.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|