Kratoz
Gudomlig sporthojare
Värst vad du hänger upp dig på dom orden
Är väl ett bra exempel på hur okonstruktiv en diskussion blir när man kastar ur sig sånt.
Värst vad du hänger upp dig på dom orden
Jag vet inte riktigt vem som kan konkurrera där? Bildt kanske?
Fast jag är rätt övertygad om att våldsverkarna njuter av att slå och skjuta sönder folk, lika mycket som bästa duktigaste godhetssignalerarna njuter av att importera sina gullungar i hundratusental - så jag står nog fast vid mina ord ändå.Är väl ett bra exempel på hur okonstruktiv en diskussion blir när man kastar ur sig sånt.
Nu kanske det bara är ditt ordval som förleder mig (dejta), och nog för att dom vibrerar, men man ska bara ha såna där till tandborstning, och då överhettas dom inte…min eltandborste Oral-B luktar bränt och måste laddas allt oftare och jag måste därför köpa en ny.
Stort tack för trogen tjänst. Du har skött dig alldeles bra men nu måste jag dejta en annan Oral-B.
Ha ha ha, misstänkte det där skulle komma! Nej den är endast på avsedd plats – i min mun.Nu kanske det bara är ditt ordval som förleder mig (dejta), och nog för att dom vibrerar, men man ska bara ha såna där till tandborstning, och då överhettas dom inte
Fast jag är rätt övertygad om att våldsverkarna njuter av att slå och skjuta sönder folk, lika mycket som bästa duktigaste godhetssignalerarna njuter av att importera sina gullungar i hundratusental - så jag står nog fast vid mina ord ändå.
Volvo - igen.
Alltså fan ta deras talanglösa ingenjörer!
Någon borde sätta in ett konstant skrikande alarm på deras kontor, se om dom fattar vinkeln efter några veckor.
Är det inte enklare att bara ta på sig säkerhetsbältet?
Nej, lufttryckssensorn är ändå kass.
Senaste lönespecen, nu får de väl fan ge sig.
Lönejustering åt fel håll utan din vetskap?
Njae, dåligt med timmar över jul, men hur det är tänkt att man ska leva på skiten vettesatan.
Har du inte följt Anne Wibbles råd att ha en årslön på banken ifall något händer?
Gärna för mig, men vart ska jag få en extra årslön som inte behövs för att, ja, överleva ett år, från? Kanske hon vill bjuda på en?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|