Men löser det sig inte så kanske jag kan hjälpa till framöver...
..det ska vara så jävligt att få dit cylindrarna på en radfyra. Kolvringsjäklarna tar varje tillfälle i akt att glida undan o spreta med benen så man tappar greppet.
Bättre? Prova att linda om en elmotor hemma på garagegolvet...Det blir bättre när du och alla andra kör en elhoj!
Bättre? Prova att linda om en elmotor hemma på garagegolvet...
Hade dom varit kompetenta hade jag inte sett något problem att en minister lyfte löner på 2M/år. Är ju trots allt ett ganska mycket mer ansvar än gemene löneslav och deras inverkan på rikets välgång, chefer på större företag behöver ju inte vara många nivåer upp för att nå upp till det där.
Fast nu faller det ju tyvärr även på den aspekten...
Jo gör dom nåt helt katastrofalt så kan de få bli landshövding nånstansHar dom?
Dom borde ju det, men mockar dom så brukar det ju vara folket som får ta smällen ändock. Sällan en minister som blir personligt ansvarig när dom dummar sig? Eller har jag missat något?
Jo gör dom nåt helt katastrofalt så kan de få bli landshövding nånstans
Egentligen en småsak, men det förbannade antivirusprogrammet, vägrar att låta mig betala hojdelar på nätet. Eländet påstår att en heuristisk analys säger att webplatsen är suspekt. Nog inte sista gången AI jäklas med mig.
En ljuspunkt är att fanskapet är ett gratisprogram. Gäller bara att avinstallera det.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|