Men löser det sig inte så kanske jag kan hjälpa till framöver...
..det ska vara så jävligt att få dit cylindrarna på en radfyra. Kolvringsjäklarna tar varje tillfälle i akt att glida undan o spreta med benen så man tappar greppet.
Bättre? Prova att linda om en elmotor hemma på garagegolvet...Det blir bättre när du och alla andra kör en elhoj!
Bättre? Prova att linda om en elmotor hemma på garagegolvet...
Hade dom varit kompetenta hade jag inte sett något problem att en minister lyfte löner på 2M/år. Är ju trots allt ett ganska mycket mer ansvar än gemene löneslav och deras inverkan på rikets välgång, chefer på större företag behöver ju inte vara många nivåer upp för att nå upp till det där.
Fast nu faller det ju tyvärr även på den aspekten...
Jo gör dom nåt helt katastrofalt så kan de få bli landshövding nånstansHar dom?
Dom borde ju det, men mockar dom så brukar det ju vara folket som får ta smällen ändock. Sällan en minister som blir personligt ansvarig när dom dummar sig? Eller har jag missat något?
Jo gör dom nåt helt katastrofalt så kan de få bli landshövding nånstans
Egentligen en småsak, men det förbannade antivirusprogrammet, vägrar att låta mig betala hojdelar på nätet. Eländet påstår att en heuristisk analys säger att webplatsen är suspekt. Nog inte sista gången AI jäklas med mig.
En ljuspunkt är att fanskapet är ett gratisprogram. Gäller bara att avinstallera det.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|