Gips och pulvermjölk med vatten vid sidan.
Kokta från insidan med cementerat tarmsystem. Ofta olagligt pga djurplågeri.
Ofta?
Gips och pulvermjölk med vatten vid sidan.
Kokta från insidan med cementerat tarmsystem. Ofta olagligt pga djurplågeri.
Möss.
Fan.
Vad är absolut smärtsammaste sättet att ta livet av fanstygen?
Möss.
Förbannade jävla kräk. Inte råga på att de åt upp både bränslesystem och el på hojen i förra veckan.
Nu har de gnagt igång något elfel på volvon, kom 30m i morse tio i sju innan den lyste upp som las vegas och stannar mitt på vägen. Ringer bärgare och försöker få igång sambons hyundai som annars bara står, pumpar åtskilliga liter bensin utåt garagegolvet = de har gnagt på den också.
Pratat med försäkringsbolag de ersätter nada för gnagare...
Bor på landet med en sjumånaders son och ska klara sig med cykeln?
Fan.
Vad är absolut smärtsammaste sättet att ta livet av fanstygen?
Bra att du har en arbetsgivare som tar det på allvar eftersom du inte tycks göra det.
Tänk på att det handlar inte om dig. Det handlar om dina medmänniskor. Om din frånvaro på jobbet kan rädda liv eller spara lidande trumfar det dina känslor.
Jag är utsjukad och ouppskattad på min arbetsplats. Hoppas att vara tillbaka inom en vecka. I bästa fall har jag dragit mitt strå till stacken för andras väl och ve, i värsta fall har jag bara fått några skogspromenader i ensamhet extra.
Nja jag vet att jag uttrycker mej lite underligt i text men naturligtvis är det bra att vi blir hemskickade företaget tar ju kostnaden utan att få något för pengarna.
Och vad det gäller mina arbetskamrater så är jag nog den som protesterar mest när det helt plötsligt sitter någon ny person från random firma bredvid mej och käkar.
Det var mest att man e utbytbar på 5 minuter som störde mej. Men jag petar skamset i gruset med tån o tänker på att inte ha förhöga tankar om min kompetens
Katter?
Jag förstår inte riktigt vitsen med att plåga djur i något sammanhang, men vanligt råttgift gör ju att dom dör
Katter?
Allergisk.
Jag förstår inte riktigt vitsen med att plåga djur i något sammanhang, men vanligt råttgift gör ju att dom dör
Ren hämnd, självklart.
Problemet med gift är ju att det är ineffektivt. Och förgiftar även annat i naturen, vattendrag osv. Och så tar det tid också.
Total utrotning är vad som behövs.
Gods, jag är så jävla URLESS på den här pandemin. Men främst är jag förbannad på alla världens mäktigaste människor som verkar ha fokus på "lås in folket" och invänta vaccin. Varför är inte mer lösningar på lång sikt och hur ska olika smittor hanteras på ett bra sätt ute i samhället?
Det är ju inte ett värdigt LIV längre, inlåst, bortglömd, jobba hemma, dra in skattepengar till staten men inte träffa någon mer än i ditt hushåll!??? Som ensamstående och rädd för människor så blir det liksom ingen bra kombo för att någongång kunna återgå till något slags VÄRDIGT LIV.
Usch jag är så besviken. Varför finns inga anpassade restauranger/pubmiljöer/konserter eller snabbtester så man kan gå ut fast man harklar sig hela tiden, vilket jag gör pga biverkningar av medicin. Nu ses jag ju som paria och pestsmittad så fort jag lämnar lägenheten och vart jag än går.
Jag tror inte på en vaccinlösning övh. Men var är anpassningarna? Skulle mer än gärna betala priset*oändligt för att få gå på en konsert eller pub nu men det verkar bara gå åt fel håll.
Funderat på om man kan operera bort stämband eller nått för att sluta hosta/harkla mig hela tiden, försöker sluta med medicinen som ger mig torr hals, men det verkar ta tid att återställa.
Fram för snabbtester som typ en liten pappersbit man slickar på och direkt visar rött eller grönt så man kan gå ut och få träffa människor igen. Eller ge mig skiten så lovar jag stanna hemma och dö i min ensamhet och inte belasta någon mer. Fuck. Jag är jävligt bitter idag. Träna eller sprit? .... eller båda, i rätt ordning. Är inte konstigt om folk blir deprimerade och alkoliserade av inlåsning. Fängelseinterner har säkert mer mänskliga kontakter och de har väl begränsat med droger Men inte finns det några lösningar för hur man säkrar människorna man nu låser in i sina hem heller ...
Det är jag och Peter som har fler än två kulor..
Aj, wtf?
Det var ju inte så länge sedan någon skapade en Facebook grupp och bjöd in massor av människor, och lockade givetvis med någon utlottning av något, den hette typ "Vi som tycker om fina gamla hus"* och när gruppen hade blivit gigantisk ändrades den till "Vi som tycker om fotsvett"* av gruppens admin, och väldigt få av gruppens medlemmar upptäckte det, så vid en koll på en persons facebook såg det ut som dom hade ett något udda intresse.
Inte ens flera månader efter namnbytet hade mer än en bråkdel gått ur gruppen, helt enkelt för att folk går med i grupper och glömmer bort det.
En person med ont uppsåt skulle kunna starta en grupp som tilltalar en speciell grupp människor, och sedan ändra inriktning på gruppen till något som inte är acceptabelt, enbart för att svartmåla människor i den gruppen.
Typ gruppen
Vi som gillar Hamster
byter senare namn till
Vi som gillar XHamster
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |