SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Snackaru om din daytåna igen?Men käringar är underbara!
Snackaru om din daytåna igen?Men käringar är underbara!
Nä, på min variant av vårt språk är det skillnad på kärring och käring. Men många förstår inte skillnaden. Den förra är inte så positiv medans man, förhoppningsvis, är eller har varit kär i sin käring. Käringen kan bli en kärring om man har otur...Snackaru om din daytåna igen?
Det är väl ända turen man har det.Nä, på min variant av vårt språk är det skillnad på kärring och käring. Men många förstår inte skillnaden. Den förra är inte så positiv medans man, förhoppningsvis, är eller har varit kär i sin käring. Käringen kan bli en kärring om man har otur...
Den där har jag åkt på också, alla använder det knepet nuförtiden, ofta i erbjudanden där man får någon värdelös pryl på köpet, som dom "Noice-cancelling Blutooth headphones" som jag har på mig just nu...Beställde 6nr av illustrerad vetenskap i våras. Kom fler erbjudande efter det, men jag var inte intresserad. Sen kom det påminnelse och fler tidningar. What?
Längst ner på bekräftelse-malet stod det "den övergår till prenumeration automatiskt efter 6nr".
Tycker jag var lite fult.... Det farliga med att man gör allt på nätet idag och låter systemet ha koll åt en.
Riktigt segt! Det du beskriver är ju också riktigt fult. Finns säkert någon som har ett jobb vars uppgift är att komma på fula knep.Den där har jag åkt på också, alla använder det knepet nuförtiden, ofta i erbjudanden där man får någon värdelös pryl på köpet, som dom "Noice-cancelling Blutooth headphones" som jag har på mig just nu...
Noice cancelling my ass, dom ändrar tonen på det man spelar så att det ska bli mera genomträngande i bullrig miljö, Bluetooth my ass, dom har en batteritid på 3 låtar på spotify, jag har använt dom 2 laddningar som bluetooth, sedan kopplades sladden in...
Dessutom åkte jag på en prenumeration som var nästan omöjlig att säga upp, det slutade IOFS med att jag bara betalade för dom nummer som ingick i erbjudandet då jag faktiskt kunde visa att jag hade mailat in en uppsägning i tid...
Någon annan har kört med ett annat fult knep, med tidningen kommer inte ett inbetalningskort, utan två, med olika summor, tex: "79:- för tre nummer av XYZ-magazin" och ett annat "49:- för tre nummer av XYZ-magazin" varav bara det med lägre pris har QR kod och siffrorna ifyllda i rätt fält för att kunna scannas med telefonen när man ska betala.
Det funkar ju bra, man betalar inbetalningskortet som går att scanna, det är ju ändå det med lägre pris, men då står det någonstans med pytteliten text att det priset bara gäller om man binder upp sig för en helårsprenumeration löpande..
IOM att man har betalt har man gjort sitt val och bundit sig...
Någon som pratat otydligt i Drive through och blivit förbannad för att de fick fel mat?Om man är vegan är man nästan alltid det av någon slags ideologiskt skäl, värnar om djuren, värnar om naturen, tänker på CO2-emissionerna, är radikal miljövän eller liknande.
Vem fan köper en McVegan, och dumpar sen skräpet i vägdiket?
För helvete!
Troligen någon som beställt en bigmac i driven, upptäckt att detta är ju bannemig ingen riktig burgare, och sopat ut skiten genom fönstret i ren ilska...
De som regelbundet inmundigar utbudet vid donkens drive-through, kan tänkas ha andra kriterier för att definiera mat, än oss andra.Fast, man kan ju knappast bli förvånad om man inte hittar en burgare om man beställt en bigmac till att börja med.
Lixom alltså:Till den som är i bilköpartagen: undvik Bilkommersen i Växjö till varje pris...
När jag köpte bilen hade firman faktiskt ganska sjysta recensionerna så det var det jag gick på. Nu 18 månader senare har deras betyg på Google reviews dippat med över två enheter så... De kanske bytte ägare precis när vi köpte bil där, fan vet jag. De ska dock inte komma undan så enkelt, den saken är klar.Lixom alltså:
Styrelse/övriga bevakande befattningar (1), Shababibi, Mohammad Majd
Den skojare jag köpte min gamla -07 S60T5 AWD (16k mil) av prutades ned 25,000 på då kopplingen tog högt upp (dvs var på slutet). Kopplingen håller fortfarande tre år efteråt om man kör som folk, däremot styrservo och rattvinkelsensor fick bytas efter ett tag (std fel som händer förr eller senare). Servo 3k och sensor 1k. Blev ett bra köp trots säljarens ursprung. Utan OBD2-avläsare är man rädd körd som privatkund på beggade bilar.
Ivfsh, det är jäkla sura lärpengar. Lider med dig.
Jag gissar på en bilist !Om man är vegan är man nästan alltid det av någon slags ideologiskt skäl, värnar om djuren, värnar om naturen, tänker på CO2-emissionerna, är radikal miljövän eller liknande.
Vem fan köper en McVegan, och dumpar sen skräpet i vägdiket?
För helvete!
Jag tog en titt hos https://www.allabolag.se/När jag köpte bilen hade firman faktiskt ganska sjysta recensionerna så det var det jag gick på. Nu 18 månader senare har deras betyg på Google reviews dippat med över två enheter så... De kanske bytte ägare precis när vi köpte bil där, fan vet jag. De ska dock inte komma undan så enkelt, den saken är klar.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|