steffe
"Mannen som talar med whisky"
Det företaget heter väl "Luria"!
Det företaget heter väl "Luria"!
Patinerade bilen idag. Den gled litet mot en sten i snömodden.
Jag säger inte att det är kommunens fel pga dålig snöröjning. Men det bidrog iaf till det slutgiltiga resultatet.
Helvetes jävla piss. Ännu mer motvind.
Jag gissar på svarta och runda.Vad hade du för däck på bilen?
Nokian Hakka (8 tror jag det är), dubbade.Vad hade du för däck på bilen?
Tjöp en egen stor mugg med ett schysst öra/handtag, gärna med en stötande bild eller text.Kaffekoppar utan öron.
Speciellt om kaffet finns på en våning och aktiviteter (som jobb) på en annan. Än värre för tedrickarna.
Vi hade billiga ikea-muggar med öron som kostade någon krona styck. Men någon tyckte att vi måste ha vackra designermuggar. Utan öron. Det blir vackrare så.
Kaffekoppar utan öron.
Speciellt om kaffet finns på en våning och aktiviteter (som jobb) på en annan. Än värre för tedrickarna.
Vi hade billiga ikea-muggar med öron som kostade någon krona styck. Men någon tyckte att vi måste ha vackra designermuggar. Utan öron. Det blir vackrare så.
Problemet är att städerskorna plocka upp muggar, även inne på våra egna rum. Och fattar inte alltid att muggar är privata.Tjöp en egen stor mugg med ett schysst öra/handtag, gärna med en stötande bild eller text.
Har du missat att det ska vara en serviett lindad om lite piffigt. Kärlet glider förstås ur, så det är bränna sig eller torka spill och skärvor. Några andra alternativ vet jag inte om...förutom en riktig mugg då.Kaffekoppar utan öron.
Jag har råkat ut för liknande men pumpen har alltid klarat sig. Har svårt att se hur den skulle ge upp för att den får en isbit i sig om du nu inte stått och tuggat extremt länge. Bara att byta vätska och köra på.Sommarspolarvätska... jefla påhitt! Bilskåpan drar väldigt lite spolarvätska, vilket är bra men mindre lyckat när det klev ner nu mot minus 10 gradersstrecket och jag inte hällt i vanlig spolarvätska ännu
Det roliga i kråksången är att jag gjorde exakt samma misstag på förra bilskåpan.
Imorrn får jag frosta upp tidigt så jag hinner ställa in skiten på jobbet en stund innan produktion drar igång. Tror jag klarar mig utan större skador dock, sitter en såndär sugrörspip på locket till spolarvätskan och det var inte stelfruset i den utan mer iskross som såndär dricka.. slush eller vad det heter som man får brain freeze av. Bara hoppas att pumpen inte sagt upp sig på kuppen.
Har också gjort samma misstag och jag blev också sur när det händeSommarspolarvätska... jefla påhitt! Bilskåpan drar väldigt lite spolarvätska, vilket är bra men mindre lyckat när det klev ner nu mot minus 10 gradersstrecket och jag inte hällt i vanlig spolarvätska ännu
Det roliga i kråksången är att jag gjorde exakt samma misstag på förra bilskåpan.
Imorrn får jag frosta upp tidigt så jag hinner ställa in skiten på jobbet en stund innan produktion drar igång. Tror jag klarar mig utan större skador dock, sitter en såndär sugrörspip på locket till spolarvätskan och det var inte stelfruset i den utan mer iskross som såndär dricka.. slush eller vad det heter som man får brain freeze av. Bara hoppas att pumpen inte sagt upp sig på kuppen.
Vad behöver man spolarvätska till på sommaren? Bättre på att rengöra insekter?
Brukar annars spä befintligt allt eftersom mer behövs tills jag har en riktigt svagblanding när nästa vinter kommer och man behöver frostskydd och får blanda nytt. Men skulle något på sommaren blir mycket sämre av att man kör helt utan om det? Blir lite skeptisk till "sommarblandningar" då de ofta verkar ha "doft av" päron, citron eller något annat meningslöst.
Något sånt här och en stöldskyddskedja alternativt elektromagnet vid arbetsplatsen?Problemet är att städerskorna plocka upp muggar, även inne på våra egna rum. Och fattar inte alltid att muggar är privata.
Måtte lågkonjunkturen komma snart så någon räknenisse kommer fram till att det är mer effektivt om städerskorna bara städar. Om ens det.
Blir en smula lurigt att hålla en rostfri mugg tillräckligt på plats med magnet...Något sånt här och en stöldskyddskedja alternativt elektromagnet vid arbetsplatsen?
View attachment 479179
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |