L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Om du ska vara aspig kan jag också vara det och påpeka att rostfritt stål kan vara magnetiskt.Blir en smula lurigt att hålla en rostfri mugg tillräckligt på plats med magnet...
Om du ska vara aspig kan jag också vara det och påpeka att rostfritt stål kan vara magnetiskt.Blir en smula lurigt att hålla en rostfri mugg tillräckligt på plats med magnet...
Mina "rostfria" köksknivar hänger fint på den magnetiska knivlisten.Blir en smula lurigt att hålla en rostfri mugg tillräckligt på plats med magnet...
Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk
Går kanske att lösa med något magnetiskt i muggen.......det räcker med magnetiskt på botten ....Blir en smula lurigt att hålla en rostfri mugg tillräckligt på plats med magnet...
Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk
Men det var filter i alla fall... Inte som när jag beställde "stomp grip" till hojen från AliExpress, men fick ett par Airpod-kopior som bara pratar kinesiska.Beställde filter till Peugotten o opeln/fiat diesel från autodoc. Rätt artikel nr men fel filter i lådorna, till Opel var det uppenbart att det var fel filter utseendet var helt annorlunda, till Peugotten fattades det en strypning på filtret som kom som stryper ned en 7mm kanal till 2 mm vilket resulterade i för lågt olje tryck.
Gämför filtren om ni beställer från autodoc 4 filter kom varav 4 filter var fel men i rätt låda enligt art nr.
På Trodo får man vad man beställer dessutom, inte ett kryptiskt autodocmail som säger att grejerna inte passar så att de skickar sina egna Starkdelar istället.Sista gångerna har jag beställt från Trodo istället. Har funkat klockrent och snabb leverans.
Jag trodde att det var burk-öl som gällde i garaget.På Trodo kan man nyttja servicen "passar delarna till mitt vin"
Jag dricker whisky, rökig med stark tjärsmak bara för att få känslan av "fuck you burnisar". Vinkollen är bara för lazy slackers som inte vet vad de ska ha, typ en "chateu vadå", ta nåt rött bara.Jag trodde att det var burk-öl som gällde i garaget.
Hörde på omvägar en historia om en som leasade två Polestar 2. En till sig och en till frun. Kostnaden hade gått upp till 20k i månaden för att hyra bilstackarna.Ja... det är lite schablonmässigt... men... priserna!!
För helvete, jag fattar inte att folk har råd.
Hade de såna marginaler innan?
Vi har ränta och elpris bundet ännu lite till men övriga grejer har ju rusat så det är tight redan... när sen avtalen går ut så vetefan.
Vi räknar med en ytterligare höjning med cirka 15 000 per månad då.
Hur fan har folk råd, vi lär inte ha det.
:-(
Hörde på omvägar en historia om en som leasade två Polestar 2. En till sig och en till frun. Kostnaden hade gått upp till 20k i månaden för att hyra bilstackarna.
Sicken jäkla fälla att sitta i..
Tror inte du behöver oroa dig mer.Motorburen ungdom, jävla människor !
Fick möte med en av dom i byn som ville skoja lite tydligen, 25 meter innan mötet så spyr bilen ut en kaskad av tät kolsvart rök som olämpligt nog stannade på min sida av vägen och drog ner sikten till 0 meter.
Vilken jävla nytta gjorde denna manöver eller kan det verkligen vara ett nöje att skapa en farlig situation.
Förbannade pucko !
Själv tror jag att idioten glatt kör vidare, har sett denna manöver tidigare på andra platser.Tror inte du behöver oroa dig mer.
Däremot har nog "puckot" liiiiite att oroa sig över.
Har kanske redan parkerat för gott ?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |