Dreggel
Alltid politiskt inkorrekt
Så ska vi googla eller är det en sån sak som man bör släppa? etapåparkbänken
Det är en helt normal kapning av nån lirares huvud. Antagligen inget du inte sett i nån <insert random våldsfilm here>.
Så ska vi googla eller är det en sån sak som man bör släppa? etapåparkbänken
Det är en helt normal kapning av nån lirares huvud. Antagligen inget du inte sett i nån <insert random våldsfilm here>.
men i "random våldsfilm" så brukar det antas att "inga människor kom till skada under inspelningen", hur är fallet här?
Han dör IRL. Inte trevligt att kolla på.
men i "random våldsfilm" så brukar det antas att "inga människor kom till skada under inspelningen", hur är fallet här?
Dem skär av huvudet... "you do the math"
Det va verkligen sjukt... jag trodde det skulle komma nån snubbe med en yxa... men så skar dom av det. Det va verkligen sjukt. Nu mår jag illa igen.
Här så sticker de mellan tårna, det känns mer hemvant.De där hyndorna till sjuksystrar, som ska ha mer betalt!
Skulle lämna ifrån mig några droppar blod i ett rent rutinärende, men skatan kunde inte sticka rätt så nu ser jag ut som ett TJACKLUDER i armen!
Jaja, det där är det väl ingen som går på!?De där hyndorna till sjuksystrar, som ska ha mer betalt!
Skulle lämna ifrån mig några droppar blod i ett rent rutinärende, men skatan kunde inte sticka rätt så nu ser jag ut som ett TJACKLUDER i armen!
Igår började det kittla lite irriterande i halsen samtidigt som det börjar hetta lite i ansiktet,
Och jag är förbannad för samma sak.!!
Det ingår fan inte i mina planer att bli sjuk. Jag som ska köpa nya löparskor imorrn som jag tänkt inviga. Och så fick jag skippa simningen i morse...och det blir väl till att strunta i all träning denna vecka.
JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!
Ignoreringsmetoden funkade tydligen inte denna gång.
//Mad på riktigt.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |