Idag är jag förbannad därför att...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
:mad: mitt hojbatteri hade bestämt sig för att ha laddat ut i dag :( så nu får den ladda och sen märker man om skiten gett upp helt eller inte :huvet
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA är SÅ less på den här strulet med den nu :näsblod

Du får skaffa vanliga batterier till vibratorn istället. Hojbatteriet ska sitta i hojen! Även på natten! :tungan

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag har fått låna en gammal 240 av pappa medans brorsan fixar min bil så den går igenom besiktningen. (Det är bara avgassystemet, spindelled, bromsar och krängningshämmare som behövde fixas..:rolleyes: )
Men den bilen jag fått låna är fan värre än min bil, tutan funkar inte, vilket känns som ett måste i Stockholmstrafiken, växelknoppen lossnar titt som tätt, och bromsarna låser sig bak, oxå titt som tätt. Dessutom verkar det vara luft i bromsvätskan..Idag började dessutom den jävla bromsvätskelampan lysa. Jag har inga pengar alls före den 25:e, så den får väl lysa tills dess. Skitbil!!! :mad:

På inköpslistan nu :tummenupp
Glöm inte den till tv-uttaget!

Last edited:

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Trött på idioter som går i butiker och gör plötslig halt mitt i ett steg.Helvete,man får ju använda hela sin repertoar av undanmanövrar för att undvika kollision.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Trött på idioter som går i butiker och gör plötslig halt mitt i ett steg.Helvete,man får ju använda hela sin repertoar av undanmanövrar för att undvika kollision.

Varför stanna? Jag ångar in i dom med flit om dom gör så. Samma sak på tunnelbanan om det står nån idiot mitt i dörren när man är på väg av...eller så stannar jag och stirrar dom i ögonen tills dom flyttar sig. Det brukar gå ganska fort. :seutsomenmördare

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
Varför stanna? Jag ångar in i dom med flit om dom gör så. Samma sak på tunnelbanan om det står nån idiot mitt i dörren när man är på väg av...eller så stannar jag och stirrar dom i ögonen tills dom flyttar sig. Det brukar gå ganska fort. :seutsomenmördare

Det funkar inte för oss som ser snälla ut!!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Annars kan man ju hala fram supersalamin. Då brukar de flytta på sig.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
PUNKA!!!!!! :mad:

DÄCKSKIFTARE!!!!!!! Jäkla klåpare jag stötte på. Idioten hoppade över att dra fast två bultar i bilen, så de ramlade ur när jag åkte iväg. PUCKO :mad:

MÄN/KILLAR!!!!!!! Gahhhhhhhhh :mad:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Är du en sån där supermilitant kommunistfeminist? Du verkar hata allt som har med killar/män och Kenneth att göra.
Hoppas att jag inte råkar på dig när jag flyttar till UA. :vettskrämd

Just nu står inget med "termos" högt hos mej, men som tur är så går tyckaillaomattackerna över snabbt. Det du ska passa dej för i U-A är lapplisor & cyklister, i övrigt kan du färdas tryggt.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Just nu står inget med "termos" högt hos mej, men som tur är så går tyckaillaomattackerna över snabbt. Det du ska passa dej för i U-A är lapplisor & cyklister, i övrigt kan du färdas tryggt.

Kronljus då? Hahaha, sorry, men kunde inte hålla mig!

Jag är förbannat irriterad över att jag inte orkade ta mig till volleybollträningen idag! Behöver ju det för att vi ska kunna spöa de andra lagen under Lelleträffen!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Äckliga fega människor!!!! Vill man ha något sagt så säger man det..inte hålla på och antyda saker HELA tiden. Säg det eller HÅLL KÄFTEN!!11 Typiskt kärringbeteende. Gaaaaaaaaah!

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Äckliga fega människor!!!! Vill man ha något sagt så säger man det..inte hålla på och antyda saker HELA tiden. Säg det eller HÅLL KÄFTEN!!11 Typiskt kärringbeteende. Gaaaaaaaaah!

Exakt, upp på hojen och iväg och glöm alla bekymmer. Säsongen är igång iafalla :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA