Idag är jag förbannad därför att...

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
mjo faktiskt gör det det.

Varför tror du annars boxning har viktklasser för ?

Spelar ingen roll hur många grepp man kan. 60kg vs 90kg kan bara sluta på ett sätt, smärta !

Visst finns det fula tricks man kan ta till om man är illa ute såklart som pungspark eller finger i ögat eller nåt men fair fight vinner man aldrig. Möjligtvis om man själv är väldigt erfaren kampsportare och biffen är rikskass. Men skulle själv inte sattsa på att ta upp kampen mot någon mkt tyngre, kassa odds !


Det är fortarande större % teknik än storlek/styrka.
Minns en snubbe jag brukade grappla med för några år sedan. Han var c:a 20 kilo lättare och två decimeter kortare än jag, men fifan vad jag fick smaka.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Ryggradslösa kräk som inte tar sitt ansvar:huvet
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Det förbannade jãvla aset som tog livet på engla (och pernilla 2000). Skicka ner honom i en gruva med en knippe dynamit:mad:

Ja...jag är benägen att hålla med...man blir förbannad och ledsen.

:machinegu Avrätta den jäveln, han har förbrukat sin rätt att leva.

Och ni som tycker sådana uttalanden är barbariska och tycker att man faktiskt ska känna lite sympati för sådana där as. Ni håller käften.!! :mad:

Han är sjuk...visst...men ska oskyldiga behöva betala med sina liv bara för det.!!! NEJ!!

//Mad
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Någon verkar vara på min sida iallafall. Swedie hittade en i Göteborg efter ett tips här på forumet. Så nu är den på väg och kommer på torsdag :)

Aj aj aj, kan inte vara lätt att hitta en utbytes. Iaf inte i sverige?



Då jag är en snäll kille på enorma 175cm och 60kg, så är jag ingen slagskämpe direkt..
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Någon verkar vara på min sida iallafall. Swedie hittade en i Göteborg efter ett tips här på forumet. Så nu är den på väg och kommer på torsdag :)
Pengar och kontakter kan fixa mycket ;)


Varför tror du annars boxning har viktklasser för ?
I boxning så döms matchen efter poäng, för att det inte ska bli för ojämnt så har man därför viktklasser.

Med det inte sagt att en kille på 60 kg inte kan spöa en på 90 kg snarare tvärtom.

Om det ligger 100% i ett slag eller en spark så ligger 70% i tekniken, du kan veva för allt i världen utan att motståndaren får ont....om du har fel teknik.

Kolla lite mer kampsport så förstår du vad jag menar!
 
Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
studera.nu...

Världens sämsta hemsida som loggar ut mig för inaktivitet efter 1 minuit :ARG
 

Dominator-Rocks

Guest
Bankade mig på handen med en stor plastklubba :blod

Sen fräste jag fel på en detalj som har tagit mig 2 dagar att göra :huvet

Lyckades inte indexera skruvstycket i fräsen innan jag gick hem, höll på ca 30 min.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Man blir förbannad :fakta


HELVETE!:mad:
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Bankade mig på handen med en stor plastklubba :blod

Sen fräste jag fel på en detalj som har tagit mig 2 dagar att göra :huvet

Lyckades inte indexera skruvstycket i fräsen innan jag gick hem, höll på ca 30 min.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Man blir förbannad :fakta


HELVETE!:mad:


Blir du inte förbannad över att du så ofta blir förbannad? Jag hade varit förbannat förbannad om jag var du. Riktigt så där fittfitta.

Jag blev förbannat bannad en gång. Men det gjorde mig inte förbannad. Bara bannad. "Emotbannad" skulle jag nästan vilja påstå. Ja.
 

Dominator-Rocks

Guest
Blir du inte förbannad över att du så ofta blir förbannad? Jag hade varit förbannat förbannad om jag var du. Riktigt så där fittfitta.

Jag blev förbannat bannad en gång. Men det gjorde mig inte förbannad. Bara bannad. "Emotbannad" skulle jag nästan vilja påstå. Ja.

Jo, faktiskt! :näsblod Jag är inne i en pissig fas...

Skall nog sticka iväg och fiska lite, rena själen från en massa förbannelse!
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Helvetes skit!! Nu är jag så förbannad att jag skulle kunna slå någon med min hjälm.....HÅÅÅRT!!!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN :huvet
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Helvetes skit!! Nu är jag så förbannad att jag skulle kunna slå någon med min hjälm.....HÅÅÅRT!!!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN :huvet

Tråden går ut på att berätta VARFÖR man är förbannad... Att skriva ATT man är förbannad utan förklaring är meningslöst och djävligt irriterande...




...iaf för oss nyfikna! :mad:
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Tråden går ut på att berätta VARFÖR man är förbannad... Att skriva ATT man är förbannad utan förklaring är meningslöst och djävligt irriterande...




...iaf för oss nyfikna! :mad:

Det finns bara två kategorier i världen som kan göra en så ilsk som jag är nu, och det är x & mamma. Vem det är & varför får kvitta denna gång, men helvete...det är så det ryker nu!!! :mad:
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top