Idag är jag förbannad därför att...

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Nej fy fan. Blev helt ställd?
Så enormt tråkig utveckling av THT, jag jobbar dagligen med jätte bra folk från mellanöstern Innom bygg branschen, o enda gången det blir fel är vid språkförbistring aldrig annars, dom är som vi bara lite mera att familjen är heligt. Det går att skämta det går att diskutera vad fan som helst, vi äter bredvid varandra o det enda jag ätit som dom tycker är konstigt är blodpudding.

Så far det runt lolife drägg som inte jobbar o bara jävlas, visserligen finns det lolife hel vita drägg med men det ursäktar fan inte den enes betende.

Som en musse sa du måste skilja på mej som person o vad religionen säger..

Det är socialdemokraterna i THT som drivit den staden till gränsen nya Malmö det finns inget att ha där längre tyvärr.

n_andersson

Sporthojsnörd
Gick med
25 Sep 2007
Hoj
Night Rod. kawa 450
Jo har jobbat några år i Trollhättan. Byggde kvarteret Mars och Sylteskolan och nått kontor på Noab.
Och har träffat några seriösa nysvenskar som jobbar.

Men detta var första gången jag blev "påhoppad" eller vad man skall säga..

Men vet att det är mycket problem runt området runt bike. Ingen stans man tar en ensam kvällspromenad på

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Nästa gång får du ta Vänersborg istället.
Även om 50% på arbetskostnaden verkar bra på Bike just nu.

Just det ja. Dagens irritationsmoment är Bixia Framtid. Mer än dubbla priset mot rörliga avtal.

Ta bort toppar och jämna ut kurvor var det ja...
Låter som Upplands Energi... Dyrt som fan, så även januariräkningen blev en fet smäll i ansiktet.

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Jo har jobbat några år i Trollhättan. Byggde kvarteret Mars och Sylteskolan och nått kontor på Noab.
Och har träffat några seriösa nysvenskar som jobbar.

Men detta var första gången jag blev "påhoppad" eller vad man skall säga..

Men vet att det är mycket problem runt området runt bike. Ingen stans man tar en ensam kvällspromenad på
Ofan tja jag är på Peab i tht?.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Men det dög för kräket att bo här och ta våra pengar.
Ja han har ju onekligen begott något av en tankevurpa i att flytta till just Sverige om han nu tycker så illa om svenskar.

Därför jag inte har emigrerat, jag tycker lika illa om alla nationaliteter som min egen.

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Han tackade väl bara för att du betalar hans uppehälle, förörjning, utbildning, tandvård och läkarvård.
Inget konstigt. Olika kulturer har olika sätt att uttrycka tacksamhet på.

Du skulle höra hur det lät när jag mötte ett gäng som ville tacka mig för att jag pröjsat för deras nya iphones. Jag blev verkligen rörd till tårar.

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
??? Febern tillbaka, vtf är det frågan om, kroppdjäveln har fått bekänna färg i 3 Tim nu med vedhuggning av 40-50cm kubb svetten rinner, går det ej att vila bort febern då skall kropphelvetet fanimej jobba bort febern.. Skall det vara så här?

Bara för att jag jobbat hårt tar jag hojen en tur det är ju soligt och +5° o helt vindstilla?

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Fy fan för vuxna människor som inte kan sitta still. Sitter man på en lång bänk i en vänthall så kan man nästan ge sig fan på att det alltid är en idiot som sitter och gungar benen så att hela bänken skakar. Eller ännu bättre, en idiot som sitter med fötterna mot bänken framför och gungar fötterna med resultatet att två bänkrader gungar.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Du får ju säga till på skarpen när det kommer till bänken.

preview.jpg

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Idioter som jobbar på kommunen, som inte förstår sitt eget jävla regelverk. (som är puckat skrivet i sig)
Varför skall man behöva dela planet med såna människor? Kan de inte bara flyga iväg?

:mad:

TomK

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Idioter som jobbar på kommunen, som inte förstår sitt eget jävla regelverk. (som är puckat skrivet i sig)
Varför skall man behöva dela planet med såna människor? Kan de inte bara flyga iväg?

:mad:
Finns en anledning att de jobbar på kommunen antagligen... Vilken kommun är det?

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Idioter som tar upp en vak i sjöis och inte märker upp den alls.

Sunt förnuft är en bristvara.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Finns en anledning att de jobbar på kommunen antagligen... Vilken kommun är det?
Ja, de hade väl inte kapacitet till annat.
Kanske bäst att hålla käften om det, de lär ju inte bli lättare att ha och göra med om de känner sig påhoppade de små liven...
:glömdet

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hogwarts Legacy. Alltså, vad i helvete är detta... :dummer :huvet Jag har sett fram emot det här spelet länge, älskade de gamla spelen som ung så det här verkade ju minst sagt lovande. Ett open world action RPG som utspelar sig i trollkarlsvärlden, massor av besvärjelser och utrustning, fri kvastflygning runtom hela spelvärlden, vem ur min generation har inte önskat sig något liknande liksom?? Det faktum att GBLTplusmenywokemaffian fullkomligt skjutit ut sig och protesterar med högljudda autistiska illtjut mot spelet och dess skapare för att de är anti-trams gjorde mig inte mindre hoppfull, tvärtom fyllde det mig med en viss förhoppning om att man kanske skulle få avnjuta allt det som verkade bra med spelet utan att behöva matas med en massa vänsterhenfeminazism vilket hade varit välkommet när man nu ständigt matas med dylika budskap i resten av samhället... Så fel jag hade.

För att nämna en bråkdel: Det utspelar sig i 1800-talets Storbritannien, inte precis toleransens och inklusivitetens högborg. Trots det är kvinnor och minoriteter massivt överrepresenterade, minst hälften av alla viktiga karaktärer är icke-vita och/eller kvinnor. Det är inte ens i närheten av att vara ett diskret försök att inkludera, det är smärtsamt uppenbart att de verkligen ansträngt sig för att sätta kvinnor och icke-vita i framkant. Utom när det kommer till bad guys, ALLA skurkar är antingen vita män eller magiska monster. En dam finner det absolut nödvändigt att i princip inleda konversationen med att tala om att hon är gift med en annan kvinna, snubben som äger baren i Hogsmeade är uppenbart trans, det största trolldomsinstitutet i världen är absolut inte Hogwarts utan ligger av någon anledning i Uganda av alla ställen... Och alla studenter där är givetvis så inihelvete skillade på magi att de inte behöver använda trollstav, även om den afrikanska utbytesstudenten tycker att det är roligt för att det blir lite mer dramatiskt att vifta runt med en pinne... Och även om du självmant och mot bättre förstånd väljer att spela som en vit, manlig karaktär som identifierar sig som man (för givetvis kan allt detta customiseras fritt när du skapar din karaktär) så kommer alla NPCer hänvisa till dig som "they" istället för "he" när de pratar om dig.

Jag förstår inte varför alla woketards är upprörda över det här spelet, de borde fullkomligen älska det. Jag har nog aldrig sett en så stor och stinkade hög med wokebullshit. Jag hade absolut inte haft något emot om spelet bara hade känts naturligt mångfaldigt och inkluderande, men när de gör som de gjort med detta så blir man mätt ganska fort. Framförallt med tanke på att jag verkligen hade förväntat mig något helt annat när spelet nu tagits emot som det gjort och vänsterhenarna manat till bojkott och formlig häxbränning av skaparna och författaren...

Det är trist, för spelet i övrigt är faktiskt ganska bra. Det är snyggt, spelmekaniken är bra, det är innehållsrikt, världen är stor och öppen med mycket att utforska och upptäcka... Om man bara slapp känna sig tvångsmatad med vänsterwokebudskap så skulle det vara en trevlig upplevelse överlag. Nu blir man mest bara trött, eftersom man blir ständigt påmind om den tråkiga utveckling som inte bara spel utan världen i stort är på väg mot...

Nåja, förhoppningsvis kommer det någon och moddar bort allt trams inom kort så man verkligen kan få njuta av allt som är bra med spelet.

#kränktvitman

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Hogwarts Legacy. Alltså, vad i helvete är detta... :dummer :huvet Jag har sett fram emot det här spelet länge, älskade de gamla spelen som ung så det här verkade ju minst sagt lovande. Ett open world action RPG som utspelar sig i trollkarlsvärlden, massor av besvärjelser och utrustning, fri kvastflygning runtom hela spelvärlden, vem ur min generation har inte önskat sig något liknande liksom?? Det faktum att GBLTplusmenywokemaffian fullkomligt skjutit ut sig och protesterar med högljudda autistiska illtjut mot spelet och dess skapare för att de är anti-trams gjorde mig inte mindre hoppfull, tvärtom fyllde det mig med en viss förhoppning om att man kanske skulle få avnjuta allt det som verkade bra med spelet utan att behöva matas med en massa vänsterhenfeminazism vilket hade varit välkommet när man nu ständigt matas med dylika budskap i resten av samhället... Så fel jag hade.

För att nämna en bråkdel: Det utspelar sig i 1800-talets Storbritannien, inte precis toleransens och inklusivitetens högborg. Trots det är kvinnor och minoriteter massivt överrepresenterade, minst hälften av alla viktiga karaktärer är icke-vita och/eller kvinnor. Det är inte ens i närheten av att vara ett diskret försök att inkludera, det är smärtsamt uppenbart att de verkligen ansträngt sig för att sätta kvinnor och icke-vita i framkant. Utom när det kommer till bad guys, ALLA skurkar är antingen vita män eller magiska monster. En dam finner det absolut nödvändigt att i princip inleda konversationen med att tala om att hon är gift med en annan kvinna, snubben som äger baren i Hogsmeade är uppenbart trans, det största trolldomsinstitutet i världen är absolut inte Hogwarts utan ligger av någon anledning i Uganda av alla ställen... Och alla studenter där är givetvis så inihelvete skillade på magi att de inte behöver använda trollstav, även om den afrikanska utbytesstudenten tycker att det är roligt för att det blir lite mer dramatiskt att vifta runt med en pinne... Och även om du självmant och mot bättre förstånd väljer att spela som en vit, manlig karaktär som identifierar sig som man (för givetvis kan allt detta customiseras fritt när du skapar din karaktär) så kommer alla NPCer hänvisa till dig som "they" istället för "he" när de pratar om dig.

Jag förstår inte varför alla woketards är upprörda över det här spelet, de borde fullkomligen älska det. Jag har nog aldrig sett en så stor och stinkade hög med wokebullshit. Jag hade absolut inte haft något emot om spelet bara hade känts naturligt mångfaldigt och inkluderande, men när de gör som de gjort med detta så blir man mätt ganska fort. Framförallt med tanke på att jag verkligen hade förväntat mig något helt annat när spelet nu tagits emot som det gjort och vänsterhenarna manat till bojkott och formlig häxbränning av skaparna och författaren...

Det är trist, för spelet i övrigt är faktiskt ganska bra. Det är snyggt, spelmekaniken är bra, det är innehållsrikt, världen är stor och öppen med mycket att utforska och upptäcka... Om man bara slapp känna sig tvångsmatad med vänsterwokebudskap så skulle det vara en trevlig upplevelse överlag. Nu blir man mest bara trött, eftersom man blir ständigt påmind om den tråkiga utveckling som inte bara spel utan världen i stort är på väg mot...

Nåja, förhoppningsvis kommer det någon och moddar bort allt trams inom kort så man verkligen kan få njuta av allt som är bra med spelet.
Du vill alltså ha ett "Hogwarts: Duke Nukem Edition"?

TomK

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Så... Då kommer jag inte att köpa... Låter som vilken Netflix Original-serie som helst numera. Självaste Snövit skulle vara mörkhyad transa om de fick bestämma.

Det går liksom till överdrift

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Så... Då kommer jag inte att köpa... Låter som vilken Netflix Original-serie som helst numera. Självaste Snövit skulle vara mörkhyad transa om de fick bestämma.

Det går liksom till överdrift
Jepp, en väldigt passande jämförelse. Tråkigt är det.

Jag skulle faktiskt ändå rekommendera spelet, det är ett bra spel i övrigt och faktiskt riktigt kul om man bara kan ha överseende med alla woke-inslag. Är man uppvuxen med HP och gillade de gamla spelen så är detta en nostalgitripp utan dess like samtidigt som det har väldigt mycket mer att erbjuda än de gamla spelen som ju var ganska begränsade i hur mycket du kunde utforska fritt. Men ja, man får vara beredd på att det tyvärer genomsyras av vår moderna tid så... På med skygglapparna, eller vänta tills någon moddar skiten ur det :hihi

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka