Ur askan i elden.Jag föreslår att Bonde snarast kontaktar klockringaren för juridisk hjälp.
Tvåan i listan har varit bannad/surat totalt flera år. Trean på listan gick i pension nån gång kring 2005. Fyran slutade väl skriva när han sålde skiten till Motorrad för snart tio år sedan. Så inlägg per aktiv tid torde GuW ändå ligga under dessa.
Nja, @Markus är rätt aktiv fortfarande och har ca 15-20 inlägg de senaste dagarna. @Swedie verkar också hyfsat aktiv fortfarande.Tvåan i listan har varit bannad/surat totalt flera år. Trean på listan gick i pension nån gång kring 2005. Fyran slutade väl skriva när han sålde skiten till Motorrad för snart tio år sedan. Så inlägg per aktiv tid torde GuW ändå ligga under dessa.
Sorry, otydlig. Menade att han VAR bannad och surande under några år. Vet att han är tillbaka igen sen ett bra tag.
Nä inte alls jag känner 2Har man levt länge och känner mycket folk så får man mycket erfarenheter.
Känner inte du någon som har blivit utsatt för nätbedrägeri?
Är det verkligen så ovanligt?
Japp, folk suger.Det snöade ju lite idag i Uddevalla var det väll 20-25 cm alla jävlar kör fast o kör i diket o gör dom inte det kör dom i 30?
En på jobbet kom 70 meter o kör rakt ned i diket, resten kommer inte av parkeringen, jag med knappt lagliga nokian åker obehindrat därifrån.
44,n körs det i 50 km i en gigantisk kö jag lägger mej i vänsterfilen i 90 på farthållare 25 cm pudersnö blåser man ju igenom som skit.
Rix 45 norrut samma visa men med ett par plogbilar i 50 km först, får blåst om dessa o vidare norrut kryssandes mellan allehanda rundningsmärken i form av FWD suvar.
Kommer till frändefors där börjar lastbilskön som står still? tar en liten gärdesväg norrut mot brålanda o kommer ut i brålanda ett par mil senare o lastbils kön är inte slut.
Får ligga i en liten kö bakom en ny plogbil i 50 km blåser om kön o plogen ligger i 90 på farthållare på nästan ren väg o inte en bil.
Vad fan är det med folk? så fort det kommer några cm snö är det som att dom flesta tror dom skall dö direkt på omedelstörten.
Varför i helafriden köper man en bil med alla helvete elektroniska hjälpmedel o massor med hjul som driver o sedan Inte utnyttjar detta utan blinkar o tutar satan när någon som kan köra bil kör om.
Jävla idioter???
Du tror inte du överskattar din egen förmåga?Det snöade ju lite idag i Uddevalla var det väll 20-25 cm alla jävlar kör fast o kör i diket o gör dom inte det kör dom i 30?
En på jobbet kom 70 meter o kör rakt ned i diket, resten kommer inte av parkeringen, jag med knappt lagliga nokian åker obehindrat därifrån.
44,n körs det i 50 km i en gigantisk kö jag lägger mej i vänsterfilen i 90 på farthållare 25 cm pudersnö blåser man ju igenom som skit.
Rix 45 norrut samma visa men med ett par plogbilar i 50 km först, får blåst om dessa o vidare norrut kryssandes mellan allehanda rundningsmärken i form av FWD suvar.
Kommer till frändefors där börjar lastbilskön som står still? tar en liten gärdesväg norrut mot brålanda o kommer ut i brålanda ett par mil senare o lastbils kön är inte slut.
Får ligga i en liten kö bakom en ny plogbil i 50 km blåser om kön o plogen ligger i 90 på farthållare på nästan ren väg o inte en bil.
Vad fan är det med folk? så fort det kommer några cm snö är det som att dom flesta tror dom skall dö direkt på omedelstörten.
Varför i helafriden köper man en bil med alla helvete elektroniska hjälpmedel o massor med hjul som driver o sedan Inte utnyttjar detta utan blinkar o tutar satan när någon som kan köra bil kör om.
Jävla idioter???
Nä jag har inte orsakat en olycka eller krock på 30 år o kör fortare än dom flesta, jag Kör bil jag åker inte bil.Du tror inte du överskattar din egen förmåga?
45:an är ju en rejält olycksdrabbad vägsträcka, även i bra förhållanden.
Men det jag blir mest nyfiken på är en annan sak - vad har du för däck?
Dubb eller friktion?Nä jag har inte orsakat en olycka eller krock på 30 år o kör fortare än dom flesta, jag Kör bil jag åker inte bil.
3mm Nokia 8 som borde bytas men får gå denna säsong.
Vtf? Nokia 8 är alltid dubbDubb eller friktion?
Jag vill ha friktionsfria däck!Dubb eller friktion?
Kan nog hända att moddlarn överskattar sin förträfflighet en smula.Du tror inte du överskattar din egen förmåga?
45:an är ju en rejält olycksdrabbad vägsträcka, även i bra förhållanden.
Men det jag blir mest nyfiken på är en annan sak - vad har du för däck?
Det banker säger är att dom aldrig ringer upp någon och ber en göra något bankärende.En bank ringer väl aldrig upp sina kunder? Det påstår de själva.
Jag tror bankerna har rätt bra koll på viss aktivitet.Men de har säkert vissa detaljer som hissar en rödflagg.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|