Kö som jag artigt skulle in i med varannan bil-principen men nä, då sitter det någon fjant och inte ska släppa in så jag blir en lika god fjant och ger mig inte. Slutar med att hon klipper sin backspegel med min som viker sig framåt (ingen skada skedd), jag skickar ner rutan vilket hon också gör.
-Vad håller du på med?
-Eh jag kör i kö här rakt fram ehh..
-Har du körkort?
-Eh ja?
Sen var jag (o)nöjd, vek tillbaka backspegeln, kolla att elektroniken fungera när kön börja röra på sig och jag blev insläppt.
Fick ta en omväg hem p.g.a. köerna.. blink blink o bilen börja varna för punka. Nu är den så korkad så man kan inte se faktiskt ringtryck så man får åka o kolla trycket istället. Hänt en gång förut när det visa sig inte stämma = nollställa/kalibrera vilket man åtminstone kan göra själv.
Bokstavligen när jag svänger in på macken slocknar lampan igen, biljävel, kontrollerar trycket vilket är korrekt.. biljävel.
Pling! Mejl, jag är så populär..
Betalningspåminnelse
Trots tidigare påminnelse är nedanstående faktura(or) obetald(a).
Vi motser därför din betalning omgående. Vid utebliven betalning kan hyresavtalet komma att sägas upp och rättsliga
åtgärder vidtas vilket medför ytterligare kostnader.
Gäller däckförvaring á 1400kr som jag inte beställt eller nyttjar. Ringde första gången och förklara läget, fråga hur jag skulle göra vilket var att dra av 1400 från fakturan och betala in resterande belopp vilket jag gjorde.
Sen fick jag ytterligare en påminnelse, jag ringde in och fråga hur och varför och dom skulle justera detta.
Nu fick jag det för tredje gången, efter kontorstid så jag drog iväg ett mejl:
Hej,
Nu har jag sedan tidigare pratat med er per telefon två gånger gällande dessa 1400kr, vad är det ni inte klarar av?
Vänligen
Direktörn
Skiteftermiddag.