oops164
Smed
Sen heter det Negertvilling!Bara för att vara sån, du har ju en Honda redan, då behöver du ju inte en Africa Twin heller med den logiken
Sen heter det Negertvilling!Bara för att vara sån, du har ju en Honda redan, då behöver du ju inte en Africa Twin heller med den logiken
Hjullastare som fraktar gods i skopan på allmän väg!
Allt från pallgafflar, stenplattor, paddor och asfaltsskärare till skyliftar och annat bös!
Vad gör du så nära en hjullastare skopa i fullfart på vägen? Är du en sådandär vettvilling som lägger dej framför o testar bromsarna..Hjullastare som fraktar gods i skopan på allmän väg!
Allt från pallgafflar, stenplattor, paddor och asfaltsskärare till skyliftar och annat bös!
Hjullastare som fraktar gods i skopan på allmän väg!
Ja fast en del av ansvaret där ligger ju på den satans pajasen som satte dit fartguppar.Speciellt när dom ska ha med sig en skopa grus. Då måste dom ha den precis överfull och inte skaka av den innan åker iväg. Så det blir spill i varje korsning och varje gupp på vägen. (Jag har 2 fartgupp utanför mitt hus så jag vet)
Och på den som gjorde detaljplanen och bestämde att det skulle byggas hus där det senare skulle åka arbetsfordon.Ja fast en del av ansvaret där ligger ju på den satans pajasen som satte dit fartguppar.
Ja fast en del av ansvaret där ligger ju på den satans pajasen som satte dit fartguppar.
Vad är det för korkskalle som satt den så nära vägen?I mitt fall känns det ganska befogat då det är en lekplats med fotbollsplan brevid mitt hus och jag ser ofta barn som springer ut på vägen efter fotbollen.
Vad är det för korkskalle som satt den så nära vägen?
Ja.Vet inte hur det ser ut där du bor men häromkring är det ganska vanligt med vägar till husen som folk bor i och lekplats i närheten av husen som folk bor i
Ja.
Men lite döplats mellan vägen och lekplatsen, eller för den delen vägen och bakgårdarna, typ långt nog att bollar inte hamnar på vägen stup i kvarten, skulle ju vara en halvschysst idé.
Inget dom tyckte var bra att upplysa om när du hyrde bilen?Hyrde en bil i fredags, dvs 14 Juli och när jag rullade iväg så lyste varningslampan för däcktryck. Nu var det inte 1:a gången så jag körde inte in på nästa bensinstation och kollade däcktrycken. När jag under dagen startar om bilen kommer i displayen upp att jag skall kontrollera däcktrycken och sedan nollställa. Vilket jag inte gör. Men vid inlämningen av bilen påpekar jag att däcktrycken ska kontrolleras och sedan ska displayen nollställas. Och får svaret:
"Det blev så när vi bytte till sommardäck."
"När gjorde ni det ?
men på den frågan blir det inget svar.
Antagligen var det långvarig vinter vid Marklandsgatan i Göteborg gissar jag.
Nej,Inget dom tyckte var bra att upplysa om när du hyrde bilen?
Det är ett jäkla otyg att vissa biltillverkare envisas med att kunderna ska behöva åka till verkstaden för att få däcktrycket nollställt. På sambons Toyota t.ex. är det helt omöjligt att lyckas göra det själv, trots många försök med hjälp av youtube och internet. Detta får såklart effekten att sambon åker runt halva året med tänd varningslampa.Hyrde en bil i fredags, dvs 14 Juli och när jag rullade iväg så lyste varningslampan för däcktryck. Nu var det inte 1:a gången så jag körde inte in på nästa bensinstation och kollade däcktrycken. När jag under dagen startar om bilen kommer i displayen upp att jag skall kontrollera däcktrycken och sedan nollställa. Vilket jag inte gör. Men vid inlämningen av bilen påpekar jag att däcktrycken ska kontrolleras och sedan ska displayen nollställas. Och får svaret:
"Det blev så när vi bytte till sommardäck."
"När gjorde ni det ?
men på den frågan blir det inget svar.
Antagligen var det en långvarig vinter 2022-2023 vid Marklandsgatan i Göteborg gissar jag.
Toyotas däcktryckskalibrering suger. Min fru kör en RAV4 som jag är däcksbytarchef på.Det är ett jäkla otyg att vissa biltillverkare envisas med att kunderna ska behöva åka till verkstaden för att få däcktrycket nollställt. På sambons Toyota t.ex. är det helt omöjligt att lyckas göra det själv, trots många försök med hjälp av youtube och internet. Detta får såklart effekten att sambon åker runt halva året med tänd varningslampa.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|