Det här är ju allvarligt!
Ja katastrofalt..
Det här är ju allvarligt!
Hittade en sprucken vippa i motorn på finbilen. Fick åka och köpa en ny.
Tur att du var så pass nykter så du kunde komma ihåg vad du hade gjort iafFör att jag smakade lite på sprit igår och blev utslängd efter att ha klättrat i en byggställning. Och för att poliser tydligen inte uppskattar när man hänger fram snabeln och gör en pissande helikopter mot dem
...för att det fan inte finns en enda jävla affär här i krokarna som har GTA 4 på lager.
Hade två vänner med mig som fyllde i luckornaTur att du var så pass nykter så du kunde komma ihåg vad du hade gjort iaf
Förbannade helvetes jävla kuksugarverkstad som gjorde 100-milaservicen på min hoj och sedan lämnade tillbaka en hoj som inte startade.
Tack så jävla mycket för att jag tagit ledigt från jobbet idag för att kunna åka en lång jävla premiärtur. Fy fan!
Tog du emot en hoj som inte startade?
Ja. Tydligen. Jag har ju inget mc-kort, så jag fick den hemlevererad i hojbuss eftersom det regnade. Man hade ju ett visst förtroende eftersom det är en en auktoriserad KTM-verkstad och de har ju funnits i många år.
Tji fick man för det. Bensinpumpen låter sjukt högt när man vrider på tändningen, oljelampan lyser och den vägrar gå igång. Jävla idoter!!!
Testa soppakranen ditt fjun!
Ja, om man ändå hade en sån...
Ah. Där har vi problemet då!
Vad var problemmet?
hyperaktiva luftrör; Har provat allt men inget biter på hostan o i morgon är det en ny arbetsvecka och jag känner mig helt färdig
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|