SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du får helt enkelt utveckla en alldeles avskyvärd personlighet.Då kommer ju folk vilja prata med en.
Du får helt enkelt utveckla en alldeles avskyvärd personlighet.Då kommer ju folk vilja prata med en.
Chey, LR?Hudkräm med bigift är det nya svarta... Det triggar reaktion i skinnet som föryngrar och tar kål på hudförändringar och rynkor mm.
Kan vara värt att testa.
Ja, ingen aning... Aldrig haft problem med getingar där tidigare så jag fattar bara inte hur fan de kunnat bli så många så plötsligt, var där ute för bara ett par dagar sen och då var där inte en enda golvet är gjutet så tror mer på väggar eller tak. Som tur var verkar mitt spontana attentat med raid ha fått död på en hel del, betydligt lugnare där ute idag:Jag har fått för mig att getingar oftast bara blir sådär aggressiva när man kommer i närheten av deras bo, så spontant känns det som om du bör börja leta i närheten av var du stod när de gick till attack. Hur ser t.ex. golvet ut? Kan de bo under golvbrädorna eller i någon annan hålighet?
Jag blev stungen i fjol för första gången på säkert 20 år och då stod jag mer eller mindre rakt på ett bo i marken. Blev stungen på handleden och det gjorde ondare än jag mindes och jag var svullen i nästan två veckor därefter.
Ja, den där klådan var nästan det värsta.Ja, ingen aning... Aldrig haft problem med getingar där tidigare så jag fattar bara inte hur fan de kunnat bli så många så plötsligt, var där ute för bara ett par dagar sen och då var där inte en enda golvet är gjutet så tror mer på väggar eller tak. Som tur var verkar mitt spontana attentat med raid ha fått död på en hel del, betydligt lugnare där ute idag:
View attachment 503813
Ska se om jag kan lokalisera boet och bli av med dem ordentligt.
Upplever också att det gjorde ondare än man minns, hela foten svullnade och bultade rejält första dagarna och det kliar fortfarande utav bara helvete...
Är det där kaffet som måste passera en tjocktarm?Mitt favoritkaffe kostar nu 260 kronor kilot
Njae, hur menar du?Är det där kaffet som måste passera en tjocktarm?
Njae, hur menar du?
Ah, nej det här passerar avdelning ett.Kopi luwak - Wikipedia
en.wikipedia.org
Nån apa ska äta bönorna och sen samlas bönorna in och processad till kaffe.Njae, hur menar du?
Jag fick en påse apskitkaffe, det var helt OK men inget jag skulle köpa själv.Nån apa ska äta bönorna och sen samlas bönorna in och processad till kaffe.
Fast jag tror att det kaffet är betydligt dyrare, förmodligen överhypat.
Mao- skitgott!!Själv tyckte jag det var det absolut bästa kaffet jag testat.
Oerhört aromatiskt och fylligt.
Är det bara jag som är förbannat trött på alla "kändisprogram" ?
- nä jag tittar inte på skiten, men det kommer fan reklam om möget titt och tätt.
Taggbuskar.. är fan det Värsta jag vet.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |