Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nu dricker jag bara konjak när jag firar ett nyfött barnbarn, nyfödda ska firas med Konjak och cigarr, det är sedan gammalt.

Dock drack jag enorma mängder billig fulkonjak och sockerdricka som tonåring, det började med att jag kom över en flaska en gång (tidiga tonåren, man drack vad man kom över, förmodligen köpt på någon av båtarna i hamnen)
Men sedan fattade jag tycke för blandningen och det blev min go-to dryck mellan 15-25 års ålder, jag fick till och med "Konjak" i smeknamnet på gymnasiet

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
MV5-BZm-Jh-Ym-Yy-Yjct-MDc3-OS00-OTAy-LTlh-N2-Mt-OTZj-MTIx-Yj-E5-YWVh-Xk-Ey-Xk-Fqc-Gc-V1.jpg

Embargo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Feb 2014
Hoj
Flertal gamla häckar
..och tro fan jag glömde skylthelvetet i morgondimman.

-Jaha?
-Jo det var såhär..
-...
-Eh, har bildbevis.
"Ja konstapeln, det är konjak på bilden men den är där för att tvätta med. Inte dricka. Va? Drogtest? Hur kan det där inte låta rimligt? Aj. Aj!"

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Full o full man kan väl snubbla..

Nu ska jag kompletteringshandla verktyg, visserligen till jobbet men det är kul att se utbudet ändå och testa något nytt kanske.

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Jag skulle dra ut resterna av en bil ur garaget idag och givetvis var det ett hjul som inte ville snurra. Det gick trögt med min kinesiska fyrhjuling.
Väl utanför drog jag den närmre väggen så det är lättare att ta sig fram. Självklart släppte bromsen så den rullade iväg igen när jag kopplat loss.
1000002737.jpg

DogOnWheels

Har bara Yamaha’er
Gick med
4 Apr 2019
Hoj
BT1100, XT660R, FJR1300
Jag skulle dra ut resterna av en bil ur garaget idag och givetvis var det ett hjul som inte ville snurra. Det gick trögt med min kinesiska fyrhjuling.
Väl utanför drog jag den närmre väggen så det är lättare att ta sig fram. Självklart släppte bromsen så den rullade iväg igen när jag kopplat loss.
View attachment 504829
Det verkar vara ordning på kattalysatorn iaf…

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
En god vän tycker att jag ska ta del av, utvärdera och rekommendera ett prisvärt objekt till vinterbil genom att överösa mig med Blocket-annonser :3freak

Jag har alltid avhållit mig från att ge rekomendationer.

En bekant till mig som jobbade inom branchen skulle hjälpa en vän att välja mellan några begagnade bilar, det ledde till livstids gratismekjobb på bilen hen köpte.

En annan bekant, en av dom mest bilkunniga människor jag känner, köpte nyligen en bil åt sig själv som visade sig vara en riktig citron.

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)

En bekant till mig som jobbade inom branchen skulle hjälpa en vän att välja mellan några begagnade bilar, det ledde till livstids gratismekjobb på bilen hen köpte.

En annan bekant, en av dom mest bilkunniga människor jag känner, köpte nyligen en bil åt sig själv som visade sig vara en riktig citron.
Typiskt Norrland! ;)

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-

Jag vet att vi har nämnt detta i tidigare trådar, men du har verkligen upplevt allt eller känner någon som gjort det. Det är imponerande.👍

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08

Jag rekommenderade vänner att köpa ett Electrolux kylskåp ute på Lilla Essingen's fabriksutförsäljning av kylskåp med obetydliga kosmetiska skador. (Finns ej kvar 2024).
Det gjorde de inte som tur var för de köpte ett annat nytt kylskåp som var mycket mindre inuti än deras gamla Electrolux. Vilket var surt. Tyckte dom.
Så jag slapp få skäll för att deras nya Electrolux var mycket mindre inuti än deras gamla.
Alla tillverkarna har ju på grund av "energiraseriet" # ökat isoleringen och med samma yttermått så blir det ju mindre plats inuti !
# Enligt min uppfattning en följd av växande befolkning.
Minska Sveriges befolkning till 5 miljoner så kommer det finnas el.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fick 2 7-10 minuters reklam"klipp" i rad på en video på youtube. Videon jag ville se var 4 minuter lång. Sedan fick jag samma jävla reklamklipp plus ett till långt jävla reklamklipp på nästa video.
Dags för reklamblockerare på den här datorn med.

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Fick 2 7-10 minuters reklam"klipp" i rad på en video på youtube. Videon jag ville se var 4 minuter lång. Sedan fick jag samma jävla reklamklipp plus ett till långt jävla reklamklipp på nästa video.
Ur led är tiden.....

Embargo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Feb 2014
Hoj
Flertal gamla häckar
Men så betala för sig då så slipper han reklam.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år