Skrotnisse
What would Shervin do?
Syster med en cysta.
Farsa med hjärtinfarkt.
Går utför med familjen.
Farsa med hjärtinfarkt.
Går utför med familjen.
Egentligen hände det här igår men jag e fortfarande förbannad:
På jädra kulturberikar-kärring-pack i Slöddertälje som har satt i system att sätta sina TIO-åriga döttrar/söner i barnvagn (Sulky) och dra med på bussen så att de ska få åka gratis.
Inte nog med att de fanimej ska leva här gratis, de tänker inte betala för sig heller...men det värsta är att bara för att de gör detta så kan inte vanligt folk med sina nyfödda bebisar åka med för det finns ingen plats i bussarna!
Jag var så förbannad på en av dom igår att jag tänkte säga till henne:
"Om jag ser dig på bussen en gång till med barnvagn så ska jag knyckla ihop den där jävla skiten och kasta den av bussen och du åker ut efter."
Men sonens moder stoppade mig som tur var.
Inte nog med det, kärringjäveln trängde sig på bussen framför 3 andra småbarnsfamiljer oxå. 2 av dom fick vänta på nästa buss.
Jävla pack!
Folk som annonserar ut hojjar, och sedan inte svarar när man ringer upp, värför?
De vill känna sig viktiga när de kollar på sina telefoner och ser massa missade samtal.
Måste nog vara så.
Allt kan fan bara dra åt helvete. Efter att jag sommarjobbat så ska jag fanimej åka iväg så långt bort som möjligt och vara borta på obestämd tid. Helst föralltid.
Lovar du ? Annars blir jag förbannad...
Var de nåt nytt att det faktiskt finns exemplar som har de?därför att min flickvänn har pms!!!!!!!!!!!!!PMS!!!!!
därför att min flickvänn har pms!!!!!!!!!!!!!PMS!!!!!
Jag blir förbannad för att min kropp ballar ur när jag inmundigat alkoholhaltiga drycker.
Tror jag dricker för sällan. Så dom ggr. jag dricker blir kroppen helt ur form. Trött som fan, ingen energi till att träna, magen känns som en soptunna. Ett jävla gift är vad det är. Nää...INGEN jävla alkohol på midsommar. Japp så får det bli!!
//Mad
Du ser, träna är bara av ondo.
Midsommar utan sprit är ju som.. som.. ja du ser, det finns inte ens en lämplig liknelse till det. Så konstigt är det!
Jag blir förbannad för att min kropp ballar ur ..
Äsch...jag mår som en prinsessa när jag tränar.
Och en midsommar utan sprit...tja...det går nog att överleva.
Men du får väl ta ett par stänkare åt mig, så att jag är på den säkra sidan.
Min kropp med!
...Mitt ansikte blir lixom jäkligt oemotståndligt snyggt och övriga kroppen lös och ledig. Höfterna blir rörliga och följer på ett läckert sätt musikens takt och melodi. Sist men inte minst så blir den så jäkla stor.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|