Izah
Tant Rosa
Att armen värker och att rörligheten i fingrarna är lika med 0
För att det är nån jävla skit på datorn...
Är det inte så att alla andras ansikten blir så jäkla schnygga? Så är det för mig iaf.
Inte bara idag...
Men jag blir förbannad på folk som tror att dom är förmer än andra. När vissa fisförnäman typer, ser ner på folk som är vanliga arbetare, och som vågar vara sig själva och kan ha roligt, utan att bry sig om det är åldersmässigt eller "politiskt" korrekt.
Till saken hör att "vissa" inte är ett jävla dugg märkvärdig eller "bördig" från Östermalm med fisförnämhet som en del av generna.
//Mad
Äääh.. Pöbeln ska hållas kort. Fula är de också!
Äh...du behöver förmodligen :ligga så att du blir snäll!!
Det finns 99,9% trevliga tjejer och så finns de den där 0,00001% som alltid måste finnas där och göra en på dåligt humör och sabba hela kvällen.
ARRRRG
Inte bara idag...
Men jag blir förbannad på folk som tror att dom är förmer än andra. När vissa fisförnäman typer, ser ner på folk som är vanliga arbetare, och som vågar vara sig själva och kan ha roligt, utan att bry sig om det är åldersmässigt eller "politiskt" korrekt.
Till saken hör att "vissa" inte är ett jävla dugg märkvärdig eller "bördig" från Östermalm med fisförnämhet som en del av generna.
//Mad
Ähh, låt nu Markus hållas, det är bara hans gimmick på SH
I själva verket är han ju Socialdemokrat och lite fjollig, det har han ju erkänt i två trådar på raken (Borgerlighetens misslyckande och Gay varnings-tråden)
Jag börjar nästan tycka om den blockflöjtande smygkommunisten lite...
Åker jag någonsin ner till fjollträsk så ska han få bjuda mig på ekologiskt kaffe på något kafé med Lenin på väggen....
"Kvinnan når sin sexuella peak i 30 års-åldern"
Hahahahahahahahahahahahaha!
Ja ä int bitter
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|