Idag är jag förbannad därför att...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Är det inte så att alla andras ansikten blir så jäkla schnygga? Så är det för mig iaf. :hihi

Alla å alla... Däremot är det ett bra sätt att veta när man ska sluta dricka..
- När man kommer ut på lokal och fortfarande är i stridbart skick skall man kolla ut den fulaste bruden på stället. Sen roar man sig kungligt och när hon börjar bli snygg slutar man dricka!

Kia

Guest
Ösregn, hagel och åska fy fan vilket dåligt sommarväder. Å det dåliga vädret gör ju att ungjävlarna sitter inne och ockuperar mitt wiee.... :huvet
Nä dags att gå och kasta ut dem och göra lite nytta... ;)

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Äsch ni har ju bara små fjantiga ilandsproblem i era värdelösa liv...KOM IGEN NU!!

Ingen annan som är asförbannad på alla korkade politiker som tänker rösta ja till FRA-lagen på onsdag??? Verkar t o m svårt att få motståndarna till förslaget att våga rösta emot!! Det är fan SKANDAL!!

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Inte bara idag...:mad:

Men jag blir förbannad på folk som tror att dom är förmer än andra. När vissa fisförnäman typer, ser ner på folk som är vanliga arbetare, och som vågar vara sig själva och kan ha roligt, utan att bry sig om det är åldersmässigt eller "politiskt" korrekt.

Till saken hör att "vissa" inte är ett jävla dugg märkvärdig eller "bördig" från Östermalm med fisförnämhet som en del av generna. :rolleyes: :gnissla

//Mad

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Men jag blir förbannad på folk som tror att dom är förmer än andra. När vissa fisförnäman typer, ser ner på folk som är vanliga arbetare, och som vågar vara sig själva och kan ha roligt, utan att bry sig om det är åldersmässigt eller "politiskt" korrekt.

Till saken hör att "vissa" inte är ett jävla dugg märkvärdig eller "bördig" från Östermalm med fisförnämhet som en del av generna. :rolleyes: :gnissla

//Mad

Äääh.. Pöbeln ska hållas kort. Fula är de också!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Det finns 99,9% trevliga tjejer och så finns de den där 0,00001% som alltid måste finnas där och göra en på dåligt humör och sabba hela kvällen.

ARRRRG

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Det finns 99,9% trevliga tjejer och så finns de den där 0,00001% som alltid måste finnas där och göra en på dåligt humör och sabba hela kvällen.

ARRRRG

Som en kompis sa till en tjej som hörde till de där 0,01 procenten.

-Vet du, tjejer som ser ut som du brukar vara trevliga, men du är både fet, ful och otrevlig. Hur fan går det ihop?

:yoparty

Själv är jag duktigt less på min jävla hyresvärd som för femte gången vill visa min lägenhet efter att jag har jobbat natt. Dessutom blir dom surare och surare varje gång jag styr rätt dom. Jag tänker inte anpassa mitt liv efter er, ERA JÄVLA TVÄRMONGON

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

//Mad

Ähh, låt nu Markus hållas, det är bara hans gimmick på SH

I själva verket är han ju Socialdemokrat och lite fjollig, det har han ju erkänt i två trådar på raken (Borgerlighetens misslyckande och Gay varnings-tråden)
Jag börjar nästan tycka om den blockflöjtande smygkommunisten lite...

Åker jag någonsin ner till fjollträsk så ska han få bjuda mig på ekologiskt kaffe på något kafé med Lenin på väggen.... :D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ähh, låt nu Markus hållas, det är bara hans gimmick på SH

I själva verket är han ju Socialdemokrat och lite fjollig, det har han ju erkänt i två trådar på raken (Borgerlighetens misslyckande och Gay varnings-tråden)
Jag börjar nästan tycka om den blockflöjtande smygkommunisten lite...

Åker jag någonsin ner till fjollträsk så ska han få bjuda mig på ekologiskt kaffe på något kafé med Lenin på väggen.... :D

Då rekomenderar jag krogen "KGB" på Malmskillnadsgatan. De har till och med en Kalashnikov på väggen och en hel vägg med kommunistisk litteratur. :fakta

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!