MR.duDe
hejhej
Idag är jag förbannad på alla jävla bilister som inte kan hitta blinkersen i rondeller, eller blinkar vänster när de ska ut ur rondellen
Idag är jag förbannad på alla jävla bilister som inte kan hitta blinkersen i rondeller, eller blinkar vänster när de ska ut ur rondellen
Jag är förbannad/less för min mormor har flyttat ur sin kropp och nån virrig annan människa har flyttat in som INTE ÄR SOM MIN MORMOR
Säger du som kör runt med en trasig blinkers
Jag lagade den för måånga veckor sedan
Idag blev jag nära förbannad.
Skulle byta olja + filter på 940:in min, ut till biltema o köpa det man tror att man behöver, sen mot ok gds.
Precis inne i hallen ser jag att det däck jag så sent som dagen innan hade fått en slang insatt i fått tvärpunka, däcket e bara o kasta, så jag studsar ut från hallen mot bilverkstaden för att hinna innan de stänger..
Köper o kränger på ett beggat däck, tebbax mot gds hallen.
Med bilen upphissad inser jag att jag måste ha en jetstor nyckel för att få upp oljepluggen, ingen har en sån, inte heller ok, kan väl tvätta bilen iaf tänkte jag, men det visade sig at svamparna jag köpt var utan bilschampo, jippi... svänger iväg mot jula för o handla en 25:ans nyckel, tebbax mot gds för 3:e gången för att göra klart dagens projek...
Med alla pengarna som gick åt till muppande hade jag kunnat lämna in bilfan på verkstaden o fått oljan bytt där plus en hamburgertallrik i centrum samt en bj av valfri uteliggare. ;/
Tur för universum att man var på gott humör idag! :|
Förstörde precis en ny fin pikétröjja.. Att man aldrig kan tänka sig för
Hade den på när jag klorera poolen och visst fan spillde man lite på tröjjan :sur
Förstörde precis en ny fin pikétröjja.. Att man aldrig kan tänka sig för
Hade den på när jag klorera poolen och visst fan spillde man lite på tröjjan :sur
Jag hatar fästingar..måste dom klänga på min hund? Jo jag har använt frontine men hunn blir ju helt knepig av det..börjar rycka o skälla och blir helt knospig.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|