Idag är jag förbannad därför att...

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Idag är jag förbannad på alla jävla bilister som inte kan hitta blinkersen i rondeller, eller blinkar vänster när de ska ut ur rondellen :huvet :mad:

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
...pissed off för att det är min första dag på semestern och jag inser att jag kommer drunkna/blåsa iväg om jag går ut...

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Idag blev jag nära förbannad.
Skulle byta olja + filter på 940:in min, ut till biltema o köpa det man tror att man behöver, sen mot ok gds.
Precis inne i hallen ser jag att det däck jag så sent som dagen innan hade fått en slang insatt i fått tvärpunka, däcket e bara o kasta, så jag studsar ut från hallen mot bilverkstaden för att hinna innan de stänger..
Köper o kränger på ett beggat däck, tebbax mot gds hallen.
Med bilen upphissad inser jag att jag måste ha en jetstor nyckel för att få upp oljepluggen, ingen har en sån, inte heller ok, kan väl tvätta bilen iaf tänkte jag, men det visade sig at svamparna jag köpt var utan bilschampo, jippi... svänger iväg mot jula för o handla en 25:ans nyckel, tebbax mot gds för 3:e gången för att göra klart dagens projek...

Med alla pengarna som gick åt till muppande hade jag kunnat lämna in bilfan på verkstaden o fått oljan bytt där plus en hamburgertallrik i centrum samt en bj av valfri uteliggare. ;/

Tur för universum att man var på gott humör idag! :|

Jackis

Guest
Idag blev jag nära förbannad.
Skulle byta olja + filter på 940:in min, ut till biltema o köpa det man tror att man behöver, sen mot ok gds.
Precis inne i hallen ser jag att det däck jag så sent som dagen innan hade fått en slang insatt i fått tvärpunka, däcket e bara o kasta, så jag studsar ut från hallen mot bilverkstaden för att hinna innan de stänger..
Köper o kränger på ett beggat däck, tebbax mot gds hallen.
Med bilen upphissad inser jag att jag måste ha en jetstor nyckel för att få upp oljepluggen, ingen har en sån, inte heller ok, kan väl tvätta bilen iaf tänkte jag, men det visade sig at svamparna jag köpt var utan bilschampo, jippi... svänger iväg mot jula för o handla en 25:ans nyckel, tebbax mot gds för 3:e gången för att göra klart dagens projek...

Med alla pengarna som gick åt till muppande hade jag kunnat lämna in bilfan på verkstaden o fått oljan bytt där plus en hamburgertallrik i centrum samt en bj av valfri uteliggare. ;/

Tur för universum att man var på gott humör idag! :|

Hade jag varit i dina kläder precis i tvättsvamps ögonblicket, hade jag dratt av oljeplugg-faen med tänderna :mad:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Förstörde precis en ny fin pikétröjja.. Att man aldrig kan tänka sig för :huvet

Hade den på när jag klorera poolen och visst fan spillde man lite på tröjjan :sur

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag hatar fästingar..måste dom klänga på min hund? Jo jag har använt frontine men hunn blir ju helt knepig av det..börjar rycka o skälla och blir helt knospig.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag hatar fästingar..måste dom klänga på min hund? Jo jag har använt frontine men hunn blir ju helt knepig av det..börjar rycka o skälla och blir helt knospig.

Kelar du inte med jycken? Då hittar man dom ju lätt. Sen är det bara att plocka dom.
Glöm inte att elda upp de små jävlarna. Fästingarna alltså. Inte hundarna.

rough_boy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2008
Hoj
Kawazaki GPZ 400
Att alla satans lakan är för korta på längden men jävlig mkt längre på bredden å man inte kan bädda skiten

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning