Madhonda
Diamonds and pearls don´t move this girl
Det regnar idag oxå.
Ligga?
Ligga är bra tidsfördriv när det regnar.!!
Det regnar idag oxå.
Ligga?
Weather Underground? Där går jag in ibland då jag är utomlands, för att se hur vädret blir de närmaste dagarna.
Weather Underground? Där går jag in ibland då jag är utomlands, för att se hur vädret blir de närmaste dagarna.
Nu hitta jag den sidan jag letade efter, också väldigt korekt som den norska
http://www.accuweather.com/world-index-forecast.asp?partner=accuweather&traveler=0&loccode=EUR|SE|SW015|STOCKHOLM
du är sen... Har redan skrivit den länken...
Såg inte det ju var upptagen med å leta rätt på länken. Men då finns de två ute då
Och nu tre, för säkerhets skull, ifall någon skulle ha missat den.
http://www.accuweather.com/
(Tack för att även du tog dig tid att leta fram den! )
Den här sidan visar det du söker efter.Man vafan! Det är ju lika sunkigt väder där ju!
Jag vill ha en sida som visar bra väder
Jag är förbannad på sjukvården.
massa text.
Är dom helt mongo i huvudet?
EDIT: GAAAAAAAAAAAAAAAAH
Så här blir det när landstingspolitikerna roffar år sig alla pengar till fallskärmsavtal, när röntgen avdelningen fylls av mumier från 18468 år före sk kristus istället för att beta av köer med folk som väntat 1 år på att få ortopedtider, när ingen vågar ta ansvar för något för att de kan bli prickade och anmälda för än det ena eller andra...
Så svaret på din fråga.
JA, i rakt nedstigande led från ledningen och neråt till den som inte ens orkar öppna dörren när det kommer en på kryckor och vill in....
Jag skulle vilja se Teo som högste chef inom landstinget.
(Samtidigt som jag skrev det där så dök det upp en bild i min sjuka hjärna på Teo på en HD, iklädd jeansväst med skylten Pres på bröstfickan och ett ryggmärke där det stod "Landstinget MC" på )
Jag kan snart se vem som helst på den posten, det kan bara bli till det bättre.
När läkarna frågar patienten ? "vad tycker du ?", eller när de skriver ut mediciner till patienter som är klart olämpliga då man läser igenom bipacksedeln. Tur att det finns överlevnads-och fattningsförmåga hos vissa patienter. Annars hade nog både dödsfall och felbehandlinar varit betydligt högre.
Det finns ju för fan en FASS .
Det jämnar ut sig, jag är dagligen förbannad på idioter som vill betala struntsummor med kort.
Det går alldelens utmärkt att betala med kontanter än i dag, och tar hälften så lång tid.
Bästa liknelsen tycker jag är läkarna på vårdcentralerna:
......
Jag tror tamejfan på allvar att jag skulle klara galant att jobba som Läkare på en vårdcentral, på mina erfarenheter inom IT support. Jag kan iaf språket och jag har nog vett att lyssna på "kunden". Sen är det ju bara generell felsökning och FASS/Google som gäller.
Speciellt nät dom ska handla en mosbricka med extra tamefan allt när man ska köpa nån grej på macken. Sen ska nästa idiot hyra släp eller nå annat.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|