Generellt (vilket verkar vara ledordet här) hatar jag fängelsekunder med sin taskiga stavning, kortsiktiga argumentation och kassa ölsinne.
Varför växer dom inte bara upp, jävla lowlifes.
Du glömde "främlingsfientlighet".
Generellt (vilket verkar vara ledordet här) hatar jag fängelsekunder med sin taskiga stavning, kortsiktiga argumentation och kassa ölsinne.
Varför växer dom inte bara upp, jävla lowlifes.
Nja, det matchade inte med inlägget över mitt.Du glömde "främlingsfientlighet".
Det viktiga är inte hur länge man lever utan hur man lever."-hej det är från akuten på Akademiska Sjukhuset, vi har din mormor här"
En till stroke antagligen och jag satt o spydde upp magsäcken när dom ringde så jag får inte åka dit ..hon är ju min älsklingsmänniska, min tvillingsjäl! Mormor lev!
Det viktiga är inte hur länge man lever utan hur man lever.
Jag är säker på att du förgyllt hennes liv.
Ni har haft roligt - När det är dags är det dags.
Var tacksam för den tid ni haft.
Men visst hoppas jag (för din och hennes skull) att hon får några bra år till.
Förbannad på att trots SMHI:s info, och så gott som alla andras för den delen, tokregnar det fortfarande. Med så få dagar kvar på säsongen har man varken tid eller råd med detta jävla väder..
Jag tänkte precis skriva detsamma. Jag har stämt av med SMHI varenda dag de senaste 2 veckorna och det har inte stämt en enda gång.
Ta idag t ex, SMHI visar inte ett enda regnmoln och de säger 0mm nederbörd. Likförbannat sitter jag och tittar ut på hela hosizonten och ser....regn regn och regn.
Jag har fan glömt bort hur himlen ser ut. Är detta Ragnarök?
Förbannad på att trots SMHI:s info, och så gott som alla andras för den delen, tokregnar det fortfarande. Med så få dagar kvar på säsongen har man varken tid eller råd med detta jävla väder..
man ska inte titta in hos smhi utan hos www.yr.no eller en amerikansk vädersite som jag tyvärr inte kommer ihåg adressen till (sitter vid en annan dator)
man ska inte titta in hos smhi utan hos www.yr.no eller en amerikansk vädersite som jag tyvärr inte kommer ihåg adressen till (sitter vid en annan dator)
Ta idag t ex, SMHI visar inte ett enda regnmoln och de säger 0mm nederbörd. Likförbannat sitter jag och tittar ut på hela hosizonten och ser....regn regn och regn.
Jo...men tänk på att det är bra för min nysådda gräsmatta...!!!
Eller...rättare sagt, mina nysådda gräsfrön som förhoppningsvis BLIR en gräsmatta snart.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|