Idag är jag förbannad därför att...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Två 50+ locos (apradar) som gick bakom mig o Harry på vår kvällsprommis..började skälla hotfullt :)rolleyes: ) och yla som nå jäkla dingos med baklås i stämbanden. Harry blev skraj varenda gång dom höll på och stannade o tittade skräckslaget. Tillslut vände jag mig om och sade: han blir bara rädd när ni håller på så..ge upp!

Då kommer en hel svada om att jag skall låta den ena (skällande snubben) vara och sluta..:)va ) och att jag "ghor intteh oppfoostratt min hond" (?!..han sade inte ett pip fast dom höll på massor)..
Det har inte din mamma heller tydligen sade jag o slank in i porten innan fyllegringo hann fatta att jag pratde om honom o hans mamma. Fan nu vet han vort min hys bor ju:rolleyes: Det är kul att bo i centrum :gnissla

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
... nå'n j'vla idiot har brutit sig in i bussen och tagit med sig min hoj, mina reservdelar, alla mina verktyg, all min utrustning och till och med depåstolen och oljebytardunken... :mad:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
... nå'n j'vla idiot har brutit sig in i bussen och tagit med sig min hoj, mina reservdelar, alla mina verktyg, all min utrustning och till och med depåstolen och oljebytardunken... :mad:

NaCkSkÅtT dIrEkT !

Kan hjälpa till med hagelbrakarn.

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition

Kag fattar inte att folk har så fruktansvärt svårt att fatta att det som inte är deras ska de fan låta bli att ta...
Djävla idioter....

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Utifrån din beskrivning hade jag i och för sig gissat på moderater. Typ.

Åhnä.. du hade jag faktiskt en speciell person i åtanke som jag vet är sosse

några exempel: Har någon av hans polar elämnat något hemma hos honom
som öl t ex, och hans är slut, då tar han deras.

hans syrra har gjort en jävla fettsugning utan att ha pengar till det och har nu skulder.

därmed är det bevisat, och hör sen :fakta

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Åhnä.. du hade jag faktiskt en speciell person i åtanke som jag vet är sosse

några exempel: Har någon av hans polar elämnat något hemma hos honom
som öl t ex, och hans är slut, då tar han deras.

hans syrra har gjort en jävla fettsugning utan att ha pengar till det och har nu skulder.

därmed är det bevisat, och hör sen :fakta

Efter att du lagt fram så pass tunga bevis kan jag ju knappast säga emot dig. :rolleyes: Den enda räddning jag nu har, är ifall bonny kommer med statistik som visar att du har fel. :näsblod

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Kag fattar inte att folk har så fruktansvärt svårt att fatta att det som inte är deras ska de fan låta bli att ta...
Djävla idioter....
Försvarar absolut inte piraterna.
Men:
Kan ha viss förståelse för att säljbara grejor stjäls.
Men min bror blev av med ett maskinflak till lastbilen (lastväxlare) för en vecka sedan.
I går blev han av med rototilten.
Visserligen värt pengar.
Men vem stjäl järnskrot vägande flera ton?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Dom som vet vad skrotpriset på metall är.

Hur menar du att du "förstår" dom som stjäl?
Jag förstår att det kan vara lockande att tjäna några tusen på ett par minuters "arbete".
Men att organisera en hämtning av ett maskinflak, som är svårsålt och ägs av en våldsbenägen +100kg snubbe, det förstår jag inte.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag förstår att det kan vara lockande att tjäna några tusen på ett par minuters "arbete".
Men att organisera en hämtning av ett maskinflak, som är svårsålt och ägs av en våldsbenägen +100kg snubbe, det förstår jag inte.

Jo, men det gör det ju inte berättigat (stavning?) för det. Vilket du säkerligen inte menade, men tonen framgick nästan åt det hållet.

Sannerligen, men det finns nog skrotar som är villiga att betala svart för ett sånt med.

Man kanske skulle ta med sig ett 6-tons göt från jobbet under armen när man går hem. :gnissla

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jo, men det gör det ju inte berättigat (stavning?) för det. Vilket du säkerligen inte menade, men tonen framgick nästan åt det hållet.

Sannerligen, men det finns nog skrotar som är villiga att betala svart för ett sånt med.

Man kanske skulle ta med sig ett 6-tons göt från jobbet under armen när man går hem. :gnissla
Om man inte förstår att vissa saker kan vara stöldbegärliga, så kan man lika gärna skippa låsen.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:huvet Om man bestämmer en tid för att dom ska komma å laga min toa så förväntar jag med att tiden hålls, här kliver man upp tidigare för att de har inte tid senare :huvet Har dom komme nnnnnnnnnnnnnnnääääääääääääääääääääääääää:mad:

Nu är jag less jag har missat 2 timmars sömn för att nån idiot som igen får tag på nu inte klarar av att hålla tiden...

#&#!#¤ :finger :kulspruta

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...