Idag är jag förbannad därför att...

sportbike

Guest
:huvet Om man bestämmer en tid för att dom ska komma å laga min toa så förväntar jag med att tiden hålls, här kliver man upp tidigare för att de har inte tid senare :huvet Har dom komme nnnnnnnnnnnnnnnääääääääääääääääääääääääää:mad:

Nu är jag less jag har missat 2 timmars sömn för att nån idiot som igen får tag på nu inte klarar av att hålla tiden...

#&#!#¤ :finger :kulspruta

Ge han en flatsmocka i bakhuvet när han dyker upp !

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ge han en flatsmocka i bakhuvet när han dyker upp !

:D Han dök just upp och bad om ursäkt han hade glömt bort mej :mad:
Och han insåg nog att jag inte var allt för positivt inställd till honom just nu. Han har iallafall fixat toan på rekord tid :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Därför att det inte spelar nån hur roll hur fan jag bär mig åt, jag får helt enkelt inte loss framdrevet.... :mad: :mad: :mad: :mad: :huvet :huvet

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
för att en kompis skickade att såntär jobbit 14års-sms

Välj några siffror om mig
1. söötaaste! :]
2. Skit dum!
3. Vill knullaarej!
4. Finasta utseendet
5.Värsta skojaren
6. Äälsklingen <3
7. Du är bara min !
8. Hatar dig verkligen
9. Bror/syster
10. Älskar dig sjukt mycket<3
11. Vill ha dig nuuuunu!
12. Bästa vän <3<3
13. Ba kompis :]
14. Skitsött leende
15. Fin & kurvig kropp
16 Stul(a)?
17. Fuking orre asså
18 Finasta rumpan :$
haha skicka till alla i din lista å se vad du får

Skulle vilja svara 2, 3 och 15. Men tror att hennes bror/min kompis kommer lacka då. :mad:

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
blev väckt av larm 04,30 , kunde inte somna om , var tvungen att ligga vaken till 05,15 .... :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Min förkylning är inne på tredje veckan.
I tisdags eftermiddag gick det inte längre, jag sjukskrev mig.
Allt sedan dess är ett töcken av feber.
Jag snyter upp en rulle papper på 24 timmar.
Jag har hostat upp saker som skulle ha kunnat få huvudroller i filmen Alien.

Och jag är inte ett dugg bättre i dag...

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
:huvet Om man bestämmer en tid för att dom ska komma å laga min toa så förväntar jag med att tiden hålls, här kliver man upp tidigare för att de har inte tid senare :huvet Har dom komme nnnnnnnnnnnnnnnääääääääääääääääääääääääää:mad:

Nu är jag less jag har missat 2 timmars sömn för att nån idiot som igen får tag på nu inte klarar av att hålla tiden...

#&#!#¤ :finger :kulspruta

Man kan kliva upp när det ringer på dörren, släppa in honom på muggen & fixa sej en frulle medans han gör sitt jobb.

Du får bli lite mer spontan Cookie :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Man kan kliva upp när det ringer på dörren, släppa in honom på muggen & fixa sej en frulle medans han gör sitt jobb.

Du får bli lite mer spontan Cookie :)

Hon måste ju hinna sminka sig och ta på sig sina finaste casual-kläder innan hon kan öppna dörren.
Det är viktigt, det kan ju vara en hantverkarhunk och det kan ju bli tal om hantverkarsex...

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Hon måste ju hinna sminka sig och ta på sig sina finaste casual-kläder innan hon kan öppna dörren.
Det är viktigt, det kan ju vara en hantverkarhunk och det kan ju bli tal om hantverkarsex...

Precis vad jag tänkte...

Själv har man vaknat på eftermiddan av att det klivit in hantverkare o börjat grejja med nåt som ska bytas ut i hela föreningen :D

Då har man tydligen fått hem lapp några veckor tidigare där de står att man ska säga till om dem inte får gå in med huvudnyckel om man inte är hemma.
"Öhrm, nä de e ju lugnt, jag e hemma på dagarna för ja jobbar ju natt.." Vakna när det plingar är ju en bra idé me :gnissla

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Allt jag tar i blir skit!

Bröt av mitt kopplingsgrepp så jag åkte till Lelles och köpte ett nytt. Kom hem..meckade loss det gamla och började mecka på det nya men det var såklart fel!
En vecka senare..nytt grepp nytt försök. Skulle fixa hojen o sen åka o hälsa på mormor på sjukan..jag var glad (så dumt :rolleyes: ) visslade lite medan jag klämde fast det nya greppet, mekade lite med muttern och sen var det klart! Spelade ingen roll att jag blev lite svettig snart skulle vinden blåååååsa när jag körde hooooj!

Inte! Efter att jag backat bort bilen och baxat fram hojen och satt mig, noga spännt fast en påse med grejjer till mormorn bakpå och var redo att starta så...var batteriet urladdat :( eller det laddade ur när jag försökte starta.

Var bara att svettdrypandes baxa tillbaka åbäkeshelvetet igen. Jag tyckte det var passande att vråla obsceniteter och sparka svinhårt i en cementpelare också. Där får jag väl skylla mig själv att jag nästan bröt tårna då jag inte hade hojstövlar på mig..utan sketna gympadojjor. :huvet

Haltande och svettig och arg som ett bi linkade jag upp o kastade av mig mina hojgrejer o tog sedan bilen med rutorna neddragna och "Cowboys From Hell" VRÅÅLANDES i högtalarna och mord i blick! En tjerrin som cyklade ut framför mig fick en så jäkla lång tutning att folk vände sig om o tittade.

Jag är fortfarande arj..och har ont i tårna :mad:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
På män som tydligen har rätt att lägga in värdingar i mitt sätt att uttrycka mig samt sättet JAG SER PÅ NÅGON!!!

Nä det är du/ni som lägger in värderingar eller väljer att tolka saker på ett sådant sätt att det passar er!..

Är så fett j*******vla less på alla killar som tror att jag är intresserad av dem bara för att man är snäll och trevlig.

Sedan när man man upplyser dem om att de inte har något att hämta hos mig så blir de aggressiva för jag har minsann TITTAT PÅ DEM på något j******vla sätt som ja, inte vet jag.

Spelar tydligen igen roll hur jag gör, kan tydligen inte vinna, är jag snäll och trevlig så är jag k*t på alla , är man otrevligt eller neutral så är man bitter och har inte fått på länge......

Nääää, fel båda två och ibland så kanske man inte vill ha något från er på något sätt för ni kan vara såååå j******vla jobbiga.
Män alltsåå!!

Hmmm får nog bli ett inlägg i min blogg...

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Jag tyckte det var passande att vråla obsceniteter och sparka svinhårt i en cementpelare också. Där får jag väl skylla mig själv att jag nästan bröt tårna då jag inte hade hojstövlar på mig..utan sketna gympadojjor. :huvet

[klämkäck röst aktiverad]

Man ska inte åka mc i sneakers, än mindre leka Bruce Lee mot cementpelare i nämnda skor. :mattias

[klämkäck röst deaktiverad]

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
[klämkäck röst aktiverad]

Man ska inte åka mc i sneakers, än mindre leka Bruce Lee mot cementpelare i nämnda skor. :mattias

[klämkäck röst deaktiverad]

Jag älskar att åka i gympadojor..men jag lovar att bättre mig. Nu har jag druckit en cola light (mitt gift of choice), andats och varvat ner. Men det dunkar i foten aj aj:p

Icket då!
Du har ju bytt ett kopplingsgrepp, och när batteriet är laddat så kan du åka hoj när du vill!

Allt du gör blir bra, till slut!

Mmm..men jag skulle ju ut o flirta med den snygga stenläggaren utanför garaget..nu gick ju inte det :rolleyes:
Krya på dig lille G :krama

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras