Allt jag tar i blir skit!
Bröt av mitt kopplingsgrepp så jag åkte till Lelles och köpte ett nytt. Kom hem..meckade loss det gamla och började mecka på det nya men det var såklart fel!
En vecka senare..nytt grepp nytt försök. Skulle fixa hojen o sen åka o hälsa på mormor på sjukan..jag var glad (så dumt
) visslade lite medan jag klämde fast det nya greppet, mekade lite med muttern och sen var det klart! Spelade ingen roll att jag blev lite svettig snart skulle vinden blåååååsa när jag körde hooooj!
Inte! Efter att jag backat bort bilen och baxat fram hojen och satt mig, noga spännt fast en påse med grejjer till mormorn bakpå och var redo att starta så...var batteriet urladdat
eller det laddade ur när jag försökte starta.
Var bara att svettdrypandes baxa tillbaka åbäkeshelvetet igen. Jag tyckte det var passande att vråla obsceniteter och sparka svinhårt i en cementpelare också. Där får jag väl skylla mig själv att jag nästan bröt tårna då jag inte hade hojstövlar på mig..utan sketna gympadojjor.
Haltande och svettig och arg som ett bi linkade jag upp o kastade av mig mina hojgrejer o tog sedan bilen med rutorna neddragna och "Cowboys From Hell" VRÅÅLANDES i högtalarna och mord i blick! En tjerrin som cyklade ut framför mig fick en så jäkla lång tutning att folk vände sig om o tittade.
Jag är fortfarande arj..och har ont i tårna