Kattkräket hade vält ena högtalaren idag, det gjorde mig förbannad. Sen blev jag mest förundrad över hur en liten katt på kilot kan lyckas välta en stor och tung fronthögtalare. Antagligen gick hon in för att välta den och hon höll säkerligen på halva dagen innan hon lyckades.
Kattkräket hade vält ena högtalaren idag, det gjorde mig förbannad. Sen blev jag mest förundrad över hur en liten katt på kilot kan lyckas välta en stor och tung fronthögtalare. Antagligen gick hon in för att välta den och hon höll säkerligen på halva dagen innan hon lyckades.
Nån som vill ha min stalker???![]()
Eller så gjorde hon som katter gör. Tar sats & skjuter ifrån när det är dags att hoppa av. Så gjorde min, vilket resulterade i att högtalaren välte från fönstret rätt ner i ett glasbord som totalt exploderade.
Eller så gjorde hon som katter gör. Tar sats & skjuter ifrån när det är dags att hoppa av. Så gjorde min, vilket resulterade i att högtalaren välte från fönstret rätt ner i ett glasbord som totalt exploderade.
Kan tala om att det fanns en till som exploderade![]()
Kattskrällarn ska vara glad att jag ägde en dubbelsäng, 600 l vatten, vid den aktuella tidpunkten för händelsen. Utrymmet mellan sockeln & väggen var i hennes fall räddningen för dagen.
Mmm...nu kan man garva åt det, det har ju trots allt gått 15 år.
Förresten så de dags för dej att besöka Uppsala snart. Vi ska ut å puba lite![]()
Jaså jaha men mig bjuder du då aldrigJa..han behagade junte svara när jag ringde härromkvällen för att inbjuda honom på filmkväll.![]()
Jaså jaha men mig bjuder du då aldrigSubba
![]()
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |