Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag blev förbannad när jag läste om hojstölderna på en motorbana i helgen.

Måtte idioterna köra omkull "lagom" för att få asfaltexem och arm/benbrott utan att förstöra hojarna onödigt mycket.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Någon äcklig liten Pundarjävel tyckte att han behövde mitt P-tillstånd och mina spruckna solglasögon bättre än mig.
Satans pack. :syyr

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kattkräket hade vält ena högtalaren idag, det gjorde mig förbannad. Sen blev jag mest förundrad över hur en liten katt på kilot kan lyckas välta en stor och tung fronthögtalare. Antagligen gick hon in för att välta den och hon höll säkerligen på halva dagen innan hon lyckades.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kattkräket hade vält ena högtalaren idag, det gjorde mig förbannad. Sen blev jag mest förundrad över hur en liten katt på kilot kan lyckas välta en stor och tung fronthögtalare. Antagligen gick hon in för att välta den och hon höll säkerligen på halva dagen innan hon lyckades.

Eller så gjorde hon som katter gör. Tar sats & skjuter ifrån när det är dags att hoppa av. Så gjorde min, vilket resulterade i att högtalaren välte från fönstret rätt ner i ett glasbord som totalt exploderade.

Kan tala om att det fanns en till som exploderade :mad:
Kattskrällarn ska vara glad att jag ägde en dubbelsäng, 600 l vatten, vid den aktuella tidpunkten för händelsen. Utrymmet mellan sockeln & väggen var i hennes fall räddningen för dagen.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Förbannad för att jag klev upp 05.45, gjorde mig iordning, åkte till Jarla Trafikskola och bytte om för lektionen som skulle börja kl 7 bara för att mötas av att min lektion blivit inställd för att läraren varit på sjukan hela natten och kom precis hem... vips så hade jag klivit upp 1,5-2 timmar tidigare i onödan.

Kan väl inte säga att det finns någon specifik jag är arg/förbannad på... snarare än situationen.
Sen hoppas jag det inte var något allvarligt som hänt trafikläraren.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nån som vill ha min stalker??? :mad:

Jatack!

Jag har alltid velat ha en sån, en trogen följeslagare som man kan lita på i ur och skur!

Visst är det en:
pink4jo.gif

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Arg och förbannad för att dagen började med att man fick veta att en av dom som dog i en bilolycka nu i helgen var en bekant till mig som ja lärde känna genom jobbet.
Världens trevligaste kille, har träffat honom till och från på dom flesta byggena under ett par års tid.

Även om vi inte var släkt eller nära vänner på de sättet utom just bekanta genom jobbet så känns de väldigt olustigt och tungt :näsblod

Det finns så mycket idioter i världen men dom bästa ska tydligen dö först :huvet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Eller så gjorde hon som katter gör. Tar sats & skjuter ifrån när det är dags att hoppa av. Så gjorde min, vilket resulterade i att högtalaren välte från fönstret rätt ner i ett glasbord som totalt exploderade.

Nej, jag är övertygad om att fanskapet stod på bakbenen med framtassarna mot högtalaren och sedan puttade som fan! Säkerligen stod hon och skrek på de andra katterna att de skulle hjälpa till :mad:

Och i samma veva som jag skriver detta så hoppar skrället upp på skrivbordet och ska kela men lyckas välta ut en dokumentlåda med fakturor :mad: X2
Och så här ser hon ut när man försöker kasta ner henne:
white_ninja_cat.jpg

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Kan tala om att det fanns en till som exploderade :mad:
Kattskrällarn ska vara glad att jag ägde en dubbelsäng, 600 l vatten, vid den aktuella tidpunkten för händelsen. Utrymmet mellan sockeln & väggen var i hennes fall räddningen för dagen.

:hihi

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
...jag fick den där tidningen som så många redan skrivit om, Ni vet HELA förra veckan typ, om att de fått, eller inte fått... Motorrads SPORTHOJEN. Den som funnits ute i handeln ett tag innan vi som förbeställde, fick den...

VARFÖR har inte jag fått den tidigare!? Och när jag väl får den, så följer det inte med nån DVD-film heller!:mad: Men jag kommer säkert att bli rikligt kompenserad...:näsblod

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!