Idag är jag förbannad därför att...

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Man kan kliva upp när det ringer på dörren, släppa in honom på muggen & fixa sej en frulle medans han gör sitt jobb.

Du får bli lite mer spontan Cookie :)

:va men jag kan inte sånt, har jag vaknat så är jag vaken, åååå de stör mej att jag inte kan som så många andra bara lägga mej och somna om eller ligga å bara vila i sängen...

Hon måste ju hinna sminka sig och ta på sig sina finaste casual-kläder innan hon kan öppna dörren.
Det är viktigt, det kan ju vara en hantverkarhunk och det kan ju bli tal om hantverkarsex...

:va gör du så?
Jag gör de inte för de finns inte nån anledning till det.

Last edited:

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Skulle vilja skicka en liten hälsning till alla trevliga och kunniga människor som svarar när man ringer till kundtjänst hos företag X:

argstorpv7.gif

:mad:

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Jag är förbannad för att först idag kunde jag köra hojen för första gången den här säsongen, den 18:e jävla september! Glädjen ville inte riktigt infinna sig liksom. Blött, kallt o jävligt. Tack så otroligt mycket till det inkompenta gäng som huserar där jag köpte hojen. Ni kan be om ursäkt tills månen blir grön, det hjälper inte ett skit. :mad: :mad:

En sak är säker, det var sista gången jag spontanköpte en sprillans ny hoj där i alla fall.

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Grrrrrrrrrrrrrrrr :mad: vad är oddsen på att bli stucken av en geting inne på ICA i slutet på september ????

Gör grymt ONT och är svullet o typ dunkar.........:gnissla

Behöver jag tillägga att jag STAMPADE ihjäl den sen ?:mad:

Dominator-Rocks

Guest
Grrrrrrrrrrrrrrrr :mad: vad är oddsen på att bli stucken av en geting inne på ICA i slutet på september ????

Gör grymt ONT och är svullet o typ dunkar.........:gnissla

Behöver jag tillägga att jag STAMPADE ihjäl den sen ?:mad:

Säger det en en gång!!!!111!!!

Badda på bettet med en fet/tjock "sockerröra" (socker och vatten) låt sitta ca 30 min så slipper du/ni smärtan! Om man inte har tillgång till strösocker/vatten så letar man på en sockerbit och stoppar i munnen och sen på bettet!

Sockret suger ut giftet :fakta

Det har funkat loads of times this summer.... Bla på mig, mina kompisar min 3,5 åriga dotter..... :tummenupp

Googlade för att stärka mitt påstående http://svenska.yle.fi/matochfritid/tips.php?id=1038 :fakta

Last edited:

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Säger det en en gång!!!!111!!!

Badda på bettet med en fet/tjock "sockerröra" (socker och vatten) låt sitta ca 30 min så slipper du/ni smärtan! Om man inte har tillgång till strösocker/vatten så letar man på en sockerbit och stoppar i munnen och sen på bettet!

Sockret suger ut giftet :fakta

Det har funkat loads of times this summer.... Bla på mig, mina kompisar min 3,5 åriga dotter..... :tummenupp

Googlade för att stärka mitt påstående http://svenska.yle.fi/matochfritid/tips.php?id=1038 :fakta

DONE !!

Tack, så jättemycket !!!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
med riskt för att låta tjatig..kärlek..livet gör mig förbannad. Vad är meningen..man får inte vara med dom man kommer fram till att man älskar och dom man får älska blir sjuka o dör.
Jag fattar inte poängen och inte heller varför man skall hålla på o försöka leva så sunt o skit som möjligt så man kan bli så gammal som möjligt. Hur kul är det?
Ont..

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Stämmer säkert....men jag provar......det känns som om det händer nåt.......värt ett försök...............:tummenupp

Skiter det sig så hysta sockerlagen i ett glas och gör en fet vodka lime, det hjälper !

Dominator-Rocks

Guest
med riskt för att låta tjatig..kärlek..livet gör mig förbannad. Vad är meningen..man får inte vara med dom man kommer fram till att man älskar och dom man får älska blir sjuka o dör.
Jag fattar inte poängen och inte heller varför man skall hålla på o försöka leva så sunt o skit som möjligt så man kan bli så gammal som möjligt. Hur kul är det?
Ont..

Låter jobbigt :(

Häng i, du har ju jycken ;)

Värsta är ju att nu kommer den här gråa "härliga" årstiden :gnissla

Edit Bryt ihop och komigen!!!

Last edited:

Kia

Guest
Ont..

Livet är sällan rättvist. :pannkyss

Hoppas allt ändå löser sig för dig och att du snart känner dig bättre.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Förbannat för att ja inte prylade killen som skulle reta igång mig igår, känns bra att jag kunde låta bli men förbannad för att jag inte slog ner fanskapet :mad:

Ganska klassiskt, sån fegis i vanliga fall men blir stålmannen när han dricker. Tragiskt!

Dominator-Rocks

Guest
Förbannat för att ja inte prylade killen som skulle reta igång mig igår, känns bra att jag kunde låta bli men förbannad för att jag inte slog ner fanskapet :mad:

Ganska klassiskt, sån fegis i vanliga fall men blir stålmannen när han dricker. Tragiskt!

Hmm :va Var glad istället det brukar ju vara tvärtom.

Vad gjorde han, räckte ut tungan :blah ?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ont..

Tillåt dig att sörja klart.
Enda som fungerar.
Jobbigt.
Ännu jobbigare att låta bli.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...