kokablad ska vara bra har jag hört...
Kan du fixa lite "hållasigvakenlängretabletter" också?
Eller lite antidrömpiller!!
Jag blir tokig på alla jävla knäppdrömmar som jag får dras med nätterna igenom.
Min kusin och hans fru väntade sitt första barn nu i dagarna. Igår åkte dom in för att föda..bara för att få reda på att dom hade ett dött barn i magen som hon fick föda fram nu ikväll
Fifan
Min kusin och hans fru väntade sitt första barn nu i dagarna. Igår åkte dom in för att föda..bara för att få reda på att dom hade ett dött barn i magen som hon fick föda fram nu ikväll
Fifan
Det måste vara det värsta man kan vara med om
Mm pappa åkte dit för att stötta dom och precis när han ringde mig så hade hon förlöst barnet i rummet bredvid och jag hörde hennes förtvivlan i bakgrunden..det var hemskt. Man önskar man kunde göra något!
Fifan
Ska själv bli pappa i Januari, så en sådan situation är nog min värsta mardröm..
Hur bearbetar man en sådan sorg?
Det är såna skräckscenarion som får mig att backa när det gäller att skaffa barn
Ska själv bli pappa i Januari, så en sådan situation är nog min värsta mardröm..
Jag har fått en biljett med resa & käk till STCC final på Mantorp i helgen, men har lovat bort mej på annat. FÖRBANNAT!!!!!!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |