Idag är jag förbannad därför att...

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Min kusin och hans fru väntade sitt första barn nu i dagarna. Igår åkte dom in för att föda..bara för att få reda på att dom hade ett dött barn i magen som hon fick föda fram nu ikväll :(
Fifan :(

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
För att vissa artister envisas med fullständigt meningslösa mellanspår på sina album vilket är ohyggligt irriterande när man sitter på hojen med iPoden i innerfickan och tvingas genomlida 5-10 minuter med irriterande djävla oljud.

Tool som egentligen är ett av mina favoritband ligger just nu djävligt mycket minus.....
Hur fan kan de tillåtas sabba min hojtur till jobbet med ett djävla skräpspår som "LAMC" från skivan Salival?! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Mm pappa åkte dit för att stötta dom och precis när han ringde mig så hade hon förlöst barnet i rummet bredvid och jag hörde hennes förtvivlan i bakgrunden..det var hemskt. Man önskar man kunde göra något!

Det är såna skräckscenarion som får mig att backa när det gäller att skaffa barn :(

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Min kusin och hans fru väntade sitt första barn nu i dagarna. Igår åkte dom in för att föda..bara för att få reda på att dom hade ett dött barn i magen som hon fick föda fram nu ikväll :(
Fifan :(

Ska själv bli pappa i Januari, så en sådan situation är nog min värsta mardröm..
Hur bearbetar man en sådan sorg?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Ska själv bli pappa i Januari, så en sådan situation är nog min värsta mardröm..

Samma sak hände min andra kusin i 8e månaden för ett par år sedan. det tog lååång tid att komma igenom sorgen och hon var deprimerad länge men sedan fick hon ett nytt barn och det hjälpte nog en hel del även om hon nog aldrig glömmer det första barnet som dog.

Det är ju trots allt mycket ovanligt att sånt höär händer..så jag hoppas innerligt att det går helt smärtfritt för er (haha..jag menar självklart så pass smärtfritt som en förlossning KAN gå då allt är normalt;))

Det är såna skräckscenarion som får mig att backa när det gäller att skaffa barn :(

Förstår tanken men ger man efter för sådana tankesätt så kan man ju inte göra något för något hemskt kan alltid hända.
När den kritiska sorgfasen har lagt sig så lever man vidare..på något sätt och man lär sig mer om sig själv. Tar inte lätt på det alls men allt är ju en risk..tyvärr.

Last edited:

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)

Sorgen går aldrig över. Den blir bara mer hanterbar.

Har man en vän som förlorar ett barn, så strunta inte i att höra av er. Skicka kort, blomma, nalle, whatever. Gå över med mat. Men framför allt: Låt dem berätta, älta, prata, tjata, gråta om och om igen....

Dominator-Rocks

Guest
Fick höra både det ena och andra när jag kom hem idag.

Jävla ungar, grymt besviken arg och förbannad är jag på dem :mad: :mad:

Hade jag varit en så snubbe som slår sina barn så hade dom fått rejält med stryk ikväll :mad: :mad:

Ja fyyfaan, vi har haft ett missfall och det räckte och blev över, många tårar... :(

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag har fått en biljett med resa & käk till STCC final på Mantorp i helgen, men har lovat bort mej på annat. FÖRBANNAT!!!!!! :huvet

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Att folk alltid måste käfta, dom vet ju att jag inte kan hålla käften utan måste plocka upp handsken och ta fighten.

Jag kan bara inte hålla käften så är det bara!

Nu blev jag förbannad av att bara tänka på de :mad: :gnissla

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Kom på ytterliggare en sak som gjorde mig förbannad!

Kom 2 kärringar och knackade på dörren förut när jag stog i duschen, givetvis så tyckte dom att ja spelade för högt på sterion. Till saken hör att de finns 5 lägenheter i de här huset och i 3 av dom bor de killar och i dom andra 2 kärringar.

Nu har kärringarna bildat pakt och går runt i huset och gnäller på oss killar om diverse grejer, innan mig så hade dom varit och gnällt på dom andra 2.

Enbart för att hämnas så tog ja ett extra varv runt kåken med ktmen och gasade ordentligt, ja jag vet det är rätt onödigt men kl 17 en eftermiddag måste man kunna få spela lite musik:gnissla

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati