Idag är jag förbannad därför att...

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Kom på ytterliggare en sak som gjorde mig förbannad!

Kom 2 kärringar och knackade på dörren förut när jag stog i duschen, givetvis så tyckte dom att ja spelade för högt på sterion. Till saken hör att de finns 5 lägenheter i de här huset och i 3 av dom bor de killar och i dom andra 2 kärringar.

Nu har kärringarna bildat pakt och går runt i huset och gnäller på oss killar om diverse grejer, innan mig så hade dom varit och gnällt på dom andra 2.

Enbart för att hämnas så tog ja ett extra varv runt kåken med ktmen och gasade ordentligt, ja jag vet det är rätt onödigt men kl 17 en eftermiddag måste man kunna få spela lite musik:gnissla

Jävla gangster! :mad:

:rolleyes:

Jo, jag har funderat länge och noga och kommit fram till att jag känner 1,5 normal tjej ungefär. Ska det vara så!? Va, va!? :mad:

Nu går jag ut och slänger nån jävel i en grön soptunna!

Dominator-Rocks

Guest
Kom på ytterliggare en sak som gjorde mig förbannad!

Kom 2 kärringar och knackade på dörren förut när jag stog i duschen, givetvis så tyckte dom att ja spelade för högt på sterion. Till saken hör att de finns 5 lägenheter i de här huset och i 3 av dom bor de killar och i dom andra 2 kärringar.

Nu har kärringarna bildat pakt och går runt i huset och gnäller på oss killar om diverse grejer, innan mig så hade dom varit och gnällt på dom andra 2.

Enbart för att hämnas så tog ja ett extra varv runt kåken med ktmen och gasade ordentligt, ja jag vet det är rätt onödigt men kl 17 en eftermiddag måste man kunna få spela lite musik:gnissla

Nästa gång kärringarjevelerna kommer å klagar bjuder du in dem på lite kaffe :brynad mota in dem i rummet där du har stereon släng på det tyngsta skiten du har vrid upp volymen på max :yoparty :yoparty låt dom lysstna ett tag och stäng av precis innan dom faller ihop och dör.

Vägled dom ut ur din lägenhet.... Säg något i stil med... :hördu

NU NÄR NI VET HUR JAG HAR DET SÅ KANSKE NI KAN SLUTA GNÄLLA!!!???

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Rena rutor på bilen gör mig förbannad :mad:
Hade ju rutan nedvevad och skulle spotta ut snusen. Men då hade nån dumjävel *undertecknad* tydligen kommit åt knappen till elhissen för rutan var jävlar i mig inte nere!
Tur att man snusar portion, men äckligt ändå att behöva tvätta den annars så överjävligt rena rutan.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Det här förbannade nakCel-lacket lossnar hela tiden :mad:

Och så köper man en tröja i storlek XtraStor och kommer knappt i den :4skrika

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:huvet För att jag har gått å vare små förkyld i en vecka och de blir inte nå av det ju :näsblod inte kul att gå så här längre ju...:5sure

Nä jag vill igentligen inte vara förkyld alls men hellre en redig en nu än att de ska vara så här. :6surkart

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
:huvet För att jag har gått å vare små förkyld i en vecka och de blir inte nå av det ju :näsblod inte kul att gå så här längre ju...:5sure

Nä jag vill igentligen inte vara förkyld alls men hellre en redig en nu än att de ska vara så här. :6surkart

Håll andan så länge du kan tills det bränner i lungorna sedan håller du fram en flaska kemiskt ren ammoniak under näsan och drar det första djupa andetaget där.

+ Förkylningen är borta
Du får annat att tänka på

- Du kommer känna lukten av ammoniak varje gång du blir förkyld i resten av livet.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Håll andan så länge du kan tills det bränner i lungorna sedan håller du fram en flaska kemiskt ren ammoniak under näsan och drar det första djupa andetaget där.

+ Förkylningen är borta
Du får annat att tänka på

- Du kommer känna lukten av ammoniak varje gång du blir förkyld i resten av livet.

:eek: :skrämd hua de där låter ju inte bra alls tror mina näshår kommer att vara borta för gott också.

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Idag är jag förbannad därför att jag för tredje natten i rad sover på en kompis soffa och känner hur min ryggrad sakta förvandlas till en ostbåge. Grannarna i lägenheten ovan jökar som om livet hängde på det, och på tv 1000 visas inga porrfilmer värda epitetet. Jag ska upp och jobba om 3 timmar. Det regnar. Jag har en dålig hårdag. Jag är blek och hålögd.
Livet kan ta sig i röven.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jag känner hur jag sakta men oerhört säkert håller på att gå in i väggen.

Kroppen har gett mig ett par tydliga tecken men inte fan kan man göra ett skit åt de, måste för fan jobba..helvete.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Idag är jag förbannad därför att jag för tredje natten i rad sover på en kompis soffa och känner hur min ryggrad sakta förvandlas till en ostbåge. Grannarna i lägenheten ovan jökar som om livet hängde på det, och på tv 1000 visas inga porrfilmer värda epitetet. Jag ska upp och jobba om 3 timmar. Det regnar. Jag har en dålig hårdag. Jag är blek och hålögd.
Livet kan ta sig i röven.

:pannkyss såja baby..inte vara lellen. Snart skall vi ut o åka båge ihop :yoparty

Kroppen har gett mig ett par tydliga tecken men inte fan kan man göra ett skit åt de, måste för fan jobba..helvete.

Gör allt du kan för att inte gå in i väggen gubben :( du passar inte i väggen...(jag tycker mycket bättre om dig nuförtiden ;)).

Ta B-vitamin (Berocca eller apotekets egna) och gör allt du kan för att mota Olle i grind. Det är så jobbigt att ta sig upp när man sjunkit.

Pma om jag kan hjälpa på något sätt (har massor av erfarenhet av väggen :p)

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

You have been warned.
Ta semester.
Skratta åt skiten.

Menar allvar.
Har en kompis som kolapsade.
Glad och positiv kille i 35årsåldern.
Kommer aldrig att bli helt OK.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
You have been warned.
Ta semester.
Skratta åt skiten.

Menar allvar.
Har en kompis som kolapsade.
Glad och positiv kille i 35årsåldern.
Kommer aldrig att bli helt OK.

:gnissla
Jag har aldrig haft semester, en veckas ledigt här o där.
Men jag jobbar ju inte direkt mycket, 184H denna månad o knappt 150H förra, men de e väl nattpassen som knäcker kroppen.

Kan sitta i soffan när jag e ledig o inte göra ett skit när jag plötsligt får dubbla pulsen under 3-4 minuter.
Jättebra? :D

Blir så förbannad att man ska behöva jobba sönder sig utan att man ens egentligen jobbar mycket :huvet :huvet :huvet

:pannkyss såja baby..inte vara lellen. Snart skall vi ut o åka båge ihop :yoparty

Gör allt du kan för att inte gå in i väggen gubben :( du passar inte i väggen...(jag tycker mycket bättre om dig nuförtiden ;)).

Ta B-vitamin (Berocca eller apotekets egna) och gör allt du kan för att mota Olle i grind. Det är så jobbigt att ta sig upp när man sjunkit.

Pma om jag kan hjälpa på något sätt (har massor av erfarenhet av väggen :p)

Ja vitaminer kanske man ska börja ta, äter ju inte direkt som man ska göra..

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Blir så förbannad att man ska behöva jobba sönder sig utan att man ens egentligen jobbar mycket :huvet :huvet :huvet

Ja vitaminer kanske man ska börja ta, äter ju inte direkt som man ska göra..

:fakta

Nu är det såhär, att kroppen fungerar som en motor, den måste ha bränsle och omvårdnad för att inte skära ihop. Man kan inte skylla ifrån sig om motorn lägger av, om man aldrig byter olja, byter tändstift eller tankar eller utför erfoderlig service med jämna mellanrum.

Alltså...du har bara en kropp. Var rädd om den. Den fungerar bäst och du äter ordentligt, sover ordentligt och motionerar lagom för att pysa ut lite på stressventilen.

Jobbar du natt, får du anpassa ditt liv så att din kropp inte tar stryk, eller så får du byta jobb.

Man måste inse sina begränsningar i tid och gilla läget. Lyssna på kroppen, den säger ifrån i god tid. Skiter man i att lyssna kommer den att säga ifrån ännu mer på skarpen, för att till slut när inga varningsignaler hjälper, slänga dig hårt i väggen. Först då brukar folk lyssna. :rolleyes:

För att "gå in i väggen", det gör man på egen hand. Visst, med hjälp av en slavdrivare till chef eller en massa åtaganden, men nog är man högst delaktig för man kan faktiskt säga NEJ!!

Nu kommer jag säkert få en masa skit för mina åsikter i det här :näsblod men nog är lixom "landningsbanan" ganska lång...innan man slår i väggen. Sen kan det ju vara så att man inte förstår signalerna som ens kropp sänder ut. Och olika människor har såklart olika lång bana. Men det är en annan sak.

AnderasNo... ta semester och ge din kropp det den behöver NU, du har rätt till minst 3 veckors sammanhängande. Läk i ihop och ladda batterierna. Det är försent när du laddat ur allt du har. Då kanske krämen aldrig kommer tillbaka. Och DET är det väl inte värt?? Tänk på allt som egentligen betyder nåt är att ha hälsan, din egen och dina nära och käras.

//M

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...