Idag är jag förbannad därför att...

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Jag blir förbannad på att denna tråd är någon jävla dr phil tråd, dock blir jag glad för att folk lever i misär.
Jag är förbannad på att brevlådan är full med massa skit och allt däri blir blött som jag måste slänga sen,

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
För att vissa artister envisas med fullständigt meningslösa mellanspår på sina album vilket är ohyggligt irriterande när man sitter på hojen med iPoden i innerfickan och tvingas genomlida 5-10 minuter med irriterande djävla oljud.

Nu när jag äntligen hade rensat bort alla(förhoppningsvis) skitspår på iPoden hade lillgrabben ställt in "repetera spår" vilket innebar att jag fick lyssna på samma låt om och om och om igen hela vägen till jobbet. :mad:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Är förbannad för att jag är 30 och fortfarande inte grejar Runiks Kub. [YOUTUBE-ID]tSqUcrFJ498[/YOUTUBE-ID]

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Fan att man inte kan dra tillbaka tiden, ändra sej & göra rätt. Jag har ägnat en helvetes massa tid på fel person & det stör mej.......MASSOR :mad:

Sen är jag nästan lika förbannad på klåparen som jag lämnat ifrån mina fordon till, för att få tbx dem med bucklor & saknade delar. Jävla röööövhål :mad:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Fan att man inte kan dra tillbaka tiden, ändra sej & göra rätt. Jag har ägnat en helvetes massa tid på fel person & det stör mej.......MASSOR :mad:

Sen är jag nästan lika förbannad på klåparen som jag lämnat ifrån mina fordon till, för att få tbx dem med bucklor & saknade delar. Jävla röööövhål :mad:

Inte ångra.. :mattias

Lär, gör om, gör rätt. HAJJA! :fatta!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Tribute to skrotis diktformat! :hihi

Jag blir förbannad på att denna tråd är någon jävla dr phil tråd, dock blir jag glad för att folk lever i misär.
Jag är förbannad på att brevlådan är full med massa skit och allt däri blir blött som jag måste slänga sen,

Vaddå jävla Dr Philtråd?
Det är väl skönt
att kunna spy ur sig saker som stör en
(sedan om dte är världssvälten eller din blöta brevlåda)
det spelar ingen roll. Stör man sig så stör man sig.

Jag stör mig på min laserleverantör
Han är en tomte som tror att han fibbla bort mig med en massa siffror såfort jag undrar något.
Han antar att jag är en lolla som inte fattar någoit annat än sminknyanser och löshår!

Det är underbart att lite av skolfysiken fastnade och jag KAN argumentera med honom.
Trots det slutar det alltid med att han säger: då får du bara acceptera att det är så här.
Vaddå acceptera!
Han har ju fel.
Dessutom står han ju och babblar skit! Jag är inte född igår. Jag vet vad jag jobbar med och har jobbat med i snart 2 år.

Han försöker säga till mig att en laser inte är konstant..att dess styrka kan variera från dag till dag?!
DET TROR JAG INTE PÅ!!!!!
Överbevisa mig gärna.
Men jag anser att min maskin skall hålla en jävla standard som jag kan leverera till mina kunder.

Jag sade: men hur menar du att det kan vareiera?
Laser är ju rena fysiken, uträknat enligt formler och sålänge alla andra variabler är konstanta så borde den leverera en KONSTANT styrka på dom inställningarna som jag pratar om.

Lustigpetter sade: nä det är teknlogi (varpå jag nästan exploderade i hans ansikte..)
TEKNOLOGI bygger ju på fysik och jag har studerat BÅDA!!!!).
En dag kan lasern vara lite si och en annan dag kan den vara lite så..precis som du och jag.

NÄE!! DET SKA DEN INTE!!! DET ÄR EN MASKIN!!!

Jag vägrar använda den nu och tills jag får tillbaka den om ca 1½ vecka tjänar jag..JUST DET, NOLL KRONOR!!!!

Detta är tredje gången på en vecka det strular!
Snart ringer jag Plus..nån som har telefonnummret?

(;))

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Fast det är i och för sig riktigt illa här också. :rs4 :ingetkörkort

:O Nämen :pannkyss du är alltså snabbare på gata än du är på banan :hihi

Fast som du skrutit om den där bilen ;) jag räknade dagarna innan jag skulle få höra något sånt :p
Men vad är ett körkort ;) nu kan du cykla till jobbet..oj vad fit du kommer bli. Micke måste skriva en limerick om din körkortsfadäs nu ju.

Pöss på nesan

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Vaddå jävla Dr Philtråd?
Det är väl skönt
att kunna spy ur sig saker som stör en
(sedan om dte är världssvälten eller din blöta brevlåda)
det spelar ingen roll. Stör man sig så stör man sig.

Tråden heter "Idag är jag förbannad därför att..." inte idag ser mitt liv ut som skit tyck synd om mig, vill ha lite skratt inte massa personer som vill att folk ska tycka synd om en,.

Detta gör mig ialf förbannad.

Dominator-Rocks

Guest
Tråden heter "Idag är jag förbannad därför att..." inte idag ser mitt liv ut som skit tyck synd om mig, vill ha lite skratt inte massa personer som vill att folk ska tycka synd om en,.

Detta gör mig ialf förbannad.

Tråden heter ju knappast "Klanka ner på en annan forummedlem" heller!!

Ignore funktionen är ju suverän om man vill slippa inlägg från medlemmar som man retar sig på.

Jag blir förbannad på folk som är elaka.

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag stör mig på min laserleverantör
Han är en tomte som tror att han fibbla bort mig med en massa siffror såfort jag undrar något.

Det är underbart att lite av skolfysiken fastnade och jag KAN argumentera med honom.
Trots det slutar det alltid med att han säger: då får du bara acceptera att det är så här.
Vaddå acceptera!

Han försöker säga till mig att en laser inte är konstant..att dess styrka kan variera från dag till dag?!
DET TROR JAG INTE PÅ!!!!!

Lustigpetter sade: nä det är teknlogi (varpå jag nästan exploderade i hans ansikte..)
TEKNOLOGI bygger ju på fysik och jag har studerat BÅDA!!!!).

NÄE!! DET SKA DEN INTE!!! DET ÄR EN MASKIN!!!

Detta är tredje gången på en vecka det strular!
Snart ringer jag Plus..nån som har telefonnummret?

(;))

Lilla gumman.
Laser är magibaserat.
Alla vet det.

Allvarligt:
Ring konsumentombudsmannen.

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Idag är jag förbannad därför att jag har en finne i pannan stor som ett horn. En postpubertal våg sköljer över mig.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati