Idag är jag förbannad därför att...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Snorungarna i ett av husen som ligger på gården ovanför oss tyckte det var en rolig lek att skicka ner plastkassar med tomglas från sin altan/balkong ner på vår tomt...
Så efter 5-10 meters fritt fall blev det ju inte så mycket kvar av flaskorna varför det nu ligger glassplitter över en stor del av min gräsmatta.

Jävligt kul med glasplitter på gräsmattan där man vill kunna gå barfota och låta lillgrabben leka....

Ringde upp morsan i huset som direkt började försvara dottern
- "det kom två killar och ställde till problem, det måste varit de som kastat!"
- "Jag bryr mig faktiskt inte om vem som kastade bara någon av dem kommer ner och plockar upp allt glas från ciderflaskor och alkoläsk!"
- "Det måste varit killarna, min dotter och de hade ingen alkohol...."

Jäe, rajt!
var halvt rave på deras terass och man har väl varit med tillräckligt länge för att känna igen ljuden från ett gammalt hederligt fylleslag med tonåringar...

De får gärna festa på men de ska ge fan i att förstöra min tomt... :mad:

Gabor

Guest
Jäe, rajt!
var halvt rave på deras terass och man har väl varit med tillräckligt länge för att känna igen ljuden från ett gammalt hederligt fylleslag med tonåringar...

De får gärna festa på men de ska ge fan i att förstöra min tomt... :mad:[/QUOTE]

vägrar slynorna, så samla ihop å kasta tillbaks:) returglas:tummenupp

Dominator-Rocks

Guest
Fyfaan!

Har haft en grotesk bakfylla idag, jag kom inte ur sängen förens kl 13.

Fyffaan fyfaan fyfaan :mad:

Jag var inte ens förtjänt av den, helt sjukt hur jag kunde bli så pass dålig.

Man blir förbannad :mad:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Min dotter har tappat sin tredje husnyckel för i år. PLUS nyckeln till cykeln, nyckeln till kättingen som ska sitta runt cykeln, samt nyckeln till hennes cykel.

Observera "samt nyckeln till hennes cykel", det innebär att det är MIN cykel hon strulat bort nycklarna till också. Till BÅDA låsen :4skrika

Sen e jag jäkligt less på att jag varit risig hela veckan & haft övertid så gott som varje dag. Till råga på allt räckte inte övertiden mellan 9-16 idag, utan det blir 10-?? i morrn med. Jag kommer aldrig att bli frisk om de ska hålla på så här :mad:

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag är förbannad på det jävla ufot som satt i växeln på taxifirman jag just ringde. Deras jävla dieseltruck stod på tomgång i 20 minuter utanför mitt fönster innan jag ringde och bad honom be sina förare stänga av om bilen ändå bara står.

Först ville han ha mitt namn..sen ville han veta vilket nummer taxibilen hade och vad det var för bil. Jag sade att mitt namn spelar ingen roll, vad det är för nummer kan jag inte se och bilen är av ett ovanligt märke. Det är en liten taxifirma som inte funnits så länge. Hur svårt kan det vara att gå in på radion och be alla som vet att dom sitter o brummar på just den gatan att stänga av motorjäveln? Skall lägga till att jag var trevlig hela tiden.

Väntade 15 minuter..ingen motor stängs av...ringde fuckot igen (PMS i kombination av kaxig iranier som satt i växeln gjorde mig irriterad :D ).

Nu vart han otrevlig. Han säger att han inte vet vilken bil det är och han jobbar jeTtehord på att hitta bilen, men med en jääävligt kaxxig och otrevlig ton. Jag sade: men har ni inte ett radiosystem varpå du kan meddela alla era (3?) bilar att stänga av motorn om dom står inne i stan?
Det blev tydligen för mycket för då lade iraaanie på luren i örat på mig och två sekunder senare slog chaffisen på gatan av motorn.

Fint taxibolag som jag aldrig någonsin kommer använda mig av! :FU

HUR SVÅRT KAN DET VARA?
Edit: och jag skiter i att det är pensionärspoäng på att ringa o klaga. Tomgång är det mest irriterande jag vet!

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jag är förbannad på det jävla ufot som satt i växeln på taxifirman jag just ringde. Deras jävla dieseltruck stod på tomgång i 20 minuter utanför mitt fönster innan jag ringde och bad honom be sina förare stänga av om bilen ändå bara står.

Först ville han ha mitt namn..sen ville han veta vilket nummer taxibilen hade och vad det var för bil. Jag sade att mitt namn spelar ingen roll, vad det är för nummer kan jag inte se och bilen är av ett ovanligt märke. Det är en liten taxifirma som inte funnits så länge. Hur svårt kan det vara att gå in på radion och be alla som vet att dom sitter o brummar på just den gatan att stänga av motorjäveln? Skall lägga till att jag var trevlig hela tiden.

Väntade 15 minuter..ingen motor stängs av...ringde fuckot igen (PMS i kombination av kaxig iranier som satt i växeln gjorde mig irriterad :D ).

Nu vart han otrevlig. Han säger att han inte vet vilken bil det är och han jobbar jeTtehord på att hitta bilen, men med en jääävligt kaxxig och otrevlig ton. Jag sade: men har ni inte ett radiosystem varpå du kan meddela alla era (3?) bilar att stänga av motorn om dom står inne i stan?
Det blev tydligen för mycket för då lade iraaanie på luren i örat på mig och två sekunder senare slog chaffisen på gatan av motorn.

HUR SVÅRT KAN DET VARA?

Nej nu jävlar...veeeet du hur förbannat jävla kallt de blir i en bil eller..?
Igår stod jag i flera timmar på tomgång för o slippa frysa :D

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nu är jag förbannad på alla jävla idioter som har bilen som arbetsplats och står på tomgång i flera timmar!

Skaffa en riktig rast/parkeringsvärmare för helvete.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati