Biturbo
Min går i etthundra!
Idag är jag förbannad därför att jag har en finne i pannan stor som ett horn. En postpubertal våg sköljer över mig.
:klämma
Idag är jag förbannad därför att jag har en finne i pannan stor som ett horn. En postpubertal våg sköljer över mig.
:klämma
Det går inte
Paybackvägrar slynorna, så samla ihop å kasta tillbaks returglas
Tråden heter ju knappast "Klanka ner på en annan forummedlem" heller!!
Jag är förbannad på det jävla ufot som satt i växeln på taxifirman jag just ringde. Deras jävla dieseltruck stod på tomgång i 20 minuter utanför mitt fönster innan jag ringde och bad honom be sina förare stänga av om bilen ändå bara står.
Först ville han ha mitt namn..sen ville han veta vilket nummer taxibilen hade och vad det var för bil. Jag sade att mitt namn spelar ingen roll, vad det är för nummer kan jag inte se och bilen är av ett ovanligt märke. Det är en liten taxifirma som inte funnits så länge. Hur svårt kan det vara att gå in på radion och be alla som vet att dom sitter o brummar på just den gatan att stänga av motorjäveln? Skall lägga till att jag var trevlig hela tiden.
Väntade 15 minuter..ingen motor stängs av...ringde fuckot igen (PMS i kombination av kaxig iranier som satt i växeln gjorde mig irriterad ).
Nu vart han otrevlig. Han säger att han inte vet vilken bil det är och han jobbar jeTtehord på att hitta bilen, men med en jääävligt kaxxig och otrevlig ton. Jag sade: men har ni inte ett radiosystem varpå du kan meddela alla era (3?) bilar att stänga av motorn om dom står inne i stan?
Det blev tydligen för mycket för då lade iraaanie på luren i örat på mig och två sekunder senare slog chaffisen på gatan av motorn.
HUR SVÅRT KAN DET VARA?
Nej nu jävlar...veeeet du hur förbannat jävla kallt de blir i en bil eller..?
Igår stod jag i flera timmar på tomgång för o slippa frysa
Men stå i nått jävla industriområde då så man slipper lyssna och andas skiten
mmmmm...nu är jag inte arg längre..nu kanske jag till och med kan sova
Tack! Nu gillar jag dig igen
nu kanske jag till och med kan sova
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha