Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Säg det till våra chefer...

Näe, det är väl för helvete inte jag som har bilen som arbetsplats?

Men om jag var tvungen att värma min arbetsplats genom att ha på ugnen i fikarummet och ugnsluckan öppen kan du ge dig fan på att jag hade talat om det för chefen!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vad gör man om cheferna inte gör nåt åt saken?

Först skriver man ett öppet brev till alla dagstidningar om den oerhörda miljöförstöring ni tvingas till helt i onödan (Dessutom är det ju även olagligt att köra tomgång så länge), sen byter man jobb!

Förslagsvis till ett riktigt jobb.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Först skriver man ett öppet brev till alla dagstidningar om den oerhörda miljöförstöring ni tvingas till helt i onödan (Dessutom är det ju även olagligt att köra tomgång så länge), sen byter man jobb!

Förslagsvis till ett riktigt jobb.

Kanske kan bli cykelmekare, de sysslade man ju mycket med när man va liten så de kan man ju.

arnoldsson

Min Honda krånglar ALDRIG!
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Husqvarna mod 46 Svartmyra
....Schweizisk jävla skitbyrokrati. Här kan man för helvete inte ens skita utan att ha ett tillstånd och en stämpel i röven! Tur att jag ska hem i till jul!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
....Schweizisk jävla skitbyrokrati. Här kan man för helvete inte ens skita utan att ha ett tillstånd och en stämpel i röven! Tur att jag ska hem i till jul!
sväjts är ett vackert land.
Men:
Man kan inte bo där.
Är övertygad om att reservnazisterna är spill från polisfabriken i Östtyskland.
Ja, den finns.
Alla poliser tillverkas där.
Det är därför de inte har någon navel.
Blir du stannad:
Fråga konstapeln om du får se hans navel.
Det får du inte.
Han har ingen.
Bevis nog för mig.

Dominator-Rocks

Guest
Hur svårt kan det vara att dra på sig en jackjävel om man jobbar som ordningsvakt?

Precis, hur svårt kan det vara! :mad:

Sätt på dig en jacka förbövelen, jag hittade en som jag tror passar :tummenupp

coat_rainbow_300.jpg

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Idag är jag förbannad därför att jag stressade hem, vrängde på mig stället och brötade ut med pastatwinnen i den sista halvtimmen eftermiddagssol...med mörkt visir på. :pannan
Direkt o-bra när klockan närmar sig 7 dåråååå... *doh*

Men, det blev kallt så lika bra var det - får bli den där sista finsvängen till helgen då det bokats solsken. :yoparty

/J

Henken

Guest
Jag skrev ett långt, roligt blogginlägg men trycker bort fönstret. Finns absolut ingen lust/vilja/ambition att göra om det. :mad: :mad: :mad:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag är förbannad..på en valp. Då blir jag förbannad på mig själv..för han är en liten valp..eller..en valp iallafall. Han fattar inte bättre säger folk..men han fattar VISST bättre SPECIELLT när man håller en godisjävel i handen, då fattar han asbra. Det gör mig förbannad. Varför varför varför måste han trycka på alla mina djävulsknappar så jävla hårt så att jag blir arg...och sen sitta där och se ynklig och valpigt ledsen ut sen när jag briserat?
Man blir förbannad...men det är kul med husdjur:näsblod ..som en klok man sade en gång..varför kunde jag inte lyssnat?!

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Idag är jag förbannad därför att jag "hacka chili-tråden" till trots petade mig både i näsan och i ögat med fingrar fulla av wasabinötsrester.
Heja!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Förbannad för att ja är så trött jämnt, förbannad för att ja är så less på allt!

Skulle nog behöva gå till en skrynklare :huvet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Man blir förbannad...men det är kul med husdjur:näsblod ..som en klok man sade en gång..varför kunde jag inte lyssnat?!

För man vill helt enkelt inte. I mitt fall så var det jag själv som sa till mig att "Det är ett jävla jobb med 3 katter, ge fan i det!" men sen sitter man här med 3 luddhuvuden ändå. Lagom jävla skoj när de anser att det är deras rätt att springa marathon genom lägenheten som är ca 20m lång, de hinner få upp en jävla fart lagom tills de hoppar upp i sängen :mad:
Eller när man sitter och äter och har 6s ögon som har spanat in köttbiten på gaffeln :gnissla
Det enda jag kan trösta mig med då är att det är just 3 katter och inte 3 byrackor...

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jag blir förbannad för att jag måste säga till GuW nu att skruva cyklar är fan svårt helvete :huvet
Jävla skit att allt ska bli så avancerat :D

Ja lycka till med karriärbytet, du kan ju IAF stå vid ett element och jobba!

hrmpf.. dedär karriärbytet får ja lägga på hyllan, skruva cykel e svårt :/..
Need help :D..

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras