Ullis
Ny medlem
Lägg av själv, det är snart fredag och dags att varva upp inför helgens arbete!
Sa jag kobra?? Menade InlandsTaipan.
Lägg av själv, det är snart fredag och dags att varva upp inför helgens arbete!
Sa jag kobra?? Menade InlandsTaipan.
Jag är lite förbannad....eller egenligen är jag nog mest irriterad på mig själv för att jag har dåligt samvete för att jag "skolkar" från löpträningen idag.
Då har jag ändå kört ett achtanga-yoga pass i morse och gått en rask promme på lunchen. Och tränat varje dag förövrigt oxå.
Kan jag inte bara tänka såhär...du FÅR strunta i löpningen och bara åka hem och lägga dig på soffan. Med all rätt!! Men nää...det ska gnagas en liten tanke att du BORDE ta på dig löparskorna ändå. Eller i alla fall inte ligga där i soffan som ett jävla slappo. Jag VILL vara ett slappo utan dåligt samvete.
Tackar...tackar..!!
Det finns väl såklart värre saker att vara irriterad eller arg på. Men jag har ingen hund.
Dålig dag kanske ?
. Men jag har ingen hund.
Jag vet att det här är förbannadtråden men är det bara jag som tycker att stämningen är lite konstig här inne?
Ta min...han har överskottsenergi
vi skall ut i skogen och ränna tills han storknar..i natt skall jag fan sova
Jag vet att det här är förbannadtråden men är det bara jag som tycker att stämningen är lite konstig här inne?
Jag är förbannad på mej själv för att jag inte fått ner arslet till salongen din, men livet känns så jäkla stressigt hela tiden
Men, vi ses ju i morrn. Du kan få det då
Ja, jag vet att det är förbannadtråden, men det skiter jag i I morrn bli en bra dag. Skoj ska vi ha & gott har jag inhandlat
Ingen har lust längre att käfta, man blir ju bannad direkt...
PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!
Jag är förbannad på mej själv för att jag inte fått ner arslet till salongen din, men livet känns så jäkla stressigt hela tiden
Men, vi ses ju i morrn. Du kan få det då
Ja, jag vet att det är förbannadtråden, men det skiter jag i I morrn bli en bra dag. Skoj ska vi ha & gott har jag inhandlat
Idag är jag förbannad för att jag bara har tre dgr kvar av semestern. Vad är det liksom?? Jag vill ha ständig semester. Skönare än att jobba.
nu blir jag förbannad som inte får vara med
Jag är lite förbannad....eller egenligen är jag nog mest irriterad på mig själv för att jag har dåligt samvete för att jag "skolkar" från löpträningen idag.
Då har jag ändå kört ett achtanga-yoga pass i morse och gått en rask promme på lunchen. Och tränat varje dag förövrigt oxå.
Kan jag inte bara tänka såhär...du FÅR strunta i löpningen och bara åka hem och lägga dig på soffan. Med all rätt!! Men nää...det ska gnagas en liten tanke att du BORDE ta på dig löparskorna ändå. Eller i alla fall inte ligga där i soffan som ett jävla slappo. Jag VILL vara ett slappo utan dåligt samvete.
Tackar...tackar..!!
Det finns väl såklart värre saker att vara irriterad eller arg på. Men jag har ingen hund.
Dags för en brasiliansk?
Ohhh yeahhhh ..... det är mitt livs dröm att skinflå mej i skrevet .....och bakre partier
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|