Idag är jag förbannad därför att...

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Ska snart till jobbet och jobba mina 8timmar:mad:
Fy fan för att sluta kl.22.00 på en fredag:huvet
+ att jag har en förkylning på g oxå:mad:
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Jag är lite förbannad....eller egenligen är jag nog mest irriterad på mig själv för att jag har dåligt samvete för att jag "skolkar" från löpträningen idag.

Då har jag ändå kört ett achtanga-yoga pass i morse och gått en rask promme på lunchen. Och tränat varje dag förövrigt oxå. :rolleyes:

Kan jag inte bara tänka såhär...du FÅR strunta i löpningen och bara åka hem och lägga dig på soffan. Med all rätt!! Men nää...det ska gnagas en liten tanke att du BORDE ta på dig löparskorna ändå. Eller i alla fall inte ligga där i soffan som ett jävla slappo. Jag VILL vara ett slappo utan dåligt samvete.

Tackar...tackar..!!

Det finns väl såklart värre saker att vara irriterad eller arg på. Men jag har ingen hund. :näsblod
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag är lite förbannad....eller egenligen är jag nog mest irriterad på mig själv för att jag har dåligt samvete för att jag "skolkar" från löpträningen idag.

Då har jag ändå kört ett achtanga-yoga pass i morse och gått en rask promme på lunchen. Och tränat varje dag förövrigt oxå. :rolleyes:

Kan jag inte bara tänka såhär...du FÅR strunta i löpningen och bara åka hem och lägga dig på soffan. Med all rätt!! Men nää...det ska gnagas en liten tanke att du BORDE ta på dig löparskorna ändå. Eller i alla fall inte ligga där i soffan som ett jävla slappo. Jag VILL vara ett slappo utan dåligt samvete.

Tackar...tackar..!!

Det finns väl såklart värre saker att vara irriterad eller arg på. Men jag har ingen hund. :näsblod

Köp en! Då har du en "kompis" att sticka ut att springa med. :tummenupp

Det enda negativa är, att bestämmer du dig då för att slappa på soffan får du dubbelt dåligt samvete, eftersom det är en till som inte får ut och springa, helt och hållet på grund av din lathet. :näsblod
 

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Norrköping
Hoj
en Orange <3
Jag vaknade läskigt tidigt. Och tänkte, JA! jag går till gymet o tränar tidigt, innan det blir överbefolkat av "jagmåstetränainnanhelgenfördåskajagsupa" människor.. MEN när jag traskar in där o vill känna lugnet, möts jag av en hel flock av yngre ungdomar och deras lärare iklädda för små träningsoveraller!!!! :huvet

FAN!
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ta min...han har överskottsenergi :näsblod

vi skall ut i skogen och ränna tills han storknar..i natt skall jag fan sova:mad:

Jag vet att det här är förbannadtråden men är det bara jag som tycker att stämningen är lite konstig här inne?

Jag är förbannad på mej själv för att jag inte fått ner arslet till salongen din, men livet känns så jäkla stressigt hela tiden :mad:

Men, vi ses ju i morrn. Du kan få det då :)

Ja, jag vet att det är förbannadtråden, men det skiter jag i :) I morrn bli en bra dag. Skoj ska vi ha & gott har jag inhandlat :)
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Jag är förbannad på mej själv för att jag inte fått ner arslet till salongen din, men livet känns så jäkla stressigt hela tiden :mad:

Men, vi ses ju i morrn. Du kan få det då :)

Ja, jag vet att det är förbannadtråden, men det skiter jag i :) I morrn bli en bra dag. Skoj ska vi ha & gott har jag inhandlat :)

PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!
:yoparty
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Idag är jag förbannad för att jag bara har tre dgr kvar av semestern. Vad är det liksom?? Jag vill ha ständig semester. Skönare än att jobba.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag är förbannad på mej själv för att jag inte fått ner arslet till salongen din, men livet känns så jäkla stressigt hela tiden :mad:

Men, vi ses ju i morrn. Du kan få det då :)

Ja, jag vet att det är förbannadtråden, men det skiter jag i :) I morrn bli en bra dag. Skoj ska vi ha & gott har jag inhandlat :)

Hoppas ni får skoj som den imorgon!! Själv ska jag på party i Haninge!!!
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Jag är förbannad på mej själv för att jag inte fått ner arslet till salongen din, men livet känns så jäkla stressigt hela tiden :mad:

Dags för en brasiliansk? :brynad

Idag är jag förbannad för att jag bara har tre dgr kvar av semestern. Vad är det liksom?? Jag vill ha ständig semester. Skönare än att jobba.

Här får du lite salt i såren:
Jag har två dagar kvar att jobba sen har jag SEMESSSSTEERRR!!!
 
Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Jag är lite förbannad....eller egenligen är jag nog mest irriterad på mig själv för att jag har dåligt samvete för att jag "skolkar" från löpträningen idag.

Då har jag ändå kört ett achtanga-yoga pass i morse och gått en rask promme på lunchen. Och tränat varje dag förövrigt oxå. :rolleyes:

Kan jag inte bara tänka såhär...du FÅR strunta i löpningen och bara åka hem och lägga dig på soffan. Med all rätt!! Men nää...det ska gnagas en liten tanke att du BORDE ta på dig löparskorna ändå. Eller i alla fall inte ligga där i soffan som ett jävla slappo. Jag VILL vara ett slappo utan dåligt samvete.

Tackar...tackar..!!

Det finns väl såklart värre saker att vara irriterad eller arg på. Men jag har ingen hund. :näsblod

ORKA!

Har en polare som är resonerar som dig, ständigt dåligt samvete för att han tar en tugga chips för mycket eller missar ett träningspass! :näsblod FYFAAN!


Då är jag hellre tjock! :fakta (Fast jag är inte tjock)

Man skall må bra :mattias i både kropp och psyke!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top