Kia
Guest
Du får kräva bättre betalt och lägga till några rader i din befattningsbeskrivning!
Jaa, jag får ta det med chefen ikväll.
Du får kräva bättre betalt och lägga till några rader i din befattningsbeskrivning!
Följdförbannad! men mest arg idag.
de började med besiktning på bilen igår ! smurfen påstår att båda styrlederna är kassa vilket jag är skepptiskt till då jag inte kunde se hans påstådda glapp och inget känns i bilen.
iaf iväg till mekonomen 800kr fattigare. kolla biltema när jag kommer hem 125krst. sen idag ska iväg och byta kollar i den jävla kartongen i ena fattades muttern. åker till meko de hade självklart ingen ny men har fräckheten att säga att ja ska åka och köpa en på en annan bildelsaffär.
Starstriker är bannad!
Jag tror att anledningen är att han postade en länk till sin sida i den här tråden.
Sjukt löjligt då TS eftersökte ett place att åka Raserbil på och Starstriker informerade om en sida... som iofs är hans men vaffan!
Det hade la varit skillnad om SS hade gjort en egen tråd där han marknadsförde sin sida/företag eller?
Jag blir förbannad
Äh.. Det kan ju omöjligt vara därför..
Jag är förbannad för att Eurosport har försvunnit från TV:n på jobbet.
Leverantören har gjort någon jävla kanaländring och då föll den bort och kan inte komma tillbaka.
Damn...så nu har man missat tidsträningen i MotoGP
Jobbar man inte på jobbet
Sluta svära för i hlvt! det är ju så man blir förbannad
Tror du verkligen man har betalt för att jobba??
Eruntekloknånstanseller??
Städar du själv? Varför då?Förbannad för att någon i det här huset envisas med att övermöblera så att när man ska dammsuga får man agera flyttfirma och flytta runt alla möbler för att kunna komma åt överallt. Sen gör det ju inte saken bättre att man fastnar i alla soffor, bord och stolar med dammsugaren....
F´låt.
Städar du själv? Varför då?
Varför skulle jag inte städa själv???
Finns det verkligen folk som städar själva numera?Varför skulle jag inte städa själv???
Hon är ju chey så hon kan säkert göra flera saker samtidigt... alltså både jobba OCH kolla tidsträning.
Starstriker är bannad!
Jag tror att anledningen är att han postade en länk till sin sida i den här tråden.
Sjukt löjligt då TS eftersökte ett place att åka Raserbil på och Starstriker informerade om en sida... som iofs är hans men vaffan!
Det hade la varit skillnad om SS hade gjort en egen tråd där han marknadsförde sin sida/företag eller?
Jag blir förbannad
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |