Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
Starstriker är bannad!

Jag tror att anledningen är att han postade en länk till sin sida i den här tråden.

Sjukt löjligt då TS eftersökte ett place att åka Raserbil på och Starstriker informerade om en sida... som iofs är hans men vaffan!

Det hade la varit skillnad om SS hade gjort en egen tråd där han marknadsförde sin sida/företag eller?

Jag blir förbannad :mad:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hade ju inte varit svårt att skicka ett PM... klantigt och på sitt skönt... nästan så man skall skriva en rad i "Vad fick dig att le idag..." tråden. :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Följdförbannad! men mest arg idag.
de började med besiktning på bilen igår ! smurfen påstår att båda styrlederna är kassa vilket jag är skepptiskt till då jag inte kunde se hans påstådda glapp och inget känns i bilen.
iaf iväg till mekonomen 800kr fattigare. kolla biltema när jag kommer hem 125krst. sen idag ska iväg och byta kollar i den jävla kartongen i ena fattades muttern. åker till meko de hade självklart ingen ny men har fräckheten att säga att ja ska åka och köpa en på en annan bildelsaffär.

Det är dags att besikta för mig med, mittenljuddämparen är sprucken i gaveln!

Jag ringde Mekonomen och kollade 1495:-
Jag ringde Autoparts och kollade 1350:-
Jag slog upp Biltema katalogen och kollade 435:-

Vi har ingen biltema i Umeå!

Biltema har ingen postorder!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Starstriker är bannad!

Jag tror att anledningen är att han postade en länk till sin sida i den här tråden.

Sjukt löjligt då TS eftersökte ett place att åka Raserbil på och Starstriker informerade om en sida... som iofs är hans men vaffan!

Det hade la varit skillnad om SS hade gjort en egen tråd där han marknadsförde sin sida/företag eller?

Äh.. Det kan ju omöjligt vara därför..

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Jag är förbannad för att Eurosport har försvunnit från TV:n på jobbet. :mad:

Leverantören har gjort någon jävla kanaländring och då föll den bort och kan inte komma tillbaka.

Damn...så nu har man missat tidsträningen i MotoGP

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hon är ju chey så hon kan säkert göra flera saker samtidigt... alltså både jobba OCH kolla tidsträning. :tummenupp

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Förbannad för att någon i det här huset envisas med att övermöblera så att när man ska dammsuga får man agera flyttfirma och flytta runt alla möbler för att kunna komma åt överallt. Sen gör det ju inte saken bättre att man fastnar i alla soffor, bord och stolar med dammsugaren.... :mad: :huvet :huvet
Städar du själv? Varför då? :confused:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

Mmm okay då... för den här gången... Men tänka sig lite för i fortsättningen...
Jobb är av ondo... :D
Det berövar oss bara på fritid och skadeståndet för förlorad fritid är riktigt
dåligt... Och har helt fel frekvens... :D

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Fast det roligaste är att när en chey håller på och tar på sig strumpbyxor så skall man börja prata med henne och ställa nån fråga... antingen så slutar hon med strumpbyxorna eller så väntar hon med svaret tills dem är på... förutsatt att hon kunde fortsätta medans hon lyssnade på vad man sa.

Så otroligt skoj att det sällan slår fel... har testat det MASSA ggr sedan jag fick förslaget från en kompis som var trött på snacket om att cheyer kan multitaska.

Inte sagt att du inte kan det Mad, bara att jag anser det inte vara kvinnligt... utan individbaserat.

Frasse Fräs

Kan själv
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
644 Xjell-edition
Starstriker är bannad!

Det gjorde han tidigare i veckan... Tyvärr är han borta nu, gillade han kraftigt mycket.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati