Idag är jag förbannad därför att...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Ohhh yeahhhh ..... det är mitt livs dröm att skinflå mej i skrevet .....och bakre partier :död

1) du avslöjade just att du har en hårig röv..på SH :)

2) man blir ICKE :fakta skinnflådd av att LASRA muffen (eller bakre partier)..man blir däremot hårflådd :japp och det är sällan en nackdel :brynad

Så du får väl hojta när jag skall defluffy that muffy :rofl
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
1) du avslöjade just att du har en hårig röv..på SH :)

2) man blir ICKE :fakta skinnflådd av att LASRA muffen (eller bakre partier)..man blir däremot hårflådd :japp och det är sällan en nackdel :brynad

Så du får väl hojta när jag skall defluffy that muffy :rofl

1) Haha, tolkas det så...då bjuder jag på det :D
Dock quotade han på att jag skulle masa mitt arsle ner på salongen :)

2) Vi pratade Brasiliansk.....ICKE laser. Du om nån vet väl hur det känns ;)

Defluffy tas gärna när mitt jobb låter mej andas någon dag....typ nov verkar det som :gnissla
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Här får du lite salt i såren:
Jag har två dagar kvar att jobba sen har jag SEMESSSSTEERRR!!!

Det där var ju gulligt, tack som fan. :mad:

****************************************************

Idag är jag förbannad för att min jävla fjärrkontroll till DVD fuckat ur, så jag kunde inte köra ngn jävla pilates. :mad: FAKK. Jaja, morgonpromenad får väl duga och sen får jag väl dansa som fan ikväll på krogen med brudarna... :gnissla Men ändå! :huvet
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att folk gör inbrott och stjäl projektorer och pengar :mad:

Till råga på allt så åker några snorungar omkring på fiddys mitt inne i stan på nätterna, och de väsnas en hel del. Det värsta av allt var att jag hade druckit grogg så jag kunde inte ta bilen och bränna ifatt dem och prejja dem av vägen och pissa på dem heller! Att övertala tjejen att köra var ingen idé heller då hon tycker att man ska undvika mänskliga konfrontationer som innefattar våldsamma handlingar :(
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
För att folk gör inbrott och stjäl projektorer och pengar :mad:

Till råga på allt så åker några snorungar omkring på fiddys mitt inne i stan på nätterna, och de väsnas en hel del. Det värsta av allt var att jag hade druckit grogg så jag kunde inte ta bilen och bränna ifatt dem och prejja dem av vägen och pissa på dem heller! Att övertala tjejen att köra var ingen idé heller då hon tycker att man ska undvika mänskliga konfrontationer som innefattar våldsamma handlingar :(


Det var nog ynglen som du hötte me näven åt från balkisen :O
Fan inbrott är hemskt..man känner sig helt...inkräktad:p
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Det var nog ynglen som du hötte me näven åt från balkisen :O
Fan inbrott är hemskt..man känner sig helt...inkräktad:p

Inte hemma hos mig som tur är, då hade jag inte suttit här just nu :kulspruta
Men det innebär mer onödigt jobb för mig ändå, och kompisen som var den utsatte i detta fallet är mindre glad. Han är nog mer förbannad än mig :näsblod
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Min dotter är i Ed & fick sin lur stulen igår. Visst det är inte hela världen, men nu ställer det till det.

Bokade en sista minutenresa till henne idag, för hon ska hem i morrn. Nu kan hon inte plocka ut biljetten för att atg-ombudet stängde kl 14. Ja, de öppnar i morrn igen...kl 10!! Anslutningsbussen går FEM i 10.

Inte kan hon visa upp sitt boknr heller, då jag fått skicka det på hennes kompis lur. Kvittar egentligen, då de kräver en pappersbiljett. Har ringt SJ, men de hänvisar till Länstrafiken där nere. Ringer dit & de kan inte lämna ett meddelande till Buss nr 700 att det kommer en tonårstjej med boknr:****** som kan hämta ut sin biljett i Värnesborg först & visa den då.

För i helvete, folk har gått på månen. Hur svårt kan det vara liksom :mad:


Jaja, i värsta fall får hon betala en ny biljett *suck*
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Min dotter är i Ed & fick sin lur stulen igår. Visst det är inte hela världen, men nu ställer det till det.

Bokade en sista minutenresa till henne idag, för hon ska hem i morrn. Nu kan hon inte plocka ut biljetten för att atg-ombudet stängde kl 14. Ja, de öppnar i morrn igen...kl 10!! Anslutningsbussen går FEM i 10.

Inte kan hon visa upp sitt boknr heller, då jag fått skicka det på hennes kompis lur. Kvittar egentligen, då de kräver en pappersbiljett. Har ringt SJ, men de hänvisar till Länstrafiken där nere. Ringer dit & de kan inte lämna ett meddelande till Buss nr 700 att det kommer en tonårstjej med boknr:****** som kan hämta ut sin biljett i Värnesborg först & visa den då.

För i helvete, folk har gått på månen. Hur svårt kan det vara liksom :mad:


Jaja, i värsta fall får hon betala en ny biljett *suck*
Finns det inte nån sån där "biljettmaskin" där hon är då???Då kan hon hämta ut biljetten med bokningsnumret om den e betald.
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Finns det inte nån sån där "biljettmaskin" där hon är då???Då kan hon hämta ut biljetten med bokningsnumret om den e betald.

Ed är en håla med typ 50 invånare & de har igen automat.

Efter många om & men, så får hon lösa en ny biljett. Den står sj för, då det inte går att plocka ut biljettfan i byn.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ed är en håla med typ 50 invånare & de har igen automat.

Efter många om & men, så får hon lösa en ny biljett. Den står sj för, då det inte går att plocka ut biljettfan i byn.
Kan inte "Big Boys" skjutsa hem henne med "Big Toy"?
[YOUTUBE-ID]ZXKHO4fbaqk[/YOUTUBE-ID]
Kewlare än tåg.
 

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
Fick njursten i morse, fyyy faaan vilken smärta :mad:
Blev till o ta en ambulans till akuten.

Jävla skitdag :huvet
 

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
För att mitt paket med reservdelar till bilen inte har kommit ännu. Tog ca 1,5 dygn innan packetet var i sverige. Torsdagskväll. Sen har den rört sig inom landet till Gävle och där har den nu varit sen tidigt i fredagsmorse. VARFÖR ska det ta sån jävla tid att få den från Gävle och hit :mad: Börjar ju få jävligt bråttom med bilen...
 

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Ort
Nyköping
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Följdförbannad! men mest arg idag.
de började med besiktning på bilen igår ! smurfen påstår att båda styrlederna är kassa vilket jag är skepptiskt till då jag inte kunde se hans påstådda glapp och inget känns i bilen.
iaf iväg till mekonomen 800kr fattigare. kolla biltema när jag kommer hem 125krst. sen idag ska iväg och byta kollar i den jävla kartongen i ena fattades muttern. åker till meko de hade självklart ingen ny men har fräckheten att säga att ja ska åka och köpa en på en annan bildelsaffär.
 

Kia

Guest
Förbannad för att någon i det här huset envisas med att övermöblera så att när man ska dammsuga får man agera flyttfirma och flytta runt alla möbler för att kunna komma åt överallt. Sen gör det ju inte saken bättre att man fastnar i alla soffor, bord och stolar med dammsugaren.... :mad: :huvet :huvet
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top