Kia
Guest
Vi trodde inte lyxhustrur gjorde sånt.
Jasså?
Vem skulle då göra det? Bara för att jag är lyxhustru betyder inte det att jag inte sköter hem och familj.
Vi trodde inte lyxhustrur gjorde sånt.
Det gjorde han tidigare i veckan... Tyvärr är han borta nu, gillade han kraftigt mycket.
Idag är det mesta hopplöst.... Jag har dom senaste dagarna legat nerbäddad med en jävla hosta feber å skallebank. Ibland har jag faktiskt trött att ja ska dö på rikigt (ja vi karlar blir ju mesiga när vi blir sjuka).
Iaf så kom det en kille idag å skulle köpa min husa. Fick ett sms att han var 2 mil härifrån så ja tänkte att ja går å hämtar pappret å går ner till garaget. River lite bland papprena å paniken börjar växa... vart är det jävla pappret??
Rotade så mycket ja hann innan dom dök upp... ursäktade mig att ja va ett klantarsle som inte kunde hitta regbeviset, men att det skulle jag nog hitta bara dom väntade ett slag. Ungefär en timme satt dom här å glodde medans jag vände hela lägenheten ut och in... inget regbevis. Det har tamigfan gått upp i rök!! Saken var ju den att dom kört 30 mil med kärra för att hämta hojen. Ja skämdes så att ja höll på att dö. Jag fick ju helt enkelt släppa iväg hojen utan pengar. Jag får skicka regbevis underskrivet till köparen och han får sätta in pengar på mitt konto.... han kan ju liksom inte rå för att jag är en idiot. Som tur var så hade jag iaf kvitto på att jag köpt hojen och han hade kollat upp att den stod i mitt namn, så han visste ju att den var min.
Så fort hojen va lastad å dom hade åkt satte jag mig vid datan för att beställa nya papper. Det ska nu ta 4-5 dagar innan jag får dom till det lokala postkontoret. Skitbra.... fast... jag har ju eftersändning!! Betyder det nu att regbeviset kommer att komma till Oskarshamns postkontor eftersom jag är folkbokförd där fortf... å sen får jag avi´n på brevlådan här i hbg?? FAAAAAN!!!!
jag ska ju åka å jobba på söndag i nästa vecka= vara borta i 2v.... killen kommer ju att få krupp på mig! Plus att jag vill ju köpa en fräsch banhoj jag har sett, helst på måndag... å det sket sig ju helt och fullt nu åxå. Ja kan ju inte ringa å jiddra med den killen nu utan att ha pengar i handen
Vissa dagar suger livet en hel del.....
Nej det gör man inte!Men törs man göra så?
Jasså?
Vem skulle då göra det? Bara för att jag är lyxhustru betyder inte det att jag inte sköter hem och familj.
Är du inte klok ?
Släppte du iväg hojen utan att få pröjs för den?!
Obs jag tycker det var jävligt "snyggt" gjort!
Men törs man göra så?
Trevligt me personer som tar ansvar för sitt slarv.Ja det var ju mitt förslag, antingen det eller att jag betalade för hans hyrkärra och bensin.
Det verkar vara en reko kille så pengarna är jag inte bekymrad över.....
Däremot hade jag velat ha dom nu, å inte sen
Bitter som satan. Vackert väder har det varit ute och själv har man jobbat sen kl två och skiten är inte slut än. Struligt på jobbet och feber som kryper på en. Ska självklart jobba två dgr till innan jag gjort min åttadagars och får EN hel dag ledig. Fuck this shit.
Bitter som satan. Vackert väder har det varit ute och själv har man jobbat sen kl två och skiten är inte slut än. Struligt på jobbet och feber som kryper på en. Ska självklart jobba två dgr till innan jag gjort min åttadagars och får EN hel dag ledig. Fuck this shit.
Du är inte ensam. Jobbet strular, jobbar konstant, hatar att inte få sova. Gått upp halv sex i fem dar, nu är jag ledig En dag sen är det bara jobba fem till. En dag att sova på, funkar inte för mig
Hatar alla idioter i trafiken och människor som är korkade.
Människor överlag idag.
Jag är skitförbannad för att jag börja kl 7 imorgon. Jävla okristlig tid.
Börjar tröttna på jobbet jag också.
Samtidigt som man byter tidsredovisningssystem (rakt av utan övergångstid), från "Casa-win" till "AGDA", så kastar man om arbetstiderna för hälften av personalen för att pussla ihop två helgskift.
Normalt skulle jag nog lösa det.
Men:
Samtidigt håller vi på att införa ett nytt affärssystem.
Och prova ut ett helt nytt material.
Till råga på allt, så gör personalbristen att jag får göra avrapporteringar och bokningar för alla tre ordinarie skiften plus dubbla helgskift i stället för normala ett skift.
Man blir förbannad.
Och trött.
Går över.
Lifes good.
Ja ni ungdomar har det jobbigt...
Ni seniorer har det mycket lättare...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|